Doen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik maar weer abo nemen zodat ik dat vermoeiende gezuig van Etsu eens kan blokken.
Nog erger dan Braddie. Man man man.
Nou ja, ik zuig niet zomaar jan en allemanquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Catkiller het volgende:
Maar als je gewoon uit de kast komt met je verhaal dan hoeft Hans ook niet meer te zuigen, niet dat hij daar een hekel aan heeft.
Ha dus zo komen die dingen aan die rode rondjes op hun vacht soms.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw kut is gewoon zo uitgewoond dat je een schaap als tampon nodig hebt.
Ben je ook #teamRezania?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik maar weer abo nemen zodat ik dat vermoeiende gezuig van Etsu eens kan blokken.
Nog erger dan Braddie. Man man man.
Heb die hele vent nooit gesproken, maar sneuer dat etsu kan hij niet zijn.quote:
Ga nou maar je smerige baard afscheren, zie je er wellicht verzorgender uit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die hele vent nooit gesproken, maar sneuer dat etsu kan hij niet zijn.
Werkt hij in een ziekenhuis dat hij er uit moet zien als verzorgende dan? Of bedoel je er verzorgd uit zien?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou maar je smerige baard afscheren, zie je er wellicht verzorgender uit.
Jouw lul is zo uitgerekt dat je een brace nodig hebt om 'm overeind te krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw kut is gewoon zo uitgewoond dat je een schaap als tampon nodig hebt.
Ik wilde hem niet beledigen door te zeggen dat ie er niet verzorgd uit ziet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werkt hij in een ziekenhuis dat hij er uit moet zien als verzorgende dan? Of bedoel je er verzorgd uit zien?
Komt door verlengen met gewichten, heeft Zosk ook last van. En de steroïden die hij neemt helpen ook niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw lul is zo uitgerekt dat je een brace nodig hebt om 'm overeind te krijgen.
Eten allemaal kaas denk ik.quote:
lolquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
Azië
In Japan, China, Taiwan en Zuid-Korea hebben bedrijven een soortgelijke regeling. In Japan zelfs al vanaf 1947. Nike is sinds 2007 een van de weinige bedrijven van wereldniveau dat in zijn gedragscode recht geeft op menstruatieverlof.
lol
lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |