Jij bent geobsedeerd door dat ventje man.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Eind april gaat braddie weer naar slagharen
Ja ik ook. Maar goed als iemand zegt lekker weertje he, dan vraag ik ook altijd waar?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond dat "buiten" echt debiel, alsof iemand het ooit over het weer binnen heeft
GADVERDAMMEquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik bedoel mijn gezicht. Mijn benen zijn gisteren net gelaserd.
haha ventjequote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent geobsedeerd door dat ventje man.
valt wel meequote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is pas geobsedeerdquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
anders nooit inderdaad hahaquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben helemaal labiel vandaag
Dat is echt een fucking domme vraag, ik bedoel, ze schijnen niet te bestaan, maar god, haags presteert het weer hoor, petje afquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar goed als iemand zegt lekker weertje he, dan vraag ik ook altijd waar?
Haha ja dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is pas geobsedeerd
Ja, nee ik bedoel dat is hetzelfde als in een functioneringsgesprek over Noel zeggen dat hij de stijgende lijn te pakken heeft.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is echt een fucking domme vraag, ik bedoel, ze schijnen niet te bestaan, maar god, haags presteert het weer hoor, petje af
Oorsmeerprop, smerig kind, bahquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Mn oor voelt de hele tijd dicht, alsof er water in zit weet je wel
Fuuuuuuuuuck irritant ik word bijna gek
Denk niet dat ze weet wie dat is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zo'n Abe van de Ban snor
ik heb liever dat hij lijn 30 pakt, frontaalquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nee ik bedoel dat is hetzelfde als in een functioneringsgesprek over Noel zeggen dat hij de stijgende lijn te pakken heeft.
Snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |