Bewijs het maar, als je een beetje een man met enig eergevoel bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
Eerst op je knietjes, toegeven dat dit topic veel te voorbarig is. Dan krijg je je abo Kaas
De maand duurt nog maar 2 dagen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze maand de oplossing (en beloftes nakomen) en Amarantha als neutrale bemiddelaar.
Idee?
Precies, gewoon afspraken nakomen als een vent in plaats van plotseling allemaal extra eisen en talloze excuses te verzinnen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is niet netjes en staat los van de weddenschap
Excellent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De maand duurt nog maar 2 dagen.
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaakquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De maand duurt nog maar 2 dagen.
Jij moet mij gewoon de tijd geven conform afspraak en niet zulke topics openen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bewijs het maar, als je een beetje een man met enig eergevoel bent.
Hoe triest ben jij man?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
Eerst op je knietjes, toegeven dat dit topic veel te voorbarig is. Dan krijg je je abo Kaas
4,50 toch?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaak
Hou hem in de buurtquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Moet ik mijn hooivork weer opbergen, begrijp ik het goed?
Was er al mee bezig maar als je niet kunt dm'en en pm'en en de user in kwestie doet er verder ook niks aan (behalve klagen) is het vrij lastig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een abonnement van 5(?) euro en niet het oplossen van de Palestijnse zaak
Ik waarschuwde nadat je meermaals herhaalde de afspraak niet na te zullen komen, en zelfs na die waarschuwing zette je dat door. Blijkbaar is het nodig. Zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet mij gewoon de tijd geven conform afspraak en niet zulke topics openen.
Nee, hij wil niet betalen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Moet ik mijn hooivork weer opbergen, begrijp ik het goed?
Als TS de Palestijnse kwestie even oplost, kan de 5 euro wat mij betreft achterwege blijven. Denk dat Kaas- het hier ook wel mee eens is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zekerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als TS de Palestijnse kwestie even oplost, kan de 5 euro wat mij betreft achterwege blijven. Denk dat Kaas- het hier ook wel mee eens is.
Heb nog gewoon tijd dus hou je mond met je leugens aub.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik waarschuwde nadat je meermaals herhaalde de afspraak niet na te zullen komen, en zelfs na die waarschuwing zette je dat door. Blijkbaar is het nodig. Zelf naar gemaakt.
Geen leugens, ik heb al je openbare posts netjes in de OP vermeld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog gewoon tijd dus hou je mond met je leugens aub.
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Was er al mee bezig maar als je niet kunt dm'en en pm'en en de user in kwestie doet er verder ook niks aan (behalve klagen) is het vrij lastig.
Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Je regelt het praktische aspect maar met ama, dan excuses dat dit topic veel te voorbarig was en dan krijg je je abo, deal?
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.
Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over
Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik regel niets. Jij hebt de afspraak met mij gemaakt, jij hebt de weddenschap verloren, jij bent nu verantwoordelijk voor het netjes afhandelen ervan.
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen als ik je telefoonnummer niet hebt. Dan kan ik geen abo voor je afsluiten.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stuur een email naar fokforum met je email en stort 4,50 naar Danny tbv. TS en los het zo op ofzo.
Ik heb een keer Fifa16 moeten opsturen naar een Fokker!.
Dat zijn weddenschappen, you win some lose some.
En soms zal de winnende partij het inwrijven.
Maar nu kom je niet sympathiek over
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee goh, heb ook welles een flesje whisky opgestuurd naar een FOK!er vanwege een verloren weddenschap. Boeit mij niet.
Maar...volgens mij heb ik gewoon tot vandaag de tijd om dit af te handelen, iemand op deze manier onder druk zetten is ronduit asociaal.
Volgens mij was ik er gisteren mee bezig en heb ik tot vandaag de tijd. Dus waarom open je überhaupt dit topic?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al je weigeringen staan open en bloot in de OP, ter controle voor iedereen. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen.
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, maar dat zijn geen ontbindende voorwaarden voor een verloren weddenschap.
Als je nou 450 euro betaalt zou dat echt fantastisch zijn!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Als je gaat liegen moet je het niet doen over eenvoudig door iedereen te controleren feiten.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De reden dat ik gisteren dreigde niet te betalen was omdat hij direct dreigde met een dergelijk topic. En nu dus op voorhand een dergelijk topic geopend.
Duidelijk. Geen kerel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:30 schreef Elan het volgende:
ik ga niet random geld overmaken naar Danny zonder verdere communicatie mogelijk, je kan zoals eerder gesteld contact op nemen met ama en mij van de benodigde gegevens voorzien zodat ik aan mijn verplichtingen kan voldoen. Dan komt die abo vanzelf jouw kant op.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.
Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.
Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:35 schreef Droopie het volgende:
Hallo hallo, zulke woorden zijn toch niet nodig.
Doet mij denken aan die aflevering van Southpark dat Cartman bewust moest nablijven zodat hij niet hoefde te vechten met een meisje.
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:36 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht dit nog op tv uitgevochten gaan worden dan zou ik - gezien de kwaliteit van het geruzie - gaan voor de SBS6 variant.
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
Lastige kwestie.
Enerzijds zou je het openen van dit topic door Kaas nog voordat de weddenschap afgelopen was en dus toen de schuld nog niet opeisbaar was, enigszins hysterisch kunnen noemen. Anderzijds gaf Elan al ruim vóór de termijn verstreken was, aan dat hij zijn deel toch niet zou nakomen, waaruit blijkbaar begrepen moet worden, dat Elan de weddenschap reeds had opgegeven voordat de termijn was verstreken.
Daarom is het enige logische oordeel dat beide contractspartijen om hun bewegende redenen al vóór 30 maart de uitkomst van de weddenschap hadden aanvaard. Daarmee is Elan dus alsnog, zoals in juridische taal gepleegd wordt te zeggen, een laffe hond.
Schuldeisersverzuim!quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Ja tochquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon zn nummer sturen desnoods via ama dan geef ik hem die abo, Klaar.
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah kijk, nu hebben we een daadwerkelijke toezegging. Als Kaas dit niet accepteert verhindert hij nakoming van de schuld.
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh om iemand een abo cadeau te doen heb je helemaal diens nummer niet nodig natuurlijk, alleen je eigen. Curieus dit weer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Kan ik via mijn nummer voor hem een abo afsluiten ja?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh om iemand een abo cadeau te doen heb je helemaal diens nummer niet nodig natuurlijk, alleen je eigen. Curieus dit weer.
Klik op zijn mannelijke icoon en dan doe user abonnement cadeauquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ik via mijn nummer voor hem een abo afsluiten ja?
JA, wat een held ben jij zegquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=289170
doe dit gewoon?
Klik hier voor de betaalmodulequote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Yiha3 het volgende:
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=289170
doe dit gewoon?
Klopt, ik ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik hier voor de betaalmodule
Kan hier niet op klikken?
Dat klopt. Daarom vond ik het ook zo raar dat je al zei dat je niet ging betalen toen dat nog helemaal niet hoefde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukte jurist. Weddenschap verloopt om 0:00, ik kan dus nimmer in gebreke zijn voor het nakomen van mijn afspraken.
kutsitequote:
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeftquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vond ik het ook zo raar dat je al zei dat je niet ging betalen toen dat nog helemaal niet hoefde.
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeft![]()
Vraag: Zou jij een aanmaning voldoen voor een rekening waar de betalingstermijn nog niet eens verstreken is?
Dat is Victor Reinier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie is dat ingekleurde veenlijk rechts?
Ik zou zeggen "donder op met je aanmaning zolang de schuld nog niet opeisbaar is. Op de vraag of de schuld al dan niet voldaan gaat worden doe ik uiteraard geen mededelingen zolang de mogelijkheid (al dan niet slechts theoretisch) nog bestaat dat het kabinet voor het einde van 30 maart gevormd wordt, en ik derhalve de weddenschap zou winnen".quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat meneer direct dreigde met een dergelijk topic, en dit dus ook geopend heeft![]()
Vraag: Zou jij een aanmaning voldoen voor een rekening waar de betalingstermijn nog niet eens verstreken is?
Is ook nergens voor nodig. Elan sluit dat abbo af met zijn eigen nummer en mailt jou de inloggegevens die jij vervolgens weer veranderd incl je eigen nummer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik geef liever niet m'n nr. aan Elan, maar als Amarantha betrouwbaar is.
Laten we voor de zekerheid even vaststellen dat het voor een schuldenaar ook niet handig is om bij voorbaat al te zeggen niet na te zullen komen. Dat maakt dat de schuldenaar ogv 6:83 sub c BW van rechtswege in verzuim is zodra de vordering opeisbaar is. Dus je bent nu al zo'n 12u en 46 minuten in verzuim. Kaas kan vertragingsschade vorderenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Fok! incasso topic.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.
Kaas ook.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef Hallojo het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou deze kwestie volledig uit de hand laten escaleren
Vrij vertaald komt het op hetzelfde neerquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "donder op met je aanmaning zolang de schuld nog niet opeisbaar is. Op de vraag of de schuld al dan niet voldaan gaat worden doe ik uiteraard geen mededelingen zolang de mogelijkheid (al dan niet slechts theoretisch) nog bestaat dat het kabinet voor het einde van 30 maart gevormd wordt, en ik derhalve de weddenschap zou winnen".
Niet "Ga toch niet betalen" en "wat een kankerlul ben jij".
Nee man, dat is overduidelijk Jamai.quote:
werkt dit??quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig. Elan sluit dat abbo af met zijn eigen nummer en mailt jou de inloggegevens die jij vervolgens weer veranderd incl je eigen nummer.
Denken dat dat Jamai isquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee man, dat is overduidelijk Jamai.
er is per definitie geen sprake van een aanmaning voordat de betalingstermijn is verstreken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer verstandig om een aanmaning te voldoen voordat de betalingstermijn voorbij is.
Idd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:49 schreef Yiha3 het volgende:
dat kaas hier gewoon een paypal me link plaatst
Niet zo snel Kaas. Of ga je nu zelf de voorwaarden van de weddenschap eenzijdig aanpassen?quote:
Wellicht kan de schade afgewenteld worden op FOK!? Nakoming is niet mogelijk door een tekortkoming van een derde. Elan loopt nu vermogensschade (in de vorm van door Kaas te vorderen vertragingsschade) én immateriële schade (reputatieschade) op doordat FOK! tekort schiet in de door haar geboden diensten?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klik hier voor de betaalmodule
Kan hier niet op klikken?
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wellicht kan de schade afgewenteld worden op FOK!? Nakoming is niet mogelijk door een tekortkoming van een derde. Elan loopt nu vermogensschade (in de vorm van door Kaas te vorderen vertragingsschade) én immateriële schade (reputatieschade) op doordat FOK! tekort schiet in de door haar geboden diensten?
Ik ben betrouwbaar ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Topic slaat nergens op, ben geen jood en loop derhalve ook niet weg. Maar moet wel praktisch haalbaar zijn die shit te fiksen lijkt me.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.
Dat zeggen onbetrouwbare mensen altijdquote:
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Elan wel wilde betalen maar dat niet kon kunnen de uitspraken van Kaas ook wel lasterlijk worden opgevat lijkt me. Al heeft eerstgenoemde niet echt veel vertrouwen gewekt.
wie is klaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wees een kerel, neem je eigen verantwoordelijk.
Betaal die abbo gewoon voor klaas.. 5 euro, das net 2 glazen bier!
Zo ben je hele gedoe vanaf!
Sssstquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat zeggen onbetrouwbare mensen altijd
Vraag Kaas- z'n IBAN en maak 5 euro over. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Topic slaat nergens op, ben geen jood en loop derhalve ook niet weg. Maar moet wel praktisch haalbaar zijn die shit te fiksen lijkt me.
Het lijkt me dat smartengeld betalen hier wel op zijn plaats isquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.
"FOK!ker zonder eergevoel is een matige user en bedrieger die afspraak niet nakomt" werd door Kaas gepost voordat de weddenschap afgelopen was. De klacht was niet gericht op het voornemen om niet na te komen maar op het niet nakomen van de weddenschap zelf, begrijp ik. Wat vind jij?quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de uitspraken van Kaas vooral zien op het geuite voornemen van Elan om niet na te komen. Dat lijkt mij niet in die zin lasterlijk dat het vermeende lasterlijke aspect in strijd met de waarheid is.
Heb ik gisteren ook voorgesteld. Maar uhm hoe dan, dm en pm is geblokkeerd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag Kaas- z'n IBAN en maak 5 euro over. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Degene die je een weddenschap aanging. KAAS-quote:
Laat Kaas mij zijn gegevens sturen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook voorgesteld. Maar uhm hoe dan, dm en pm is geblokkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |