SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.Zonder wrijving geen glans
Hallo Knut, hopelijk is het bij jou warmer.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bacteriële endocarditis mocht het je interesseren elan
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.quote:Op maandag 5 december 2016 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Ghn is niet slecht voor je hart Elan. Ghb is prima. Heb t bijna wekelijks gedaan.
Heftig.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bacteriële endocarditis mocht het je interesseren elan
plus z'n lever krijgt van de medicijnen die hij al gebruikt genoeg te doenquote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Sterkte man.
Beste lijkt me trouwens überhaupt niks gebruiken, want bijkomen van ghb en kalmeringsmiddelen geeft logischerwijs weer veel stress voor het lichaam. Elk eventueel initieel positief effect opheffend.
Hey je bent weer terug, leuk gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus z'n lever krijgt van de medicijnen die hij al gebruikt genoeg te doen
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronkenquote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey je bent weer terug, leuk gehad?
in ieder geval genoten, dat is altijd goed.quote:Op maandag 5 december 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronken
Ik heb het ook niet over positieve effecten, enkel over minder schadelijke effecten, wat ik niet eens zeker weet dat is puur de draai die ik er zelf aan geef.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Sterkte man.
Beste lijkt me trouwens überhaupt niks gebruiken, want bijkomen van ghb en kalmeringsmiddelen geeft logischerwijs weer veel stress voor het lichaam. Elk eventueel initieel positief effect opheffend.
tshirtjes weerquote:Op maandag 5 december 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Knut, hopelijk is het bij jou warmer.
blijft een topland, al is het gevaarlijkquote:Op maandag 5 december 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in ieder geval genoten, dat is altijd goed.
Waar was jequote:Op maandag 5 december 2016 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een topland, al is het gevaarlijk
Heb je bij moeten betalen voor het extra gewicht bij de check in balie?quote:Op maandag 5 december 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronken
@onlo, welke award is voor de minste humor?quote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je bij moeten betalen voor het extra gewicht bij de check in balie?
De kapiteintje awardquote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
@onlo, welke award is voor de minste humor?
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.
Ik stond daar op 1 bij het lijstje van Onlo geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik stond daar op 1 bij het lijstje van Onlo geloof ik.
Waarom ben ik de zuurste user volgens jou.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
+ die van de slechtste moedergrap.quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.
Ik heb er echt zin inquote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.
Zuur is misschien het verkeerde woord. Wacht, het is meer betweterig inderdaad. Bedankt voor de opmerking.quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben ik de zuurste user volgens jou.
Altijd als ik hillary zie dan zie ik gelijk haar southparkfiuurtjequote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Misschien kun jij het er even uitspoelen met die stortvloed aan slechte moedergrappen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Er heeft hier echt iemand zand in haar kut
Elan, ik heb jou genomineerd voor zuiger. Ik zeg het maar direct even. Ik vind jou een onvoorspelbare user.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Wie heb je als beste moderator?quote:Op maandag 5 december 2016 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ook maar wat ingevuld. Nog niet klaar tho.
Ik heb dit jaar te weinig gefokt om het goed in te vullen, dus ik denk dat ik gewoon stijn voor alles nomineer.quote:Op maandag 5 december 2016 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ook maar wat ingevuld. Nog niet klaar tho.
Sowieso geen beste nieuwkomerquote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.quote:
Wie is dat>?quote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 danquote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 dan
Het schijnt alleen wel snel over te doseren. Zeker bij kleine mensen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
Weet ik is een lichaamseigen stofje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
Zoveel anders is er niet volgens mij. Misschien dat ik mijn debiliteit iets heb geminderd.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.
Eens.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Misschien komt het omdat hij nu ook rijst eet
Daarom ook niet verslaafd raken. Gewoon lage doseringen nemen en max 1x per week. Is prima vol te houden als je discipline hebt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik is een lichaamseigen stofje.
Maar afkicken/stoppen kost wel veel stress, kun je zelfs dood door gaan.
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik is een lichaamseigen stofje.
Maar afkicken/stoppen kost wel veel stress, kun je zelfs dood door gaan.
Mijn broer stond hier ooit een halfuur in de kamer toen hij van wat oude GHB had gesnoept. Was helemaal aan het trippen en ik dacht "wtf moet ik hiermee, doe normaal"quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had 1.5 literquote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.
Ik denk als ik net zoals mn broer een literfles in de koelkast had staan dat t me dan wel moeite zou kosten. Is toch wel erg verleidelijk om dan na een dag werken ipv een biertje een dopje te pakken.
Haha hoor mij "werken"
quote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.
Ik denk als ik net zoals mn broer een literfles in de koelkast had staan dat t me dan wel moeite zou kosten. Is toch wel erg verleidelijk om dan na een dag werken ipv een biertje een dopje te pakken.
Haha hoor mij "werken"
Ik at vroeger juist meer rijst, dus ik weet nu wel waar de "vooruitgang" vandaan komtquote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je voor wat een vooruitgang je dan nog kan boeken.
Trippen met GHB, dat is mij nog niet overkomen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer stond hier ooit een halfuur in de kamer toen hij van wat oude GHB had gesnoept. Was helemaal aan het trippen en ik dacht "wtf moet ik hiermee, doe normaal"
Einde bericht
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel anders is er niet volgens mij. Misschien dat ik mijn debiliteit iets heb geminderd.
Onlogisch eet elke dag kip met rijst en broccoli. Ik waag het dus te betwijfelen of een mens daar normaal gedrag van gaat vertonen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Misschien komt het omdat hij nu ook rijst eet
Idd. Vraag maar aan GGMM.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.
Mijn broer was er zeer erg aan verslaafdquote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trippen met GHB, dat is mij nog niet overkomen.
Nog steeds, alleen op een andere manier.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het vertraagd de hartslag wel toch, kan dat geen kwaad dan? Of boeit dat je gewoon geen moer
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.quote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer was er zeer erg aan verslaafd
[..]
Nog steeds, alleen op een andere manier.
Elke chinees die ik ooit tegenkwam is een boerende mongool en toch eet amerika uit hun handje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch eet elke dag kip met rijst en broccoli. Ik waag het dus te betwijfelen of een mens daar normaal gedrag van gaat vertonen.
Goede logica ja.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.
Ja, terecht punt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.
Hij ging afkicken in Zuid-Afrika voor een paar maanden. Geen idee of hij het nu nog steeds doet, want eerst bleef hij ook van de drank en andere drugs af maar daar is hij toch in terug gevallen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al?
Alleen Stijn begint over vijf minuten al aan het avondeten.
Ik zit in een bus.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al?
Alleen Stijn begint over vijf minuten al aan het avondeten.
Alcohol en roken zijn erger denk ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.
Is hij bij Keith Bakker geweest? Want dan kan hij ook andere problemen hebben opgedaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging afkicken in Zuid-Afrika voor een paar maanden. Geen idee of hij het nu nog steeds doet, want eerst bleef hij ook van de drank en andere drugs af maar daar is hij toch in terug gevallen.
Heb je de oven ook daadwerkelijk aangezet?quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.
Krijg je gasten?quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.
quote:
Stijns OV avonturenquote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Al heeft de buschauffeur er wel zin in.
Ja ook dat nog.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de oven ook daadwerkelijk aangezet?
Nee.quote:
Ik ken Keith Bakker alleen van het plaatje wat Stijn altijd post bij zijn uitgeschreven FOX promootjes.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is hij bij Keith Bakker geweest? Want dan kan hij ook andere problemen hebben opgedaan.
Ja tot half januari.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je nog zwangerschapsverlof jojo
Dat moet een fantastisch etentje worden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naar verluidt onlogisch, Caland en tong80
Ik ga je niet ten huwelijk vragen, meissie.quote:
Dat zijn de beste.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend een plakkaat gelegd. Dat je jezelf er voor schaamt weet je wel.
Nee man, ghb is erger dan heroine zelfs. Als je echt addict bent, kom je er bijna niet meer vanaf.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol en roken zijn erger denk ik
Die mogen niet aan mijn kippetje zitten hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naar verluidt onlogisch, Caland en tong80
Zou ze hem nu wel snappen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga je niet ten huwelijk vragen, meissie.
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ze hem nu wel snappen?
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etcquote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
godverdomme waar is Saind als je het over eten wilt hebben.
Ze schijnen niet allemaal kip te eten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet een fantastisch etentje worden.
Net de VS dusquote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etc![]()
Komt me echt mn neus uit. Dus ik ging sushi proberen kreeg woede aanval. Enige wat overblijft is gelijk veel meer betalen of je duizendste tostada met tomaat en ham bestellen
logisch, ze wordt het wel of ze wordt het niet. Dat is 50%.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Die symbooltjes doen ze in Spanje wel vaker ja. Voornamelijk in de toeristische plekken. Is dat niet een of andere ISO certificering dat ze zich daaraan houden?quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etc![]()
Komt me echt mn neus uit. Dus ik ging sushi proberen kreeg woede aanval. Enige wat overblijft is gelijk veel meer betalen of je duizendste tostada met tomaat en ham bestellen
quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, ghb is erger dan heroine zelfs. Als je echt addict bent, kom je er bijna niet meer vanaf.
Deze manquote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logisch, ze wordt het wel of ze wordt het niet. Dat is 50%.
Er zijn wel eens dagen dat ik de eetvoorkeuren van FOK!kers niet allemaal op een rijtje heb.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze schijnen niet allemaal kip te eten.
Alcohol is slechter voor je lichaam dan tabak?quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik t ook niet helemaal eens met deze. Zou LSD en X veel lager zetten. LSD hoger dan ghb
Duurde evenquote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
Oh God, DE vraag. Ja laat maar, snap 'm al.
Ja denk het. Er hangt ook overal zo'n suf papiertje met klachtenformulieren zijn aanwezig.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die symbooltjes doen ze in Spanje wel vaker ja. Voornamelijk in de toeristische plekken. Is dat niet een of andere ISO certificering dat ze zich daaraan houden?
Gaan iig meer mensen dood aan ieder jaar dus..quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol is slechter voor je lichaam dan tabak?
AFSCHAFFEN DUS DIE ZOOIquote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan iig meer mensen dood aan ieder jaar dus..
Totaal niet mee eens. GHB verslaving is echt gelijk aan heroine als niet erger als je experts en afkickklinieken erover hoort. Ook kijkend naar hoeveel mensen er relatief dood aan gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik t ook niet helemaal eens met deze. Zou LSD en X veel lager zetten. LSD hoger dan ghb
Koning nogwat, de vader van Elizabeth is gestorven aan longkanker.quote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan zo 10 celebs noemen die zichzelf dood hebben gedronken en niet 1 van tabak
Hallo Knut.quote:
Patrick Swayze ook toch?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koning nogwat, de vader van Elizabeth is gestorven aan longkanker.
Geen dank.
George, die eigenlijk Albert heette.quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Peuk en alcohol ben je niet na 5 dagen lichamlijk verslaafd al dat je moet nemen zodat je kunt slapen. Lichamelijke verslaving van GHB is vele malen erger dan cocaine.
U heeft The Crown gekeken?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. GHB verslaving is echt gelijk aan heroine als niet erger als je Is that you, John Wayne? Is this me experts en afkickklinieken erover hoort. Ook kijkend naar hoeveel mensen er relatief dood aan gaan.
Kan het niet zo zijn dat ik gewoon bijzonder goed algemeen ontwikkeld ben? (Ja, leuk serietje)quote:
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja dat is echt ernstig, in de VS kon ik ook oxy kopen. Maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?
In Amerika is heroine onder jongeren weer een rage doordat ze daar zo makkelijk doen met de oxycodin, staan wel paar interessante docus op youtube. Iedere dag 3 jongeren overdosis alleen in de staat New York bijvoorbeeld.
Als er onzin op het internet wordt verkondigd ben ik er als de kippen bij om dit recht te zetten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig is René er weer om orde op zaken te stellen.
Amerikanen kunnen we missen als kiespijnquote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?
In Amerika is heroine onder jongeren weer een rage doordat ze daar zo makkelijk doen met de oxycodin, staan wel paar interessante docus op youtube. Iedere dag 3 jongeren overdosis alleen in de staat New York bijvoorbeeld.
Dat had ook goed gekund.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik gewoon bijzonder goed algemeen ontwikkeld ben? (Ja, leuk serietje)
Hij was kettingroker debiel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
Nee, ik kan hier zo ontzettend pissig van worden.quote:
amy winehousequote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen we missen als kiespijn
Mensen kunnen slecht tegen mensen die afwijkende meningen hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Knut maakt op mij een zeer verwarde indruk.
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?quote:
Ik zit lekker in de zonquote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat ik in ietwat negatieve setting kom binnenvallen. Jammer weer.
Hij mag dan nog leven, maar de oude Knut komt nooit meer terug.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Dat beweer ik helemaal niet, Drizztquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)quote:
En cokequote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Coke is de enige drug voor intelligente mensen.quote:
Niet in je tshirt anders picsquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)
JE INSINUEERT HET WEL DEGELIJKquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal niet, Drizzt
De wat?quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Coke is de enige drug voor intelligente mensen.
De rest is rotzooi.
Alles ging goed.quote:Op maandag 5 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.
Pff ja gaat wel.quote:
Cruijffquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
moet je een schotel nemenquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben snel moe en er komt hier geen veldrijden op tv; dat zijn de minpunten op dit moment
Nee dus.quote:
Maar kom je nog ooit terug naar Nederland of blijf je daar?quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff ja gaat wel.
Ben snel moe en er komt hier geen veldrijden op tv; dat zijn de minpunten op dit moment
Verder wel ok al paar leuke mensen ontmoet en lekker weer dit dat. 1 keer bij de dokter geweest en die sprak engels dus dat gaat ook allemaal goed.
Wat laf dit.quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens kijken waar ik nog een negatieve stem kwijt kan.
Gascoigne, die zal wel snel sterven.quote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Ik ben gestopt vriend.quote:Op maandag 5 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.
beter straight edgequote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vriend.
Gister keek ik die docu op netflix en dan de hele tijd van die lijntjes op spiegels toen was het wel even zwaar maar niet gebeld
kudo voor mij
nee je moet gewoon cardshare doenquote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat duur inclusief abonnement enzo?
Kudo's.quote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vriend.
Gister keek ik die docu op netflix en dan de hele tijd van die lijntjes op spiegels toen was het wel even zwaar maar niet gebeld
kudo voor mij
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.quote:Op maandag 5 december 2016 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar kom je nog ooit terug naar Nederland of blijf je daar?
Let nu op. Cardshare kan ook weer de associatie met sos oproepen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee je moet gewoon cardshare doen
weet niet precies hoeveel dat is
Heb jij ooit gerookt?quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kudo's.
Dat je nooit had moeten beginnen vergeten we maar even.
In september pas?quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.
Ik denk eraan om misschien volgende maand nog te verkassen naar tenerife lekker tussen de bejaarden hangen
oh vandaar dat de gene die mijn schotel installeerde het zo vreemd vond dat ik m een schotel liet installerenquote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Let nu op. Cardshare kan ook weer de associatie met sos oproepen.
Florida is dan ook een aanrader.quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.
Ik denk eraan om misschien volgende maand nog te verkassen naar tenerife lekker tussen de bejaarden hangen
Pff dan had ik ook wel veel mooie avonden gemist hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kudo's.
Dat je nooit had moeten beginnen vergeten we maar even.
waarquote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
over 3 weken ook weer zon
pff is wel beter
Ik heb wat gemist blijkbaar.quote:
Ja dan kunnen ze pas met zekerheid zeggen of ik blijvende schade heb of niet. Moet iedere maand tot dan van die hartfilmpjes enzo laten maken. Misschien als ze eerder zien van het is goed nu dat ik het eerder hoor, maar tot nu toe is dat nog niet zo.quote:
knut ging bruin bestellenquote:
Sowieso, maar om ff te herstellen met wat bejaarden is florida goddelijk.quote:
heb geen hongerquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu is het wel zo'n beetje tijd voor DE VRAAG, Jojoortje.
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga pasta carbonara maken
Hmmm. FU'ed man. Hoe is het met je ex? En met je nieuwe chica? Is dat nog steeds gaande?quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze pas met zekerheid zeggen of ik blijvende schade heb of niet. Moet iedere maand tot dan van die hartfilmpjes enzo laten maken. Misschien als ze eerder zien van het is goed nu dat ik het eerder hoor, maar tot nu toe is dat nog niet zo.
Komt wel goedquote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze pas met zekerheid zeggen of ik blijvende schade heb of niet. Moet iedere maand tot dan van die hartfilmpjes enzo laten maken. Misschien als ze eerder zien van het is goed nu dat ik het eerder hoor, maar tot nu toe is dat nog niet zo.
Het was sarcastisch inso_. Knut is mijn neef hè.quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
knut ging bruin bestellen
toen zagen we hem weken niet op FOK!
en toen had ie hartaanval gehad en zn organen kapot
gewoon avgquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ga je het maken?quote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
#viesdikquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
knut is blankquote:Op maandag 5 december 2016 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was sarcastisch inso_. Knut is mijn neef hè.
quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
knut ging bruin bestellen
toen zagen we hem weken niet op FOK!
en toen had ie hartaanval gehad en zn organen kapot
is zoquote:
Maar wat doe je de ganse dag? Beetje op de lui'n kloot'n zitt'n en een boekje lezen?quote:
Wat festival mensen die vrienden van mij kennen hadden OD en overleden. Was toen ook in t nieuwsquote:Op maandag 5 december 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is zo
want ik dacht dat je OD had gepakt omdat je zo lang niet was.
Maar toen lag je in de ziekenhuis
Lansje, wat voor medicijnen slikt Luukje?quote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wat doe je de ganse dag? Beetje op de lui'n kloot'n zitt'n en een boekje lezen?
kan gebeurenquote:Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat festival mensen die vrienden van mij kennen hadden OD en overleden. Was toen ook in t nieuws.
Wat een lopende visstick hè. Boh. Zaterdag was ook de eerste keer dat ik me echt zo dodelijk heb verveeld dat ik me afvroeg waarom ik niet iets nuttigs ben gaan doen. Zelfs Gaston kan zijn klasse niet etaleren.quote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lansje, wat voor medicijnen slikt Luukje?
,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.''
Ja kut, veel gedoe nog steeds met het huis.quote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm. FU'ed man. Hoe is het met je ex? En met je nieuwe chica? Is dat nog steeds gaande?
Hoe gaat t met jou dan broeder?quote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand met wie ik kliniek zat had ook OD gepakt, ook dood.
was pas 19.
rip
gecondoleerdquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
was pas 19.
rip
Nu weet je hoe de Ajax-supporter zich heeft gevoeld de laatste jaren.quote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een lopende visstick hè. Boh. Zaterdag was ook de eerste keer dat ik me echt zo dodelijk heb verveeld dat ik me afvroeg waarom ik niet iets nuttigs ben gaan doen. Zelfs Gaston kan zijn klasse niet etaleren.
is al maanden geleden hoorquote:
Ik dacht er nog beetje aan om die bruin mee te nemen naar spanjequote:Op maandag 5 december 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is zo
want ik dacht dat je OD had gepakt omdat je zo lang niet was.
Maar toen lag je in de ziekenhuis
Het leukste is dat aan het begin van het seizoen iedereen nog overtuigd was dat PSV veruit de beste selectie had en nu kunnen ze er volgens de hele wereld niets meer vanquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lansje, wat voor medicijnen slikt Luukje?
,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.''
Nee maar waarom denkt hij dat ze tegen Rostov meer ruimte krijgen om te voetballen?quote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een lopende visstick hè. Boh. Zaterdag was ook de eerste keer dat ik me echt zo dodelijk heb verveeld dat ik me afvroeg waarom ik niet iets nuttigs ben gaan doen. Zelfs Gaston kan zijn klasse niet etaleren.
Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.quote:Op maandag 5 december 2016 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht er nog beetje aan om die bruin mee te nemen naar spanje![]()
Mn handkoffer zat bijna helemaal vol met potjes met pillen, dacht bruin erin pillen weer terug en netjes in de verpakking.
Had gekund ben niet een keer gecontroleerd terwijl toch aantal verboden middelen bij zaten.
Ha, die LR.quote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.
Net te laat
Ik was mijn portemonnee vergetenquote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ha, die LR.
Nog boodschappen gedaan in Amsterdam?
Ik denk dat je verlies maakt Spanjaarden zijn arme sloebersquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.
Net te laat
Gehakt, rood uitje, paprika, prei, champignons, saus uit een potje en als het klaar is een goeie berg sla erbij.quote:
Is dat familie van Steven van Zandtgod?quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door die alcoholdoden onder celebs Townes van Zandt weer herontdekt
Echt superdom dit.quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was mijn portemonnee vergeten
Ik kende ook een meisje die was 19 en had een kind, ging ook dood aan ODquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
was pas 19.
rip
Kinderbescherming is dan ook een drama organisatiequote:Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kende ook een meisje die was 19 en had een kind, ging ook dood aan OD
2 jaar geleden was dat, was ook niet veel aan te doen ze weigerde hulp en kinderbescherming kon haar een tijd niet vinden.
Elan wordt boos nu.quote:
Steven van Zandt werd geboren als Steven Lenty dus denk het nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat familie van Steven van Zandtgod?
Stel je nu dat Elan een pedofiel is?quote:Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan wordt boos nu.
Die zit al achter haar aan sinds ze 12 werd.
Mehquote:Op maandag 5 december 2016 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kinderbescherming is dan ook een drama organisatie
Ik geef alleen feiten. Welke conclusie jij hieraan verbindt is voor jouw rekening..quote:Op maandag 5 december 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je nu dat Elan een pedofiel is?
Stieffamilie danquote:Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven van Zandt werd geboren als Steven Lenty dus denk het niet
wiki
Niks meh, gaat echt zo belachelijk veel mis daar.quote:
Ik denk dat 99% van de mensen in de kinderbescherming (waaronder mijn stiefmoeder) dat met 110% inzet doen, alleen ze zitten vast in een web van regeltjes die je niet zomaar opzij kan zetten omdat het voor normale mensen en hun gezinnen werkt.quote:Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks meh, gaat echt zo belachelijk veel mis daar.
Dat laatste is sowieso een gemis.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de mensen in de kinderbescherming (waaronder mijn stiefmoeder) dat met 110% inzet doen, alleen ze zitten vast in een web van regeltjes die je niet zomaar opzij kan zetten omdat het voor normale mensen en hun gezinnen werkt.
Het probleem is dat verplichte sterilisatie geen optie is in Nederland.
"The strength of the team..."quote:
Belachelijk hoe vak P zich destijds gedroeg tov hem.quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"The strength of the team..."
Echt he. Logica ontgaat me volledig. Rostov hoeft niet en het zijn meesters in het houden van de 0.quote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar waarom denkt hij dat ze tegen Rostov meer ruimte krijgen om te voetballen?
"It's Europe"quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"The strength of the team..."
quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was mijn portemonnee vergeten
Als PSV overwintert in Europa zit ik morgenavond gewoon op mijn bureaustoel.quote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt he. Logica ontgaat me volledig. Rostov hoeft niet en het zijn meesters in het houden van de 0.
Enfin; Als PSV alsnog overwintert neem ik geen andere UI. Als ze niet overwinteren neem ik ook geen andere UI.
Stief liet Twente dan ook ECHT zaaddodend voetbal spelen. Je gaat voor je lol naar het stadion, niet om een team met de handrem erop te zien spelen om maar de nul te houden. Geen wonder dat supporters dan gaan morren. Ik keur niet goed wat ze naar zijn hoofd hebben geslingerd, maar Stief zat zo vastgeroest in zijn manier spelen dat het beter was dat 'ie ging.quote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belachelijk hoe vak P zich destijds gedroeg tov hem.
Kutsupporters
Dat vergeten heel veel mensen nog wel eens die het resultaat heilig verklarenquote:Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stief liet Twente dan ook ECHT zaaddodend voetbal spelen. Je gaat voor je lol naar het stadion, niet om een team met de handrem erop te zien spelen om maar de nul te houden. Geen wonder dat supporters dan gaan morren. Ik keur niet goed wat ze naar zijn hoofd hebben geslingerd, maar Stief zat zo vastgeroest in zijn manier spelen dat het beter was dat 'ie ging.
Helaas kregen we daarna eihoofd als baas
Als PSV en Feyenoord allebei overwinteren in Europa neem ik een jaar lang een UI van Emilia Clarke.quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV overwintert in Europa zit ik morgenavond gewoon op mijn bureaustoel.
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet netjes elke dag krast.quote:Op maandag 5 december 2016 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BAM! 100 euro gewonnen met de december kalender.
Won hem gisteravond bij het dobbelen. Geen zin om iedere dag te wachten voor zo'n vakje.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet netjes elke dag krast.
je kan ook alleen de 31ste krassen en dan brengen.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet netjes elke dag krast.
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan ook alleen de 31ste krassen en dan brengen.
Hij heeft jullie kampioen gemaakt joh zakkenwasserquote:Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stief liet Twente dan ook ECHT zaaddodend voetbal spelen. Je gaat voor je lol naar het stadion, niet om een team met de handrem erop te zien spelen om maar de nul te houden. Geen wonder dat supporters dan gaan morren. Ik keur niet goed wat ze naar zijn hoofd hebben geslingerd, maar Stief zat zo vastgeroest in zijn manier spelen dat het beter was dat 'ie ging.
Helaas kregen we daarna eihoofd als baas
En dan weet je je prijs nietquote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan ook alleen de 31ste krassen en dan brengen.
Nee, dat deed het team. Die hadden strength.quote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij heeft jullie kampioen gemaakt joh zakkenwasser
jawel want hij scant hem in.quote:
Ja, dat is klotequote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb altijd 9x ster en dan houdt het opeens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |