SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.Zonder wrijving geen glans
Hallo Knut, hopelijk is het bij jou warmer.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bacteriële endocarditis mocht het je interesseren elan
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.quote:Op maandag 5 december 2016 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Ghn is niet slecht voor je hart Elan. Ghb is prima. Heb t bijna wekelijks gedaan.
Heftig.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bacteriële endocarditis mocht het je interesseren elan
plus z'n lever krijgt van de medicijnen die hij al gebruikt genoeg te doenquote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Sterkte man.
Beste lijkt me trouwens überhaupt niks gebruiken, want bijkomen van ghb en kalmeringsmiddelen geeft logischerwijs weer veel stress voor het lichaam. Elk eventueel initieel positief effect opheffend.
Hey je bent weer terug, leuk gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus z'n lever krijgt van de medicijnen die hij al gebruikt genoeg te doen
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronkenquote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey je bent weer terug, leuk gehad?
in ieder geval genoten, dat is altijd goed.quote:Op maandag 5 december 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronken
Ik heb het ook niet over positieve effecten, enkel over minder schadelijke effecten, wat ik niet eens zeker weet dat is puur de draai die ik er zelf aan geef.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Sterkte man.
Beste lijkt me trouwens überhaupt niks gebruiken, want bijkomen van ghb en kalmeringsmiddelen geeft logischerwijs weer veel stress voor het lichaam. Elk eventueel initieel positief effect opheffend.
tshirtjes weerquote:Op maandag 5 december 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Knut, hopelijk is het bij jou warmer.
blijft een topland, al is het gevaarlijkquote:Op maandag 5 december 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in ieder geval genoten, dat is altijd goed.
Waar was jequote:Op maandag 5 december 2016 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een topland, al is het gevaarlijk
Heb je bij moeten betalen voor het extra gewicht bij de check in balie?quote:Op maandag 5 december 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronken
@onlo, welke award is voor de minste humor?quote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je bij moeten betalen voor het extra gewicht bij de check in balie?
De kapiteintje awardquote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
@onlo, welke award is voor de minste humor?
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.
Ik stond daar op 1 bij het lijstje van Onlo geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik stond daar op 1 bij het lijstje van Onlo geloof ik.
Waarom ben ik de zuurste user volgens jou.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
+ die van de slechtste moedergrap.quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.
Ik heb er echt zin inquote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.
Zuur is misschien het verkeerde woord. Wacht, het is meer betweterig inderdaad. Bedankt voor de opmerking.quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben ik de zuurste user volgens jou.
Altijd als ik hillary zie dan zie ik gelijk haar southparkfiuurtjequote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Misschien kun jij het er even uitspoelen met die stortvloed aan slechte moedergrappen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Er heeft hier echt iemand zand in haar kut
Elan, ik heb jou genomineerd voor zuiger. Ik zeg het maar direct even. Ik vind jou een onvoorspelbare user.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Wie heb je als beste moderator?quote:Op maandag 5 december 2016 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ook maar wat ingevuld. Nog niet klaar tho.
Ik heb dit jaar te weinig gefokt om het goed in te vullen, dus ik denk dat ik gewoon stijn voor alles nomineer.quote:Op maandag 5 december 2016 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ook maar wat ingevuld. Nog niet klaar tho.
Sowieso geen beste nieuwkomerquote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.quote:
Wie is dat>?quote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 danquote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 dan
Het schijnt alleen wel snel over te doseren. Zeker bij kleine mensen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
Weet ik is een lichaamseigen stofje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
Zoveel anders is er niet volgens mij. Misschien dat ik mijn debiliteit iets heb geminderd.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.
Eens.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Misschien komt het omdat hij nu ook rijst eet
Daarom ook niet verslaafd raken. Gewoon lage doseringen nemen en max 1x per week. Is prima vol te houden als je discipline hebt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik is een lichaamseigen stofje.
Maar afkicken/stoppen kost wel veel stress, kun je zelfs dood door gaan.
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik is een lichaamseigen stofje.
Maar afkicken/stoppen kost wel veel stress, kun je zelfs dood door gaan.
Mijn broer stond hier ooit een halfuur in de kamer toen hij van wat oude GHB had gesnoept. Was helemaal aan het trippen en ik dacht "wtf moet ik hiermee, doe normaal"quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had 1.5 literquote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.
Ik denk als ik net zoals mn broer een literfles in de koelkast had staan dat t me dan wel moeite zou kosten. Is toch wel erg verleidelijk om dan na een dag werken ipv een biertje een dopje te pakken.
Haha hoor mij "werken"
quote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.
Ik denk als ik net zoals mn broer een literfles in de koelkast had staan dat t me dan wel moeite zou kosten. Is toch wel erg verleidelijk om dan na een dag werken ipv een biertje een dopje te pakken.
Haha hoor mij "werken"
Ik at vroeger juist meer rijst, dus ik weet nu wel waar de "vooruitgang" vandaan komtquote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je voor wat een vooruitgang je dan nog kan boeken.
Trippen met GHB, dat is mij nog niet overkomen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer stond hier ooit een halfuur in de kamer toen hij van wat oude GHB had gesnoept. Was helemaal aan het trippen en ik dacht "wtf moet ik hiermee, doe normaal"
Einde bericht
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel anders is er niet volgens mij. Misschien dat ik mijn debiliteit iets heb geminderd.
Onlogisch eet elke dag kip met rijst en broccoli. Ik waag het dus te betwijfelen of een mens daar normaal gedrag van gaat vertonen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Misschien komt het omdat hij nu ook rijst eet
Idd. Vraag maar aan GGMM.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.
Mijn broer was er zeer erg aan verslaafdquote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trippen met GHB, dat is mij nog niet overkomen.
Nog steeds, alleen op een andere manier.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het vertraagd de hartslag wel toch, kan dat geen kwaad dan? Of boeit dat je gewoon geen moer
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.quote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer was er zeer erg aan verslaafd
[..]
Nog steeds, alleen op een andere manier.
Elke chinees die ik ooit tegenkwam is een boerende mongool en toch eet amerika uit hun handje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch eet elke dag kip met rijst en broccoli. Ik waag het dus te betwijfelen of een mens daar normaal gedrag van gaat vertonen.
Goede logica ja.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.
Ja, terecht punt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |