+ die van de slechtste moedergrap.quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.
Ik heb er echt zin inquote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.
Zuur is misschien het verkeerde woord. Wacht, het is meer betweterig inderdaad. Bedankt voor de opmerking.quote:Op maandag 5 december 2016 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben ik de zuurste user volgens jou.
Altijd als ik hillary zie dan zie ik gelijk haar southparkfiuurtjequote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Misschien kun jij het er even uitspoelen met die stortvloed aan slechte moedergrappen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Er heeft hier echt iemand zand in haar kut
Elan, ik heb jou genomineerd voor zuiger. Ik zeg het maar direct even. Ik vind jou een onvoorspelbare user.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Wie heb je als beste moderator?quote:Op maandag 5 december 2016 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ook maar wat ingevuld. Nog niet klaar tho.
Ik heb dit jaar te weinig gefokt om het goed in te vullen, dus ik denk dat ik gewoon stijn voor alles nomineer.quote:Op maandag 5 december 2016 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ook maar wat ingevuld. Nog niet klaar tho.
Sowieso geen beste nieuwkomerquote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.quote:
Wie is dat>?quote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 danquote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 dan
Het schijnt alleen wel snel over te doseren. Zeker bij kleine mensen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |