SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.Zonder wrijving geen glans
Hallo Knut, hopelijk is het bij jou warmer.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bacteriële endocarditis mocht het je interesseren elan
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.quote:Op maandag 5 december 2016 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Ghn is niet slecht voor je hart Elan. Ghb is prima. Heb t bijna wekelijks gedaan.
Heftig.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bacteriële endocarditis mocht het je interesseren elan
plus z'n lever krijgt van de medicijnen die hij al gebruikt genoeg te doenquote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Sterkte man.
Beste lijkt me trouwens überhaupt niks gebruiken, want bijkomen van ghb en kalmeringsmiddelen geeft logischerwijs weer veel stress voor het lichaam. Elk eventueel initieel positief effect opheffend.
Hey je bent weer terug, leuk gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus z'n lever krijgt van de medicijnen die hij al gebruikt genoeg te doen
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronkenquote:Op maandag 5 december 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey je bent weer terug, leuk gehad?
in ieder geval genoten, dat is altijd goed.quote:Op maandag 5 december 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronken
Ik heb het ook niet over positieve effecten, enkel over minder schadelijke effecten, wat ik niet eens zeker weet dat is puur de draai die ik er zelf aan geef.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig.
Sterkte man.
Beste lijkt me trouwens überhaupt niks gebruiken, want bijkomen van ghb en kalmeringsmiddelen geeft logischerwijs weer veel stress voor het lichaam. Elk eventueel initieel positief effect opheffend.
tshirtjes weerquote:Op maandag 5 december 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Knut, hopelijk is het bij jou warmer.
blijft een topland, al is het gevaarlijkquote:Op maandag 5 december 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in ieder geval genoten, dat is altijd goed.
Waar was jequote:Op maandag 5 december 2016 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een topland, al is het gevaarlijk
Heb je bij moeten betalen voor het extra gewicht bij de check in balie?quote:Op maandag 5 december 2016 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
was heel leuk ja, wel wat kilo's aangekomen, veel gegeten en gedronken
@onlo, welke award is voor de minste humor?quote:Op maandag 5 december 2016 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je bij moeten betalen voor het extra gewicht bij de check in balie?
De kapiteintje awardquote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
@onlo, welke award is voor de minste humor?
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
madquote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.
Ik stond daar op 1 bij het lijstje van Onlo geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2016 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schijn aan kop te gaan voor de meest betweterige user.
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.quote:Op maandag 5 december 2016 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlogisch wint de Niels Kokmeijer award voor meest pijnlijke user om naar te kijken.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik stond daar op 1 bij het lijstje van Onlo geloof ik.
Waarom ben ik de zuurste user volgens jou.quote:Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte aandacht is ook aandacht. Trumpgod is er president mee geworden.
Proberen jullie maar lekker in 't pulletje te vallen bij iedereen, dan regeren wij wel over het volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |