Hij ging afkicken in Zuid-Afrika voor een paar maanden. Geen idee of hij het nu nog steeds doet, want eerst bleef hij ook van de drank en andere drugs af maar daar is hij toch in terug gevallen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al?
Alleen Stijn begint over vijf minuten al aan het avondeten.
Ik zit in een bus.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al?
Alleen Stijn begint over vijf minuten al aan het avondeten.
Alcohol en roken zijn erger denk ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.
Is hij bij Keith Bakker geweest? Want dan kan hij ook andere problemen hebben opgedaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging afkicken in Zuid-Afrika voor een paar maanden. Geen idee of hij het nu nog steeds doet, want eerst bleef hij ook van de drank en andere drugs af maar daar is hij toch in terug gevallen.
Heb je de oven ook daadwerkelijk aangezet?quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.
Krijg je gasten?quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.
quote:
Stijns OV avonturenquote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Al heeft de buschauffeur er wel zin in.
Ja ook dat nog.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de oven ook daadwerkelijk aangezet?
Nee.quote:
Ik ken Keith Bakker alleen van het plaatje wat Stijn altijd post bij zijn uitgeschreven FOX promootjes.quote:Op maandag 5 december 2016 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is hij bij Keith Bakker geweest? Want dan kan hij ook andere problemen hebben opgedaan.
Ja tot half januari.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je nog zwangerschapsverlof jojo
Dat moet een fantastisch etentje worden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naar verluidt onlogisch, Caland en tong80
Ik ga je niet ten huwelijk vragen, meissie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |