Wie is dat>?quote:Op maandag 5 december 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Befbekje heeft toch al flink wat nominaties in de tas, terwijl hij hier nog niet zo lang post
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.quote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja veel andere nieuwkomers zijn er niet bijgekomen dit jaar, dus dan is hij wel meteen de beste en de slechtste.
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 danquote:Op maandag 5 december 2016 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had Shadowkid als beste nieuwkomer, maar zo nieuw is hij niet.
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.quote:Op maandag 5 december 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je een wijf ofzo met je verkrachtingdrug.
quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Coco98, maar zag gisteren dat hij al sinds 2007 een account heeft. Hopelijk is hij niet echt geboren in 1998 dan
Het schijnt alleen wel snel over te doseren. Zeker bij kleine mensen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
Weet ik is een lichaamseigen stofje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. En @ elan. Ghb heeft fysiek geen slechte effecten op je lichaam. Je hoeft ook niet bij te komen oid.
Zoveel anders is er niet volgens mij. Misschien dat ik mijn debiliteit iets heb geminderd.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.
Eens.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou de beste nieuwkomer. Jij hebt jezelf opnieuw uitgevonden.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Misschien komt het omdat hij nu ook rijst eet
Daarom ook niet verslaafd raken. Gewoon lage doseringen nemen en max 1x per week. Is prima vol te houden als je discipline hebt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik is een lichaamseigen stofje.
Maar afkicken/stoppen kost wel veel stress, kun je zelfs dood door gaan.
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik is een lichaamseigen stofje.
Maar afkicken/stoppen kost wel veel stress, kun je zelfs dood door gaan.
Mijn broer stond hier ooit een halfuur in de kamer toen hij van wat oude GHB had gesnoept. Was helemaal aan het trippen en ik dacht "wtf moet ik hiermee, doe normaal"quote:Op maandag 5 december 2016 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had 1.5 literquote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.
Ik denk als ik net zoals mn broer een literfles in de koelkast had staan dat t me dan wel moeite zou kosten. Is toch wel erg verleidelijk om dan na een dag werken ipv een biertje een dopje te pakken.
Haha hoor mij "werken"
quote:Op maandag 5 december 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat het me enige moeite kost om het gewoon bij 1 keer te laten als het er van komt.
Ik denk als ik net zoals mn broer een literfles in de koelkast had staan dat t me dan wel moeite zou kosten. Is toch wel erg verleidelijk om dan na een dag werken ipv een biertje een dopje te pakken.
Haha hoor mij "werken"
Ik at vroeger juist meer rijst, dus ik weet nu wel waar de "vooruitgang" vandaan komtquote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stel je voor wat een vooruitgang je dan nog kan boeken.
Trippen met GHB, dat is mij nog niet overkomen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer stond hier ooit een halfuur in de kamer toen hij van wat oude GHB had gesnoept. Was helemaal aan het trippen en ik dacht "wtf moet ik hiermee, doe normaal"
Einde bericht
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel anders is er niet volgens mij. Misschien dat ik mijn debiliteit iets heb geminderd.
Onlogisch eet elke dag kip met rijst en broccoli. Ik waag het dus te betwijfelen of een mens daar normaal gedrag van gaat vertonen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Misschien komt het omdat hij nu ook rijst eet
Idd. Vraag maar aan GGMM.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.
Mijn broer was er zeer erg aan verslaafdquote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trippen met GHB, dat is mij nog niet overkomen.
Nog steeds, alleen op een andere manier.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, vroeger was je gewoon een heel vaag kereltje. Geeft niet, iedereen kan veranderen.
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.quote:Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het vertraagd de hartslag wel toch, kan dat geen kwaad dan? Of boeit dat je gewoon geen moer
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.quote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer was er zeer erg aan verslaafd
[..]
Nog steeds, alleen op een andere manier.
Elke chinees die ik ooit tegenkwam is een boerende mongool en toch eet amerika uit hun handje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch eet elke dag kip met rijst en broccoli. Ik waag het dus te betwijfelen of een mens daar normaal gedrag van gaat vertonen.
Goede logica ja.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.
Ja, terecht punt.quote:Op maandag 5 december 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik rekening zou moeten gaan houden met een vertragende hartslag dan zou ik ook niet meer kunnen slapen, dus idd boeit me dat wat minder.
Hij ging afkicken in Zuid-Afrika voor een paar maanden. Geen idee of hij het nu nog steeds doet, want eerst bleef hij ook van de drank en andere drugs af maar daar is hij toch in terug gevallen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.
Mijn gigantische kip zit al in de oven. Maar dat ding moet er ook 90 minuten in staan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al?
Alleen Stijn begint over vijf minuten al aan het avondeten.
Ik zit in een bus.quote:Op maandag 5 december 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al?
Alleen Stijn begint over vijf minuten al aan het avondeten.
Alcohol en roken zijn erger denk ikquote:Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is hij er vanaf gekomen dan? GHB verslaving is een van de als niet de ergste verslavingen die er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |