AFSCHAFFEN DUS DIE ZOOIquote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan iig meer mensen dood aan ieder jaar dus..
Totaal niet mee eens. GHB verslaving is echt gelijk aan heroine als niet erger als je experts en afkickklinieken erover hoort. Ook kijkend naar hoeveel mensen er relatief dood aan gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik t ook niet helemaal eens met deze. Zou LSD en X veel lager zetten. LSD hoger dan ghb
Koning nogwat, de vader van Elizabeth is gestorven aan longkanker.quote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan zo 10 celebs noemen die zichzelf dood hebben gedronken en niet 1 van tabak
Hallo Knut.quote:
Patrick Swayze ook toch?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koning nogwat, de vader van Elizabeth is gestorven aan longkanker.
Geen dank.
George, die eigenlijk Albert heette.quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Peuk en alcohol ben je niet na 5 dagen lichamlijk verslaafd al dat je moet nemen zodat je kunt slapen. Lichamelijke verslaving van GHB is vele malen erger dan cocaine.
U heeft The Crown gekeken?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. GHB verslaving is echt gelijk aan heroine als niet erger als je Is that you, John Wayne? Is this me experts en afkickklinieken erover hoort. Ook kijkend naar hoeveel mensen er relatief dood aan gaan.
Kan het niet zo zijn dat ik gewoon bijzonder goed algemeen ontwikkeld ben? (Ja, leuk serietje)quote:
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja dat is echt ernstig, in de VS kon ik ook oxy kopen. Maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?
In Amerika is heroine onder jongeren weer een rage doordat ze daar zo makkelijk doen met de oxycodin, staan wel paar interessante docus op youtube. Iedere dag 3 jongeren overdosis alleen in de staat New York bijvoorbeeld.
Als er onzin op het internet wordt verkondigd ben ik er als de kippen bij om dit recht te zetten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig is René er weer om orde op zaken te stellen.
Amerikanen kunnen we missen als kiespijnquote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?
In Amerika is heroine onder jongeren weer een rage doordat ze daar zo makkelijk doen met de oxycodin, staan wel paar interessante docus op youtube. Iedere dag 3 jongeren overdosis alleen in de staat New York bijvoorbeeld.
Dat had ook goed gekund.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik gewoon bijzonder goed algemeen ontwikkeld ben? (Ja, leuk serietje)
Hij was kettingroker debiel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |