Dat zijn de beste.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend een plakkaat gelegd. Dat je jezelf er voor schaamt weet je wel.
Nee man, ghb is erger dan heroine zelfs. Als je echt addict bent, kom je er bijna niet meer vanaf.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol en roken zijn erger denk ik
Die mogen niet aan mijn kippetje zitten hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naar verluidt onlogisch, Caland en tong80
Zou ze hem nu wel snappen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga je niet ten huwelijk vragen, meissie.
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ze hem nu wel snappen?
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etcquote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
godverdomme waar is Saind als je het over eten wilt hebben.
Ze schijnen niet allemaal kip te eten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet een fantastisch etentje worden.
Net de VS dusquote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etc![]()
Komt me echt mn neus uit. Dus ik ging sushi proberen kreeg woede aanval. Enige wat overblijft is gelijk veel meer betalen of je duizendste tostada met tomaat en ham bestellen
logisch, ze wordt het wel of ze wordt het niet. Dat is 50%.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Die symbooltjes doen ze in Spanje wel vaker ja. Voornamelijk in de toeristische plekken. Is dat niet een of andere ISO certificering dat ze zich daaraan houden?quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etc![]()
Komt me echt mn neus uit. Dus ik ging sushi proberen kreeg woede aanval. Enige wat overblijft is gelijk veel meer betalen of je duizendste tostada met tomaat en ham bestellen
quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, ghb is erger dan heroine zelfs. Als je echt addict bent, kom je er bijna niet meer vanaf.
Deze manquote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logisch, ze wordt het wel of ze wordt het niet. Dat is 50%.
Er zijn wel eens dagen dat ik de eetvoorkeuren van FOK!kers niet allemaal op een rijtje heb.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze schijnen niet allemaal kip te eten.
Alcohol is slechter voor je lichaam dan tabak?quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik t ook niet helemaal eens met deze. Zou LSD en X veel lager zetten. LSD hoger dan ghb
Duurde evenquote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
Oh God, DE vraag. Ja laat maar, snap 'm al.
Ja denk het. Er hangt ook overal zo'n suf papiertje met klachtenformulieren zijn aanwezig.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die symbooltjes doen ze in Spanje wel vaker ja. Voornamelijk in de toeristische plekken. Is dat niet een of andere ISO certificering dat ze zich daaraan houden?
Gaan iig meer mensen dood aan ieder jaar dus..quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol is slechter voor je lichaam dan tabak?
AFSCHAFFEN DUS DIE ZOOIquote:Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan iig meer mensen dood aan ieder jaar dus..
Totaal niet mee eens. GHB verslaving is echt gelijk aan heroine als niet erger als je experts en afkickklinieken erover hoort. Ook kijkend naar hoeveel mensen er relatief dood aan gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik t ook niet helemaal eens met deze. Zou LSD en X veel lager zetten. LSD hoger dan ghb
Koning nogwat, de vader van Elizabeth is gestorven aan longkanker.quote:Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan zo 10 celebs noemen die zichzelf dood hebben gedronken en niet 1 van tabak
Hallo Knut.quote:
Patrick Swayze ook toch?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koning nogwat, de vader van Elizabeth is gestorven aan longkanker.
Geen dank.
George, die eigenlijk Albert heette.quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Peuk en alcohol ben je niet na 5 dagen lichamlijk verslaafd al dat je moet nemen zodat je kunt slapen. Lichamelijke verslaving van GHB is vele malen erger dan cocaine.
U heeft The Crown gekeken?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. GHB verslaving is echt gelijk aan heroine als niet erger als je Is that you, John Wayne? Is this me experts en afkickklinieken erover hoort. Ook kijkend naar hoeveel mensen er relatief dood aan gaan.
Kan het niet zo zijn dat ik gewoon bijzonder goed algemeen ontwikkeld ben? (Ja, leuk serietje)quote:
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.
Ja dat is echt ernstig, in de VS kon ik ook oxy kopen. Maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?
In Amerika is heroine onder jongeren weer een rage doordat ze daar zo makkelijk doen met de oxycodin, staan wel paar interessante docus op youtube. Iedere dag 3 jongeren overdosis alleen in de staat New York bijvoorbeeld.
Als er onzin op het internet wordt verkondigd ben ik er als de kippen bij om dit recht te zetten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig is René er weer om orde op zaken te stellen.
Amerikanen kunnen we missen als kiespijnquote:Op maandag 5 december 2016 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat ook regionaal gewoon meer speelt hier Smoof?? Hoeveel mensen ken jij die bruin hebben gebruikt? En hoeveel GHB?
In Amerika is heroine onder jongeren weer een rage doordat ze daar zo makkelijk doen met de oxycodin, staan wel paar interessante docus op youtube. Iedere dag 3 jongeren overdosis alleen in de staat New York bijvoorbeeld.
Dat had ook goed gekund.quote:Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ik gewoon bijzonder goed algemeen ontwikkeld ben? (Ja, leuk serietje)
Hij was kettingroker debiel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
Nee, ik kan hier zo ontzettend pissig van worden.quote:
amy winehousequote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen we missen als kiespijn
Mensen kunnen slecht tegen mensen die afwijkende meningen hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Knut maakt op mij een zeer verwarde indruk.
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?quote:
Ik zit lekker in de zonquote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat ik in ietwat negatieve setting kom binnenvallen. Jammer weer.
Hij mag dan nog leven, maar de oude Knut komt nooit meer terug.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Dat beweer ik helemaal niet, Drizztquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)quote:
En cokequote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Coke is de enige drug voor intelligente mensen.quote:
Niet in je tshirt anders picsquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)
JE INSINUEERT HET WEL DEGELIJKquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal niet, Drizzt
De wat?quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Coke is de enige drug voor intelligente mensen.
De rest is rotzooi.
Alles ging goed.quote:Op maandag 5 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.
Pff ja gaat wel.quote:
Cruijffquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
moet je een schotel nemenquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben snel moe en er komt hier geen veldrijden op tv; dat zijn de minpunten op dit moment
Nee dus.quote:
Maar kom je nog ooit terug naar Nederland of blijf je daar?quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff ja gaat wel.
Ben snel moe en er komt hier geen veldrijden op tv; dat zijn de minpunten op dit moment
Verder wel ok al paar leuke mensen ontmoet en lekker weer dit dat. 1 keer bij de dokter geweest en die sprak engels dus dat gaat ook allemaal goed.
Wat laf dit.quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens kijken waar ik nog een negatieve stem kwijt kan.
Gascoigne, die zal wel snel sterven.quote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Ik ben gestopt vriend.quote:Op maandag 5 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.
beter straight edgequote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vriend.
Gister keek ik die docu op netflix en dan de hele tijd van die lijntjes op spiegels toen was het wel even zwaar maar niet gebeld
kudo voor mij
nee je moet gewoon cardshare doenquote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat duur inclusief abonnement enzo?
Kudo's.quote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vriend.
Gister keek ik die docu op netflix en dan de hele tijd van die lijntjes op spiegels toen was het wel even zwaar maar niet gebeld
kudo voor mij
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.quote:Op maandag 5 december 2016 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar kom je nog ooit terug naar Nederland of blijf je daar?
Let nu op. Cardshare kan ook weer de associatie met sos oproepen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee je moet gewoon cardshare doen
weet niet precies hoeveel dat is
Heb jij ooit gerookt?quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kudo's.
Dat je nooit had moeten beginnen vergeten we maar even.
In september pas?quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.
Ik denk eraan om misschien volgende maand nog te verkassen naar tenerife lekker tussen de bejaarden hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |