Nee, ik kan hier zo ontzettend pissig van worden.quote:
amy winehousequote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen we missen als kiespijn
Mensen kunnen slecht tegen mensen die afwijkende meningen hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Knut maakt op mij een zeer verwarde indruk.
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?quote:
Ik zit lekker in de zonquote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat ik in ietwat negatieve setting kom binnenvallen. Jammer weer.
Hij mag dan nog leven, maar de oude Knut komt nooit meer terug.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Dat beweer ik helemaal niet, Drizztquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |