Nee, ik kan hier zo ontzettend pissig van worden.quote:
amy winehousequote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?quote:Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen we missen als kiespijn
Mensen kunnen slecht tegen mensen die afwijkende meningen hebben.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel kut-nominaties op je naam staan?
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.quote:Op maandag 5 december 2016 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sterven aan longkanker betekent nog niet per definitie sterven aan een tabakverslaving.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net als dat leverfalen niet betekent dat je per definitie sterft aan een alcoholverslaving.
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.quote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Knut maakt op mij een zeer verwarde indruk.
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?quote:
Ik zit lekker in de zonquote:Op maandag 5 december 2016 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat ik in ietwat negatieve setting kom binnenvallen. Jammer weer.
Hij mag dan nog leven, maar de oude Knut komt nooit meer terug.quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Dat beweer ik helemaal niet, Drizztquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit je stelling willen ontkrachten. Raar dat je hier beweert van wel.
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)quote:
En cokequote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al anderhalf jaar met knut.
Vroeger was hij een nuchtere jongen die van Japan en Wielrennen hield.
Coke is de enige drug voor intelligente mensen.quote:
Niet in je tshirt anders picsquote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. (Ik woon in Limburg hè)
JE INSINUEERT HET WEL DEGELIJKquote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal niet, Drizzt
De wat?quote:Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo nap. Postte jij straks die USP's van Enait Law?
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.quote:Op maandag 5 december 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Coke is de enige drug voor intelligente mensen.
De rest is rotzooi.
Alles ging goed.quote:Op maandag 5 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.
Pff ja gaat wel.quote:
Cruijffquote:Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou goed jij hebt er 1 ik al 6
moet je een schotel nemenquote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben snel moe en er komt hier geen veldrijden op tv; dat zijn de minpunten op dit moment
Nee dus.quote:
Maar kom je nog ooit terug naar Nederland of blijf je daar?quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff ja gaat wel.
Ben snel moe en er komt hier geen veldrijden op tv; dat zijn de minpunten op dit moment
Verder wel ok al paar leuke mensen ontmoet en lekker weer dit dat. 1 keer bij de dokter geweest en die sprak engels dus dat gaat ook allemaal goed.
Wat laf dit.quote:Op maandag 5 december 2016 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens kijken waar ik nog een negatieve stem kwijt kan.
Gascoigne, die zal wel snel sterven.quote:Op maandag 5 december 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
George Best, Truman Capote, Ramses Shaffy, Jim Morrisson, Amy Whinehouse, Paul Gascoigne (kwestie van tijd)
Ik ben gestopt vriend.quote:Op maandag 5 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat het zo goed gaat met Knut.
beter straight edgequote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vriend.
Gister keek ik die docu op netflix en dan de hele tijd van die lijntjes op spiegels toen was het wel even zwaar maar niet gebeld
kudo voor mij
nee je moet gewoon cardshare doenquote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat duur inclusief abonnement enzo?
Kudo's.quote:Op maandag 5 december 2016 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben gestopt vriend.
Gister keek ik die docu op netflix en dan de hele tijd van die lijntjes op spiegels toen was het wel even zwaar maar niet gebeld
kudo voor mij
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.quote:Op maandag 5 december 2016 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar kom je nog ooit terug naar Nederland of blijf je daar?
Let nu op. Cardshare kan ook weer de associatie met sos oproepen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee je moet gewoon cardshare doen
weet niet precies hoeveel dat is
Heb jij ooit gerookt?quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kudo's.
Dat je nooit had moeten beginnen vergeten we maar even.
In september pas?quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.
Ik denk eraan om misschien volgende maand nog te verkassen naar tenerife lekker tussen de bejaarden hangen
oh vandaar dat de gene die mijn schotel installeerde het zo vreemd vond dat ik m een schotel liet installerenquote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Let nu op. Cardshare kan ook weer de associatie met sos oproepen.
Florida is dan ook een aanrader.quote:Op maandag 5 december 2016 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom terug als het in Nederland weer een beetje fatsoenlijk weer is. En dan in september hoor ik of mn hart voor altijd naar de vinkentering is of niet en daarna kijk ik verder.
Ik denk eraan om misschien volgende maand nog te verkassen naar tenerife lekker tussen de bejaarden hangen
Pff dan had ik ook wel veel mooie avonden gemist hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kudo's.
Dat je nooit had moeten beginnen vergeten we maar even.
waarquote:Op maandag 5 december 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
over 3 weken ook weer zon
pff is wel beter
Ik heb wat gemist blijkbaar.quote:
Ja dan kunnen ze pas met zekerheid zeggen of ik blijvende schade heb of niet. Moet iedere maand tot dan van die hartfilmpjes enzo laten maken. Misschien als ze eerder zien van het is goed nu dat ik het eerder hoor, maar tot nu toe is dat nog niet zo.quote:
knut ging bruin bestellenquote:
Sowieso, maar om ff te herstellen met wat bejaarden is florida goddelijk.quote:
heb geen hongerquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu is het wel zo'n beetje tijd voor DE VRAAG, Jojoortje.
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga pasta carbonara maken
Hmmm. FU'ed man. Hoe is het met je ex? En met je nieuwe chica? Is dat nog steeds gaande?quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze pas met zekerheid zeggen of ik blijvende schade heb of niet. Moet iedere maand tot dan van die hartfilmpjes enzo laten maken. Misschien als ze eerder zien van het is goed nu dat ik het eerder hoor, maar tot nu toe is dat nog niet zo.
Komt wel goedquote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze pas met zekerheid zeggen of ik blijvende schade heb of niet. Moet iedere maand tot dan van die hartfilmpjes enzo laten maken. Misschien als ze eerder zien van het is goed nu dat ik het eerder hoor, maar tot nu toe is dat nog niet zo.
Het was sarcastisch inso_. Knut is mijn neef hè.quote:Op maandag 5 december 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
knut ging bruin bestellen
toen zagen we hem weken niet op FOK!
en toen had ie hartaanval gehad en zn organen kapot
gewoon avgquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ga je het maken?quote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
#viesdikquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
knut is blankquote:Op maandag 5 december 2016 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was sarcastisch inso_. Knut is mijn neef hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |