Dat zijn de beste.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend een plakkaat gelegd. Dat je jezelf er voor schaamt weet je wel.
Nee man, ghb is erger dan heroine zelfs. Als je echt addict bent, kom je er bijna niet meer vanaf.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alcohol en roken zijn erger denk ik
Die mogen niet aan mijn kippetje zitten hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naar verluidt onlogisch, Caland en tong80
Zou ze hem nu wel snappen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga je niet ten huwelijk vragen, meissie.
Dat mag ik hopen.quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ze hem nu wel snappen?
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etcquote:Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
godverdomme waar is Saind als je het over eten wilt hebben.
Ze schijnen niet allemaal kip te eten.quote:Op maandag 5 december 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet een fantastisch etentje worden.
Net de VS dusquote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etc![]()
Komt me echt mn neus uit. Dus ik ging sushi proberen kreeg woede aanval. Enige wat overblijft is gelijk veel meer betalen of je duizendste tostada met tomaat en ham bestellen
logisch, ze wordt het wel of ze wordt het niet. Dat is 50%.quote:Op maandag 5 december 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
Volgens NBC is de kans dat Hillary alsnog president gaat worden 50 % , right![]()
Die symbooltjes doen ze in Spanje wel vaker ja. Voornamelijk in de toeristische plekken. Is dat niet een of andere ISO certificering dat ze zich daaraan houden?quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Sevilla heeft 9 van de 10 restaurants gewoon exact dezelfde menukaart. En dan bedoel ik ook echt exact dezelfde inclusief lay-out en symbooltjes voor vegetarisch etc![]()
Komt me echt mn neus uit. Dus ik ging sushi proberen kreeg woede aanval. Enige wat overblijft is gelijk veel meer betalen of je duizendste tostada met tomaat en ham bestellen
quote:Op maandag 5 december 2016 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, ghb is erger dan heroine zelfs. Als je echt addict bent, kom je er bijna niet meer vanaf.
Deze manquote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logisch, ze wordt het wel of ze wordt het niet. Dat is 50%.
Er zijn wel eens dagen dat ik de eetvoorkeuren van FOK!kers niet allemaal op een rijtje heb.quote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze schijnen niet allemaal kip te eten.
Alcohol is slechter voor je lichaam dan tabak?quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al ben ik t ook niet helemaal eens met deze. Zou LSD en X veel lager zetten. LSD hoger dan ghb
Duurde evenquote:Op maandag 5 december 2016 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
Oh God, DE vraag. Ja laat maar, snap 'm al.
Ja denk het. Er hangt ook overal zo'n suf papiertje met klachtenformulieren zijn aanwezig.quote:Op maandag 5 december 2016 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die symbooltjes doen ze in Spanje wel vaker ja. Voornamelijk in de toeristische plekken. Is dat niet een of andere ISO certificering dat ze zich daaraan houden?
Gaan iig meer mensen dood aan ieder jaar dus..quote:Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alcohol is slechter voor je lichaam dan tabak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |