Belachelijk hoe vak P zich destijds gedroeg tov hem.quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"The strength of the team..."
Echt he. Logica ontgaat me volledig. Rostov hoeft niet en het zijn meesters in het houden van de 0.quote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar waarom denkt hij dat ze tegen Rostov meer ruimte krijgen om te voetballen?
"It's Europe"quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"The strength of the team..."
quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was mijn portemonnee vergeten
Als PSV overwintert in Europa zit ik morgenavond gewoon op mijn bureaustoel.quote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt he. Logica ontgaat me volledig. Rostov hoeft niet en het zijn meesters in het houden van de 0.
Enfin; Als PSV alsnog overwintert neem ik geen andere UI. Als ze niet overwinteren neem ik ook geen andere UI.
Stief liet Twente dan ook ECHT zaaddodend voetbal spelen. Je gaat voor je lol naar het stadion, niet om een team met de handrem erop te zien spelen om maar de nul te houden. Geen wonder dat supporters dan gaan morren. Ik keur niet goed wat ze naar zijn hoofd hebben geslingerd, maar Stief zat zo vastgeroest in zijn manier spelen dat het beter was dat 'ie ging.quote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belachelijk hoe vak P zich destijds gedroeg tov hem.
Kutsupporters
Dat vergeten heel veel mensen nog wel eens die het resultaat heilig verklarenquote:Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stief liet Twente dan ook ECHT zaaddodend voetbal spelen. Je gaat voor je lol naar het stadion, niet om een team met de handrem erop te zien spelen om maar de nul te houden. Geen wonder dat supporters dan gaan morren. Ik keur niet goed wat ze naar zijn hoofd hebben geslingerd, maar Stief zat zo vastgeroest in zijn manier spelen dat het beter was dat 'ie ging.
Helaas kregen we daarna eihoofd als baas
Als PSV en Feyenoord allebei overwinteren in Europa neem ik een jaar lang een UI van Emilia Clarke.quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV overwintert in Europa zit ik morgenavond gewoon op mijn bureaustoel.
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet netjes elke dag krast.quote:Op maandag 5 december 2016 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BAM! 100 euro gewonnen met de december kalender.
Won hem gisteravond bij het dobbelen. Geen zin om iedere dag te wachten voor zo'n vakje.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet netjes elke dag krast.
je kan ook alleen de 31ste krassen en dan brengen.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je niet netjes elke dag krast.
Klopt.quote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan ook alleen de 31ste krassen en dan brengen.
Hij heeft jullie kampioen gemaakt joh zakkenwasserquote:Op maandag 5 december 2016 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stief liet Twente dan ook ECHT zaaddodend voetbal spelen. Je gaat voor je lol naar het stadion, niet om een team met de handrem erop te zien spelen om maar de nul te houden. Geen wonder dat supporters dan gaan morren. Ik keur niet goed wat ze naar zijn hoofd hebben geslingerd, maar Stief zat zo vastgeroest in zijn manier spelen dat het beter was dat 'ie ging.
Helaas kregen we daarna eihoofd als baas
En dan weet je je prijs nietquote:Op maandag 5 december 2016 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan ook alleen de 31ste krassen en dan brengen.
Nee, dat deed het team. Die hadden strength.quote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij heeft jullie kampioen gemaakt joh zakkenwasser
jawel want hij scant hem in.quote:
Ja, dat is klotequote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb altijd 9x ster en dan houdt het opeens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |