gecondoleerdquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand met wie ik kliniek zat had ook OD gepakt, ook dood.
was pas 19.
rip
Nu weet je hoe de Ajax-supporter zich heeft gevoeld de laatste jaren.quote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een lopende visstick hè. Boh. Zaterdag was ook de eerste keer dat ik me echt zo dodelijk heb verveeld dat ik me afvroeg waarom ik niet iets nuttigs ben gaan doen. Zelfs Gaston kan zijn klasse niet etaleren.
is al maanden geleden hoorquote:
Ik dacht er nog beetje aan om die bruin mee te nemen naar spanjequote:Op maandag 5 december 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is zo
want ik dacht dat je OD had gepakt omdat je zo lang niet was.
Maar toen lag je in de ziekenhuis
Het leukste is dat aan het begin van het seizoen iedereen nog overtuigd was dat PSV veruit de beste selectie had en nu kunnen ze er volgens de hele wereld niets meer vanquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lansje, wat voor medicijnen slikt Luukje?
,,Roda JC had hier de bus geparkeerd en daar was moeilijk doorheen te komen. We speelden echter ook in een veel te laag tempo. Tegen Rostov zullen we wel wat meer ruimte krijgen.''
Nee maar waarom denkt hij dat ze tegen Rostov meer ruimte krijgen om te voetballen?quote:Op maandag 5 december 2016 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een lopende visstick hè. Boh. Zaterdag was ook de eerste keer dat ik me echt zo dodelijk heb verveeld dat ik me afvroeg waarom ik niet iets nuttigs ben gaan doen. Zelfs Gaston kan zijn klasse niet etaleren.
Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.quote:Op maandag 5 december 2016 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht er nog beetje aan om die bruin mee te nemen naar spanje![]()
Mn handkoffer zat bijna helemaal vol met potjes met pillen, dacht bruin erin pillen weer terug en netjes in de verpakking.
Had gekund ben niet een keer gecontroleerd terwijl toch aantal verboden middelen bij zaten.
Ha, die LR.quote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.
Net te laat
Ik was mijn portemonnee vergetenquote:Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ha, die LR.
Nog boodschappen gedaan in Amsterdam?
Ik denk dat je verlies maakt Spanjaarden zijn arme sloebersquote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.
Net te laat
Gehakt, rood uitje, paprika, prei, champignons, saus uit een potje en als het klaar is een goeie berg sla erbij.quote:
Is dat familie van Steven van Zandtgod?quote:Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door die alcoholdoden onder celebs Townes van Zandt weer herontdekt
Echt superdom dit.quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was mijn portemonnee vergeten
Ik kende ook een meisje die was 19 en had een kind, ging ook dood aan ODquote:Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand met wie ik kliniek zat had ook OD gepakt, ook dood.
was pas 19.
rip
Kinderbescherming is dan ook een drama organisatiequote:Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kende ook een meisje die was 19 en had een kind, ging ook dood aan OD
2 jaar geleden was dat, was ook niet veel aan te doen ze weigerde hulp en kinderbescherming kon haar een tijd niet vinden.
Elan wordt boos nu.quote:
Steven van Zandt werd geboren als Steven Lenty dus denk het nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat familie van Steven van Zandtgod?
Stel je nu dat Elan een pedofiel is?quote:Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan wordt boos nu.
Die zit al achter haar aan sinds ze 12 werd.
Mehquote:Op maandag 5 december 2016 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kinderbescherming is dan ook een drama organisatie
Ik geef alleen feiten. Welke conclusie jij hieraan verbindt is voor jouw rekening..quote:Op maandag 5 december 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je nu dat Elan een pedofiel is?
Stieffamilie danquote:Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven van Zandt werd geboren als Steven Lenty dus denk het niet
wiki
Niks meh, gaat echt zo belachelijk veel mis daar.quote:
Ik denk dat 99% van de mensen in de kinderbescherming (waaronder mijn stiefmoeder) dat met 110% inzet doen, alleen ze zitten vast in een web van regeltjes die je niet zomaar opzij kan zetten omdat het voor normale mensen en hun gezinnen werkt.quote:Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks meh, gaat echt zo belachelijk veel mis daar.
Dat laatste is sowieso een gemis.quote:Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van de mensen in de kinderbescherming (waaronder mijn stiefmoeder) dat met 110% inzet doen, alleen ze zitten vast in een web van regeltjes die je niet zomaar opzij kan zetten omdat het voor normale mensen en hun gezinnen werkt.
Het probleem is dat verplichte sterilisatie geen optie is in Nederland.
"The strength of the team..."quote:
Belachelijk hoe vak P zich destijds gedroeg tov hem.quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"The strength of the team..."
Echt he. Logica ontgaat me volledig. Rostov hoeft niet en het zijn meesters in het houden van de 0.quote:Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar waarom denkt hij dat ze tegen Rostov meer ruimte krijgen om te voetballen?
"It's Europe"quote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"The strength of the team..."
quote:Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was mijn portemonnee vergeten
Als PSV overwintert in Europa zit ik morgenavond gewoon op mijn bureaustoel.quote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt he. Logica ontgaat me volledig. Rostov hoeft niet en het zijn meesters in het houden van de 0.
Enfin; Als PSV alsnog overwintert neem ik geen andere UI. Als ze niet overwinteren neem ik ook geen andere UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |