abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167122187
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ha, die LR.
Nog boodschappen gedaan in Amsterdam?
Ik was mijn portemonnee vergeten :{
pi_167122206
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
[quote]0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Om het daar tegen een goede prijs door te verkopen of toch voor die OD? En dan te bedenken dat ik je een jaar lang in de club van 27 heb proberen te praten.

Net te laat
Ik denk dat je verlies maakt Spanjaarden zijn arme sloebers

Als je hier loopt snap je waarom de EU niet werkt
pi_167122268
Door die alcoholdoden onder celebs Townes van Zandt weer herontdekt _O_
pi_167122308
Knut
pi_167122313
LR
pi_167122329
Inso
  Moderator / Redactie FP maandag 5 december 2016 @ 17:16:21 #257
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167122336
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 16:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoe ga je het maken?
Gehakt, rood uitje, paprika, prei, champignons, saus uit een potje en als het klaar is een goeie berg sla erbij.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 december 2016 @ 17:16:37 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167122341
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door die alcoholdoden onder celebs Townes van Zandt weer herontdekt _O_
Is dat familie van Steven van Zandtgod?
Oh.
  Forum Admin maandag 5 december 2016 @ 17:16:53 #259
35723 crew  GGMM
pi_167122349
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik was mijn portemonnee vergeten :{
Echt superdom dit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_167122353
Hmm toch maar even lunchen
pi_167122356
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Echt superdom dit.
Dat kan je wel zeggen!
pi_167122364
xcachet :9~
pi_167122366
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand met wie ik kliniek zat had ook OD gepakt, ook dood.
was pas 19.

rip
Ik kende ook een meisje die was 19 en had een kind, ging ook dood aan OD

2 jaar geleden was dat, was ook niet veel aan te doen ze weigerde hulp en kinderbescherming kon haar een tijd niet vinden.
  maandag 5 december 2016 @ 17:18:39 #264
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_167122387
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik kende ook een meisje die was 19 en had een kind, ging ook dood aan OD

2 jaar geleden was dat, was ook niet veel aan te doen ze weigerde hulp en kinderbescherming kon haar een tijd niet vinden.
Kinderbescherming is dan ook een drama organisatie
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Forum Admin maandag 5 december 2016 @ 17:19:30 #265
35723 crew  GGMM
pi_167122404
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
xcachet :9~
Elan wordt boos nu.

Die zit al achter haar aan sinds ze 12 werd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_167122408
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is dat familie van Steven van Zandtgod?
Steven van Zandt werd geboren als Steven Lenty dus denk het niet

wiki _O_
pi_167122419
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Elan wordt boos nu.

Die zit al achter haar aan sinds ze 12 werd.
Stel je nu dat Elan een pedofiel is?
pi_167122420
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 17:18 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Kinderbescherming is dan ook een drama organisatie
Meh
  Forum Admin maandag 5 december 2016 @ 17:21:40 #269
35723 crew  GGMM
pi_167122454
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Stel je nu dat Elan een pedofiel is?
Ik geef alleen feiten. Welke conclusie jij hieraan verbindt is voor jouw rekening..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 5 december 2016 @ 17:21:52 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167122461
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Steven van Zandt werd geboren als Steven Lenty dus denk het niet

wiki _O_
Stieffamilie dan :+
Oh.
  maandag 5 december 2016 @ 17:22:58 #271
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_167122484
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Meh
Niks meh, gaat echt zo belachelijk veel mis daar.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_167122587
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Niks meh, gaat echt zo belachelijk veel mis daar.
Ik denk dat 99% van de mensen in de kinderbescherming (waaronder mijn stiefmoeder) dat met 110% inzet doen, alleen ze zitten vast in een web van regeltjes die je niet zomaar opzij kan zetten omdat het voor normale mensen en hun gezinnen werkt.

Het probleem is dat verplichte sterilisatie geen optie is in Nederland.
pi_167122609
Ok nu ga ik echt lunchen doei
  maandag 5 december 2016 @ 17:29:50 #274
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_167122653
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat 99% van de mensen in de kinderbescherming (waaronder mijn stiefmoeder) dat met 110% inzet doen, alleen ze zitten vast in een web van regeltjes die je niet zomaar opzij kan zetten omdat het voor normale mensen en hun gezinnen werkt.

Het probleem is dat verplichte sterilisatie geen optie is in Nederland.
Dat laatste is sowieso een gemis.
Maar ik merk het bij mijn moeder die in de kinderopvang zit. Ze ziet signalen van bv kindermisbruik. Maar als ze een melding doet kan dat niet anoniem, als ze al serieus genomen wordt, en dus halen die kinderen haar van de opvang af. Kinderbescherming kijkt ernaar, en doet vervolgens niks. Net als met het crisisteam, ze zitten daar in de avond met zijn tweeën. Is er crisis is er dus 1 iemand weg en zit ze alleen. Daarnaast zijn het over het algemeen allemaal meisjes die daar zitten en niemand durft de ouders aan te spreken.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 december 2016 @ 17:30:55 #275
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167122676
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stieffamilie dan :+
"The strength of the team..." _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')