SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ik nog niet... pas rond half 8 gok ik.quote:
En dan gelijk weer de deur uit voor nog wat werk.Bis vincit qui se vincit!![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Werkze dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik nog niet... pas rond half 8 gok ik.
En dan gelijk weer de deur uit voor nog wat werk.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
ik wou je gvd net roepen hier post je dat je in pijnbent en hulp nodigt hebt, wat is er?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was het gisteren vergeten. Maar omdat Sai er nog om vroeg, bij daglicht:
[ afbeelding ]![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ooh ja waar ik je voor moest hebben
verdachte match of niet?There's a virus in my system
Hah, ze tegelijk afspelen werkt nog ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef PeZu het volgende:
ooh ja waar ik je voor moest hebben
verdachte match of niet?🐙![]()
ja in canon kan ook evenquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hah, ze tegelijk afspelen werkt nog ook.
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En de rest is lost in transit?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.
mag het weten![]()
Kan nog komen.quote:
Je mag pas na een maand klagen geloof ik.Trotste mama van Ambar
Buhquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan nog komen.
Je mag pas na een maand klagen geloof ik.Welke serie lees je?
mag het weten![]()
Zijn allemaal losse boeken. Ik doe eigenlijk niet zoveel aan series.quote:
Ze hadden gewoon goede uitverkoop
Trotste mama van Ambar
Siri is ergerlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Him: because Siri/Cortana listens en reacts zou ik ervan maken![]()
Evenwel![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Je hebt alcoholverslaafden, nicotineverslaafden. Hoe worden boekverslaafden genoemd?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn allemaal losse boeken. Ik doe eigenlijk niet zoveel aan series.
Ze hadden gewoon goede uitverkoop![]()
Die uitverkoopsectie van bookdepository is ook veels te verleidelijk niet?Heb je inmiddels al genoeg voor de Ienieminibieb?
mag het weten![]()
Ik was laatst bij een medemolloot die net een iPhone SE had. Ze ging Siri uittesten. Vond niet elk commentaar even goed, maar sommige waren wel leukquote:
mag het weten![]()
Woordsmid Voxsquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Grieks 'Biblion' (Boek) en 'fiel'quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik vond ze zo 'lame' dat ik zin had de ipad door de kamer te gooien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een medemolloot die net een iPhone SE had. Ze ging Siri uittesten. Vond niet elk commentaar even goed, maar sommige waren wel leuk...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Stond in de etymologiebank. Het woord kende ik uiteraard al wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit is Voxs haar uitspraak en daar zult u het mee moeten doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Doe dat nog een keer als ik in de buurt ben. Vang ik hem wel opquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond ze zo 'lame' dat ik zin had de ipad door de kamer te gooien.
mag het weten![]()
In het Latijn zou je een Verbarius zijn.quote:I'm surrounded by morons!
Zoiets had ik ook wel eens ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.
Of als je een aantal manga's uit een serie bestelt, en je dan over de loop van anderhalve week ze achterstevoren bezorgd krijgt.
Yay deel acht! Maar ik ben nog bij drie, waar blijft de rest!🐙![]()
Oh jouw woordkennis trek ik niet in twijfel. Zou niet durven voor zo'n talig iemandquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stond in de etymologiebank. Het woord kende ik uiteraard al wel.
mag het weten![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het Latijn zou je een Verbarius zijn.
Vox +s...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zijn al die uren homerus en plato vertalen toch nog ergens goed voor geweest...quote:Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef clixplicity het volgende:
[..]
zijn al die uren homerus en plato vertalen toch nog ergens goed voor geweest...
Als je deze niet kon herleiden zonder al die uren...
Ja, die uren waren hard nodig voor zoiets..
stomme edit, maar moet gemaakt!
[ Bericht 8% gewijzigd door Voxs op 18-11-2016 15:24:10 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:18 schreef clixplicity het volgende:
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Evidentas ke nun ekzistas pli ol du mil frazoj en la ujgura lingvo en Tatoeba!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentIn het Noors is molo golfbreker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
En golfbreker is een prachtwoord....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentspreke ze grieks in noorwegen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha leuk, esperanto!quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:22 schreef Voxs het volgende:
Evidentas ke nun ekzistas pli ol du mil frazoj en la ujgura lingvo en Tatoeba!Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Dat is een lekker woordquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
dat heb ik heel erg met zmrzlina
Ik had ooit een leerboekje Esperanto, helaas verdwenen.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
google translate ondersteunt geen oostnederlands dialectquote:
Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Dat was Oud Nederlands, met fur, omdat het mooi klonk prr prr en Esperanto voor koffie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
google translate ondersteunt geen oostnederlands dialect...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Iets van suiker zou ook een goed idee zijn...
* op zoek naar koffie en snaai....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je hebt alcoholverslaafden, nicotineverslaafden. Hoe worden boekverslaafden genoemd?![]()
Die uitverkoopsectie van bookdepository is ook veels te verleidelijk niet?Heb je inmiddels al genoeg voor de Ienieminibieb?
![]()
Trotste mama van Ambar
Het is dat je het zegt... ik vroeg me al af wat een kuifbeer wasquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was Oud Nederlands, met fur, omdat het mooi klonk prr prr en Esperanto voor koffie.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Die zijn knuffelpunkers, Heel aaibaar,quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:37 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt... ik vroeg me al af wat een kuifbeer was...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Heb je leesstress ook?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Esperanto, wel een mooi streven. Helaas ongeschikt voor de mensheidSame shit, different day
SC hopper present![]()
wat is esperanto voor esspresso?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was Oud Nederlands, met fur, omdat het mooi klonk prr prr en Esperanto voor koffie.There's a virus in my system
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?quote:
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent GoodreadsNeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:you're one book behind schedule
Trotste mama van Ambar
Het ruikt wel goedquote:![]()
Maar ik moet nog 44 minuten wachten voor ik het zeker weet. Ik moet vaker zulke dingen doen
With the stars as her umbrella![]()
Taart voor wie
Er was mij morgen taart beloofd, maar nu weet ik niet meer wie het komt brengenTrotste mama van Ambar
Voor m'n Thanksgivingding vanavond.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Taart voor wie
Er was mij morgen taart beloofd, maar nu weet ik niet meer wie het komt brengenWith the stars as her umbrella![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Taart voor wie
Er was mij morgen taart beloofd, maar nu weet ik niet meer wie het komt brengen
Dat weet ik zelfs nog wel...Bis vincit qui se vincit!![]()
Espreso. Wil je duobla?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
haha! Waar is het plezierquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent Goodreads
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Welke heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor m'n Thanksgivingding vanavond....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik trapte erin...quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje humor op de vrijdagmiddag
Bis vincit qui se vincit!![]()
tip: saaie voetbalwedstrijden bekijken. dan moet je twee keer ongeveer 44 minuten wachten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ruikt wel goed![]()
Maar ik moet nog 44 minuten wachten voor ik het zeker weet. Ik moet vaker zulke dingen doenPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Gezellig. Komen er veel mensen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor m'n Thanksgivingding vanavond.Bis vincit qui se vincit!![]()
eerlijk antwoord geven!quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig. Komen er veel mensen?Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Echt een simpele chocoladetaart met ganache en rode vruchtenquote:![]()
Maar ik moet nog even uitvinden hoe ik die ganache er mooi vloeiend overheen krijg en die diepvriesvruchten zien er niet uit
Een stuk of 10 denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig. Komen er veel mensen?
De hosts zijn Amerikanen, de rest is grotdendeels Nederlands en heeft echt geen idee
Het klinkt heerlijk en ik heb geen idee. Gieten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt een simpele chocoladetaart met ganache en rode vruchten![]()
Maar ik moet nog even uitvinden hoe ik die ganache er mooi vloeiend overheen krijg en die diepvriesvruchten zien er niet uit
Diepvriesvruchten zijn vaak wat te nattig. Maar zal vast goed smaken....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze zijn nat en lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het klinkt heerlijk en ik heb geen idee. Gieten?
Diepvriesvruchten zijn vaak wat te nattig. Maar zal vast goed smaken.![]()
Ik heb voor de zekerheid zeebanket gehaald als alternatief, maar het wordt dan een chocoladedood ben ik bang
nee ristretto dopioquote:
Die vruchten zijn vaak enkel goed voor in de yoghurtquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze zijn nat en lelijk![]()
Ik heb voor de zekerheid zeebanket gehaald als alternatief, maar het wordt dan een chocoladedood ben ik bang
Overdaad, past wel bij Amerika....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
als je maar komtquote:
ooh wacht...There's a virus in my system
Oh fuck.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Morgen is het internationale mannendag🐙![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak
Trotste mama van Ambar
Evolueren... gaan jullie in een ei zitten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://internationalemannendag.org/
Die site alleen al...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
die site ziet er eerder uit alsof ie door een vrouw bedacht isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Evolueren... gaan jullie in een ei zitten?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is nog eens een goede tip! Lekker iets fris er toch bij ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh![]()
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
🐙![]()
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens strips mangas lezen dan!
🐙![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh![]()
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
mag het weten![]()
Less Fok, more reading.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.Trotste mama van Ambar
Ja goed ideequote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak
Geen idee hoeveel, maar ik heb kilometers gefietst, ik vind het wel welletjes voor vandaag.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen enkel leesboek gelezen🐙![]()
Was je het nog van plan zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen enkel leesboek gelezen
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen enkel leesboek gelezen
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.Trotste mama van Ambar
wat vond je van amoras?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.There's a virus in my system
ummmmquote:
neeee
ben niet zo'n lezert, hooguit op vakantie, en zelfs daar is het dit jaar niet van gekomen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het stomme is, ik heb het laatste boek al maanden in huis maar ik vergeet steeds dat ik het nog niet gelezen heb.quote:
Maar 1 t/m 5 was wel oke.🐙![]()
ik ben niet verder dan 4 gekomen, mixed feelings, misschien moet ik ze achtereen lezen ipv toen steeds wachten op nwe release, dat deed mijn aandacht verslappenquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb het laatste boek al maanden in huis maar ik vergeet steeds dat ik het nog niet gelezen heb.
Maar 1 t/m 5 was wel oke.There's a virus in my system
Tussen mijn zesde en twaalfde was ik een echte boekenworm. Sindsdien is het niet meer wat het ooit geweest isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.
mag het weten![]()
Mooie Lorem Ipsum in de footerquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://internationalemannendag.org/
Die site alleen al
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi gezegd Ieni!Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
ja/nee, de stripreeks, over het eiland dat welquote:
suske en wiske voor volwassenenThere's a virus in my system
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja/nee, de stripreeks, over het eiland dat wel
suske en wiske voor volwassenen
Trotste mama van Ambar
Something something rule 34quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen is🐙![]()
Ik ben toch blij dat ik geleerd heb om niet alles te googelen.Trotste mama van Ambar
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zoquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen isPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
oh Sillyquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zo...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
die kende ik niet eensquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zo
(en die moderne serie ook niet trouwens)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wel verdorie mijn taart is ingestort![]()
Ik doe net de open open en ik zie een heel klein plat cakeje![]()
Nou ja, ik neem maar veel compensatiewijn mee dan![]()
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Veel wijn drinkenquote:![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit
ach na wat wijn maakt het niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je lacht me uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na wat wijn maakt het niet zoveel meer uit![]()
Ik ben ook kotsmisselijk van dat ding 😅With the stars as her umbrella![]()
Show me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit![]()
Ojaquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga mijn laatste werkdag als 40-er eens afsluiten![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
#thugbakerslife
Vanavond ga ik aan de bak. Hopen dat de mijne niet ook in stort
mag het weten![]()
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meetquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
#thugbakerslife
Vanavond ga ik aan de bak. Hopen dat de mijne niet ook in stort
Is dat niet les 1?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?I'm surrounded by morons!
Zit nu op mobiel en uploaden is zo'n gedoequote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nu
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Professioneelquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Zo Stimo, voelt als thuiskomen hé, welcome backquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nuVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Mis alleen Girly nog..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Gvd dit is KSC
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Bij mijn moeder gaat het altijd goedquote:![]()
Ik ga m'n glitterpak maar eens uit de kast trekken en heel veel wijn drinken voor ik bij ze aanbel
MIquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mijn moeder gaat het altijd goed![]()
Ik ga m'n glitterpak maar eens uit de kast trekken en heel veel wijn drinken voor ik bij ze aanbeldacht dat het nog over fluffen ging
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?Maar die verleiding weerstaan is zoooo lastig. Dus herkenbaar probleem.
mag het weten![]()
Ga jij maar vlug koken ja!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
MIdacht dat het nog over fluffen ging
Ik ga ook nog even iets doen met de boontjes
Maar eerst mn gezicht even aanpakken
Ik moest die muffins eruit halenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar die verleiding weerstaan is zoooo lastig. Dus herkenbaar probleem.
![]()
Maar ik liet tot twee keer toe de ovenhandschoen vallen.
Ik gebruik nooit meer zo'n siliconenvorm trouwens, wat irritant zijn die!With the stars as her umbrella![]()
Agricola, bier en Indische lamstoofpottijd. Tot vannacht
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef Fogel het volgende:
Agricola, bier en Indische lamstoofpottijd. Tot vannacht
Feest der herkenning!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest die muffins eruit halen![]()
Maar ik liet tot twee keer toe de ovenhandschoen vallen.
Ik gebruik nooit meer zo'n siliconenvorm trouwens, wat irritant zijn die!![]()
Been there, done that, heb siliconenbakvormen direct in de kliko gegooid. Ellendig kutspul is het, niks geen vastigheid
mag het weten![]()
Jij veel plezier bij jouw thanksgivingavondquote:En zolang de cake gaar is en een goede kleur heeft komt dat wel op icm wijn.
mag het weten![]()
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Feest der herkenning!![]()
Been there, done that, heb siliconenbakvormen direct in de kliko gegooid. Ellendig kutspul is het, niks geen vastigheid![]()
Maar goed, het smaakt prima en ik neem wijn mee idd 😁
Fijne avond en succes met de voorbereidingen voor morgen
... vorm op de plaat, in de oven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen
🐙![]()
Ola lieve cuddlefishies
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Maar goed, het smaakt prima en ik neem wijn mee idd 😁
Fijne avond en succes met de voorbereidingen voor morgenIk had een platte frangipanevorm in siliconenvorm. Wat een ramp om heel in de oven te krijgen. Laat staan heel eruit zonder de inhoud direct op de keukenvloer te deponeren
![]()
Wine to save the day![]()
Merci
mag het weten![]()
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... vorm op de plaat, in de oven.
Nou, dat ging snel over. Dude met wie ik Agricola zou gaan spelen werd opgebeld "waar ben je?"... hij had blijkbaar de verkeerde dag opgeschreven dat hij zaalwacht bij een concert zou zijn en da's dus vandaag en niet morgen.
Kakzooi.
Dus nu ga ik jullie lekker verder vervelen
Veel plezier Miauw! Hoop dat jouw activiteit wat beter gaat
Agricola, dat is toch een oude marktplaats?
Wakker worden domme sukkel agrico agri landbouw boer
https://boardgamegeek.com/boardgame/31260/agricolaquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:44 schreef PeZu het volgende:
Agricola, dat is toch een oude marktplaats?
Wakker worden domme sukkel agrico agri landbouw boer
Hoi!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Lotussssssssquote:
je vergeet notesquote:
Quequote:
Lotus Elisequote:
of
Lotus koekjes
![]()
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
mag het weten![]()
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss🐙![]()
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Tweede poging: allo allo Lotusss
Ik ga lost in translation kijken
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?-----------------------------------------------------
Eh.. 1: ben man 2: bak graag. Like duh dat ik eerst aan een sportwagen en koffiekoekjes denkquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?mag het weten![]()
De parel in de lotusbloemThere's a virus in my system
Ja / Oui / Yes / Si / Da / Hai...quote:-----------------------------------------------------
scarjoquote:
Google zegt genoegquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname lasquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.
mag het weten![]()
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!quote:Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
en wat is dat in het oud Grieks?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
pro-tip: lotusbevallingquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef clixplicity het volgende:
en de lotus slachtoffers natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, dat is zeedijk.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zou ik ook doen. Veel plezier met dingsenquote:
Hierquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
er komen hoge golven aan, red ons!
ontroerend moment?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Nu snap ik ook waar de gooische matras vandaan komtquote:Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Dusquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough
Zouden echte vossen ook niet doen.
Anyway verder met bakdingsenen
Wat ga je bakken voor Ienie?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat een saaie kutfilm
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Precies.. Dusssquote:![]()
Trekmijomhoog als dessert en rumcake voor bij de thee. Want drank +1
mag het weten![]()
Volgieten die handelquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies.. Dusss![]()
Trekmijomhoog als dessert en rumcake voor bij de thee. Want drank +1![]()
Klinkt erg lekker....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Euh nee. Meer de mythologische / Egyptologische betekenis van de lotus.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google zegt genoeg
[..]
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname las
Kinderen?![]()
![]()
bizar jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!
Ja had ook pegasus mail, dat kortte zelf af tot pmail, kon je elkaar lekker pmails sturen...
Heb je mijn pmail al gezien, was een gevleugelde "grap" op kantoor_!
Ik ben niet zo goed in subtiel. Maar die Scarlett ziet er niet onaardig uit inderdaad. Niet goed genoeg om nog 1:15u te blijven kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.I'm surrounded by morons!
ik vond haar acteerwerk in Her echt fenomenaal!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Uhu, zuupen kreng,zuupen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgieten die handel![]()
Klinkt erg lekker.![]()
Tiramisu ken ik, rum cake not so much. Maar cake is lekker, boerenjongens ook. Dus hoe erg kan rum cake nu werkelijk zijn?mag het weten![]()
Heeft ze de man al ontmoet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in subtiel. Maar die Scarlett ziet er niet onaardig uit inderdaad. Niet goed genoeg om nog 1:15u te blijven kijken....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik vond haar stemgeluid vrij irritant somsquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik vond haar acteerwerk in Her echt fenomenaal!
Bijna nooit, dus denk van niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
De whiskyvent? Ja, nu in de kroeg.quote:I'm surrounded by morons!
As it should bequote:Lekker genoten van cider, meer cider, de omgeving, Weatherspoon en Frank Turner? #livingthegoodlife
mag het weten![]()
Ik moet hard nadenken. Deed hij een whiskeyreclame? Ja he?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vooral machtig. Dus samen met tiramisu volmachtig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, zuupen kreng,zuupen!![]()
Tiramisu ken ik, rum cake not so much. Maar cake is lekker, boerenjongens ook. Dus hoe erg kan rum cake nu werkelijk zijn?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dat somt het wel goed op inderdaad!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
As it should beLekker genoten van cider, meer cider, de omgeving, Weatherspoon en Frank Turner? #livingthegoodlife
![]()
Ja, het eerst halfuur van de film ofzo gaat daarover.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken. Deed hij een whiskeyreclame? Ja he?
And still NOTHING happened....
Maar ik moet wel naar die skybar in het Hyatt heb ik nu gezien, goed uizicht daar
Das ook mijn bedoeling qua gebak. Je moet lekker voldaan zijn en niet craven naar meer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vooral machtig. Dus samen met tiramisu volmachtig.mag het weten![]()
Je bent dus goed de tijd doorgekomenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat somt het wel goed op inderdaad!Als ik dat allemaal zo hoor moet ik echt ook eens Dublin bezocht hebben. En niet alleen omdat wie is de mol er is geweest
Nee omdat approved by Memo
mag het weten![]()
Ik geloof dat je verwachtingen net zo hoog als die bar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, het eerst halfuur van de film ofzo gaat daarover.
And still NOTHING happened....
Maar ik moet wel naar die skybar in het Hyatt heb ik nu gezien, goed uizicht daar...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Van die film of van mijn reis?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat je verwachtingen net zo hoog als die bar zijn.
Barre tijdenThere's a virus in my system
Hahaha maar yes approved by me. Maar ik houd meer van de omgeving dan de drukte vd stad en Ierland is prachtig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent dus goed de tijd doorgekomenAls ik dat allemaal zo hoor moet ik echt ook eens Dublin bezocht hebben. En niet alleen omdat wie is de mol er is geweest
Nee omdat approved by Memo
![]()
Tis bar en boosThere's a virus in my system
Misschien wat stofquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ierland is ook prachtig als ik de foto's zo ziequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hahaha maar yes approved by me. Maar ik houd meer van de omgeving dan de drukte vd stad en Ierland is prachtig.Omdat je met Ryanair vlakbij de stad bent kun je er niet echt omheen. Kan natuurlijk wel maar toch..
mag het weten![]()
Heb je weekend of moet je nog aan de bak komende dagen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nein, weekend. Und du?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je weekend of moet je nog aan de bak komende dagen?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
KnienGa je racen bij Spa, survivalen in de ardennen? Veel plezier iig!
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.quote:
En thanks trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
KnienGa je racen bij Spa, survivalen in de ardennen? Veel plezier iig!
![]()
Jij nog plannen voor het weekend?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
niceeequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.
Zonder wrijving geen glans![]()
Jij nog plannen voor dit weekend of gewoon lekker weekendje chillen en voetbal kijken?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Yep, dat laatstequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog plannen voor dit weekend of gewoon lekker weekendje chillen en voetbal kijken?
Die wedstrijd heb al geprogrammeerd dat ie opgenomen wordquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen BVB - Bayern munchen
TOPquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb al geprogrammeerd dat ie opgenomen word
gewoon de DART pakken en je bent zo de stad uit, Dalkey en killiney Hill waren gaaf en Malahide ook, met name het kasteel en de tuinen, zo mooiquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ierland is ook prachtig als ik de foto's zo zieOmdat je met Ryanair vlakbij de stad bent kun je er niet echt omheen. Kan natuurlijk wel maar toch..
![]()
Hoi!quote:
Ah. Nou sleutel en finetune zequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.Npquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En thanks trouwens![]()
Jij nog plannen voor het weekend?Morgen richting Wageningen
en zondag studiegerelateerd verdoen. Wellicht nog richting Fantastic Beasts and Where to Find them
mag het weten![]()
* Joosie200 noteertquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon de DART pakken en je bent zo de stad uit, Dalkey en killiney Hill waren gaaf en Malahide ook, met name het kasteel en de tuinen, zo mooiNog meer suggesties?
mag het weten![]()
Ik lurk daar meestal alleen maar. Als ik voor een pot ga zitten wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijden volgen met een pot bier erbij. Voor VBL kijk ik te weinig voetbal.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klinkt als mooie plannen, behalve die studiegerelateerde dingen, maar dat moet helaas ook gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah. Nou sleutel en finetune ze
[..]
NpMorgen richting Wageningen
en zondag studiegerelateerd verdoen. Wellicht nog richting Fantastic Beasts and Where to Find them
Ah zo, snap ik welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lurk daar meestal alleen maar. Als ik voor een pot ga zitten wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijden volgen met een pot bier erbij. Voor VBL kijk ik te weinig voetbal.
ooit wel eens elders gezien geloof ik.. ABO wellicht?quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarschijnlijk wel! Maar nooit irl gezien toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ooit wel eens elders gezien geloof ik.. ABO wellicht?
Uhu, mooi is het zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als mooie plannen, behalve die studiegerelateerde dingen, maar dat moet helaas ook gewoon gebeurenHelaas wel.
Zondag maar een mini en normaal essay schrijven naast een schrijfplan opstellen voor mijn masterscriptie. Ik zal er toch aan moeten geloven wil ik mijn masterbul halen in augustus.
mag het weten![]()
met de DART naar Bray en de cliff wandeling naar greystones, die deed ik in augustus. Dun Laoghaire is ook 'n bezoek waard en in Dublin zelf kilmainham gaol.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 noteertNog meer suggesties?
![]()
Ik had geen speciale verwachting eigenlijk, maar "iedereen" zegt dat ik die film moet kijken.quote:
Heb het nu maar uitgezet, want als je in ruim een uur nog steeds NIKS hebt kunnen vertellen in een film dan verwacht ik niet dat de volgende drie kwartier ofzo dat wel kan.I'm surrounded by morons!
Je weet in ieder geval wel waar je het voor doet, dat verzacht het welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, mooi is het zeker.Helaas wel.
Zondag maar een mini en normaal essay schrijven naast een schrijfplan opstellen voor mijn masterscriptie. Ik zal er toch aan moeten geloven wil ik mijn masterbul halen in augustus.
* Joosie200 schrijft aandachtig mee Dan heb ik alvast genoeg moois om te doen aldaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met de DART naar Bray en de cliff wandeling naar greystones, die deed ik in augustus. Dun Laoghaire is ook 'n bezoek waard en in Dublin zelf kilmainham gaol.
mag het weten![]()
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel waar je het voor doet, dat verzacht het welIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
mag het weten![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had geen speciale verwachting eigenlijk, maar "iedereen" zegt dat ik die film moet kijken.
Heb het nu maar uitgezet, want als je in ruim een uur nog steeds NIKS hebt kunnen vertellen in een film dan verwacht ik niet dat de volgende drie kwartier ofzo dat wel kan.Subtiliteit was niks voor jou, je zei het nog.
Mooie instelling!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
Yupquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]Subtiliteit was niks voor jou, je zei het nog.
Volgens mij zijn er een paar hersencellen afgestorven door de traagheid in die film. Sjezus.I'm surrounded by morons!
nee, dat zeker nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel! Maar nooit irl gezien toch?
Heb echter best veel Fokkers irl ontmoet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
In zin en enthousiasme te vergelijken. Lekker om zo'n goed gevoel er over te hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die kan je missen. Ik verloor minstens 8 IQ punten tijdens de paar jaar dat ik nog maar op FOK! lees en voel er ook niets van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup
Volgens mij zijn er een paar hersencellen afgestorven door de traagheid in die film. Sjezus....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja ik ook best welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dat zeker niet
Heb echter best veel Fokkers irl ontmoet
ik houd het imago van de zolderkamernerd hoogquote:Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
8 maar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
In zin en enthousiasme te vergelijken. Lekker om zo'n goed gevoel er over te hebben.
[..]
Maak je niet druk, die kan je missen. Ik verloor minstens 8 IQ punten tijdens de paar jaar dat ik nog maar op FOK! lees en voel er ook niets van.
3quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb toch wel zeker
*telt op vingers*
drie FOK!kers gemeet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een stuk of 20-25 FOK!ers ontmoet.I'm surrounded by morons!
ik ook zoiets denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:53 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een stuk of 20-25 FOK!ers ontmoet.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: