die site ziet er eerder uit alsof ie door een vrouw bedacht isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Evolueren... gaan jullie in een ei zitten?
Dat is nog eens een goede tip! Lekker iets fris er toch bij ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent Goodreads
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens strips mangas lezen dan!
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent Goodreads
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Less Fok, more reading.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.
Ja goed ideequote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen enkel leesboek gelezen
Was je het nog van plan zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
wat vond je van amoras?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.
ummmmquote:
Het stomme is, ik heb het laatste boek al maanden in huis maar ik vergeet steeds dat ik het nog niet gelezen heb.quote:
ik ben niet verder dan 4 gekomen, mixed feelings, misschien moet ik ze achtereen lezen ipv toen steeds wachten op nwe release, dat deed mijn aandacht verslappenquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb het laatste boek al maanden in huis maar ik vergeet steeds dat ik het nog niet gelezen heb.
Maar 1 t/m 5 was wel oke.
Tussen mijn zesde en twaalfde was ik een echte boekenworm. Sindsdien is het niet meer wat het ooit geweest isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.
Mooie Lorem Ipsum in de footerquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://internationalemannendag.org/
Die site alleen al
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.
ja/nee, de stripreeks, over het eiland dat welquote:
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja/nee, de stripreeks, over het eiland dat wel
suske en wiske voor volwassenen
Something something rule 34quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen is
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zoquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen is
oh Sillyquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zo
die kende ik niet eensquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zo
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Wel verdorie mijn taart is ingestort![]()
Ik doe net de open open en ik zie een heel klein plat cakeje![]()
Nou ja, ik neem maar veel compensatiewijn mee dan![]()
Veel wijn drinkenquote:
ach na wat wijn maakt het niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit
Je lacht me uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na wat wijn maakt het niet zoveel meer uit
Show me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit
Ojaquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga mijn laatste werkdag als 40-er eens afsluiten
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Wel verdorie mijn taart is ingestort![]()
Ik doe net de open open en ik zie een heel klein plat cakeje![]()
Nou ja, ik neem maar veel compensatiewijn mee dan![]()
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meetquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
#thugbakerslife
Vanavond ga ik aan de bak. Hopen dat de mijne niet ook in stort
Is dat niet les 1?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?
Zit nu op mobiel en uploaden is zo'n gedoequote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nu
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Professioneelquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Zo Stimo, voelt als thuiskomen hé, welcome backquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nu
Bij mijn moeder gaat het altijd goedquote:
MIquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mijn moeder gaat het altijd goed![]()
Ik ga m'n glitterpak maar eens uit de kast trekken en heel veel wijn drinken voor ik bij ze aanbel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?
Ga jij maar vlug koken ja!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
MIdacht dat het nog over fluffen ging
Ik moest die muffins eruit halenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar die verleiding weerstaan is zoooo lastig. Dus herkenbaar probleem.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef Fogel het volgende:
Agricola, bier en Indische lamstoofpottijd. Tot vannacht
Feest der herkenning!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest die muffins eruit halen![]()
Maar ik liet tot twee keer toe de ovenhandschoen vallen.
Ik gebruik nooit meer zo'n siliconenvorm trouwens, wat irritant zijn die!
Jij veel plezier bij jouw thanksgivingavondquote:
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Feest der herkenning!![]()
Been there, done that, heb siliconenbakvormen direct in de kliko gegooid. Ellendig kutspul is het, niks geen vastigheid
... vorm op de plaat, in de oven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Maar goed, het smaakt prima en ik neem wijn mee idd 😁
Fijne avond en succes met de voorbereidingen voor morgen
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... vorm op de plaat, in de oven.
https://boardgamegeek.com/boardgame/31260/agricolaquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:44 schreef PeZu het volgende:
Agricola, dat is toch een oude marktplaats?
Wakker worden domme sukkel agrico agri landbouw boer![]()
Lotussssssssquote:
je vergeet notesquote:
Quequote:
Lotus Elisequote:
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?
Eh.. 1: ben man 2: bak graag. Like duh dat ik eerst aan een sportwagen en koffiekoekjes denkquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?
Ja / Oui / Yes / Si / Da / Hai...quote:
scarjoquote:
Google zegt genoegquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname lasquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!quote:
en wat is dat in het oud Grieks?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!
pro-tip: lotusbevallingquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef clixplicity het volgende:
en de lotus slachtoffers natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |