Lotussssssssquote:
je vergeet notesquote:
Quequote:
Lotus Elisequote:
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?
Eh.. 1: ben man 2: bak graag. Like duh dat ik eerst aan een sportwagen en koffiekoekjes denkquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?
Ja / Oui / Yes / Si / Da / Hai...quote:
scarjoquote:
Google zegt genoegquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname lasquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.
en wat is dat in het oud Grieks?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!
pro-tip: lotusbevallingquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef clixplicity het volgende:
en de lotus slachtoffers natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |