quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Professioneelquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Zo Stimo, voelt als thuiskomen hé, welcome backquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nu
Bij mijn moeder gaat het altijd goedquote:
MIquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mijn moeder gaat het altijd goed![]()
Ik ga m'n glitterpak maar eens uit de kast trekken en heel veel wijn drinken voor ik bij ze aanbel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?
Ga jij maar vlug koken ja!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
MIdacht dat het nog over fluffen ging
Ik moest die muffins eruit halenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar die verleiding weerstaan is zoooo lastig. Dus herkenbaar probleem.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef Fogel het volgende:
Agricola, bier en Indische lamstoofpottijd. Tot vannacht
Feest der herkenning!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest die muffins eruit halen![]()
Maar ik liet tot twee keer toe de ovenhandschoen vallen.
Ik gebruik nooit meer zo'n siliconenvorm trouwens, wat irritant zijn die!
Jij veel plezier bij jouw thanksgivingavondquote:
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Feest der herkenning!![]()
Been there, done that, heb siliconenbakvormen direct in de kliko gegooid. Ellendig kutspul is het, niks geen vastigheid
... vorm op de plaat, in de oven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Maar goed, het smaakt prima en ik neem wijn mee idd 😁
Fijne avond en succes met de voorbereidingen voor morgen
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... vorm op de plaat, in de oven.
https://boardgamegeek.com/boardgame/31260/agricolaquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:44 schreef PeZu het volgende:
Agricola, dat is toch een oude marktplaats?
Wakker worden domme sukkel agrico agri landbouw boer![]()
Lotussssssssquote:
je vergeet notesquote:
Quequote:
Lotus Elisequote:
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lotus Elise
[ afbeelding ]
of
Lotus koekjes
[ afbeelding ]
Ik zie een nieuwe nickname en associeer met Lotus deze twee dingen als beelddenker![]()
Tweede poging: allo allo Lotusss
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?
Eh.. 1: ben man 2: bak graag. Like duh dat ik eerst aan een sportwagen en koffiekoekjes denkquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je associeert Lotus met twee dingen die vernoemd zijn naar de eigenlijke lotus, de bloem?
Ja / Oui / Yes / Si / Da / Hai...quote:
scarjoquote:
Google zegt genoegquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan heb ik liever de Elize (ja, met een z... leg ik misschien wel een keer uit aan mensen die ik beter ken)
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname lasquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja het ging me eigenlijk om een bloem, de mystiek behorende bij een bloem en de vermelding ervan door een bepaalde band.
en wat is dat in het oud Grieks?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!
pro-tip: lotusbevallingquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:25 schreef clixplicity het volgende:
en de lotus slachtoffers natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |