ja/nee, de stripreeks, over het eiland dat welquote:
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja/nee, de stripreeks, over het eiland dat wel
suske en wiske voor volwassenen
Something something rule 34quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen is
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zoquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Suske en Wiske voor volwassenen is
oh Sillyquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zo
die kende ik niet eensquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
die goede oude tijd van de Glunderende Gluurder en zo
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Wel verdorie mijn taart is ingestort![]()
Ik doe net de open open en ik zie een heel klein plat cakeje![]()
Nou ja, ik neem maar veel compensatiewijn mee dan![]()
Veel wijn drinkenquote:
ach na wat wijn maakt het niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit
Je lacht me uitquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na wat wijn maakt het niet zoveel meer uit
Show me.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
En ik heb die taart/cake opgefluft met suikerpoeder en zeebanket. Het ziet er niet uit
Ojaquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga mijn laatste werkdag als 40-er eens afsluiten
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Wel verdorie mijn taart is ingestort![]()
Ik doe net de open open en ik zie een heel klein plat cakeje![]()
Nou ja, ik neem maar veel compensatiewijn mee dan![]()
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meetquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Veel wijn drinken![]()
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
#thugbakerslife
Vanavond ga ik aan de bak. Hopen dat de mijne niet ook in stort
Is dat niet les 1?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?
Zit nu op mobiel en uploaden is zo'n gedoequote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |