quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Professioneelquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, Miauw is een fluffer, dat belooft wat voor de meet
Zo Stimo, voelt als thuiskomen hé, welcome backquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee doeeeeee. Kan zo voelen hoe je je voelt nu
Bij mijn moeder gaat het altijd goedquote:
MIquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mijn moeder gaat het altijd goed![]()
Ik ga m'n glitterpak maar eens uit de kast trekken en heel veel wijn drinken voor ik bij ze aanbel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had de ovendeur niet open moeten doen hè?
Ga jij maar vlug koken ja!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
MIdacht dat het nog over fluffen ging
Ik moest die muffins eruit halenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar die verleiding weerstaan is zoooo lastig. Dus herkenbaar probleem.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef Fogel het volgende:
Agricola, bier en Indische lamstoofpottijd. Tot vannacht
Feest der herkenning!quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest die muffins eruit halen![]()
Maar ik liet tot twee keer toe de ovenhandschoen vallen.
Ik gebruik nooit meer zo'n siliconenvorm trouwens, wat irritant zijn die!
Jij veel plezier bij jouw thanksgivingavondquote:
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Feest der herkenning!![]()
Been there, done that, heb siliconenbakvormen direct in de kliko gegooid. Ellendig kutspul is het, niks geen vastigheid
... vorm op de plaat, in de oven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yo, ik heb er dus een muffintray van. Wat een onzin zeg, je kunt de bende niet eens fatsoenlijk in de oven krijgen![]()
Maar goed, het smaakt prima en ik neem wijn mee idd 😁
Fijne avond en succes met de voorbereidingen voor morgen
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... vorm op de plaat, in de oven.
https://boardgamegeek.com/boardgame/31260/agricolaquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:44 schreef PeZu het volgende:
Agricola, dat is toch een oude marktplaats?
Wakker worden domme sukkel agrico agri landbouw boer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |