die site ziet er eerder uit alsof ie door een vrouw bedacht isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Evolueren... gaan jullie in een ei zitten?
Dat is nog eens een goede tip! Lekker iets fris er toch bij ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent Goodreads
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga eens strips mangas lezen dan!
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent Goodreads
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Less Fok, more reading.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.
Ja goed ideequote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Miauw er een soort van coulis van maken. Heb je toch de smaak
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen enkel leesboek gelezen
Was je het nog van plan zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:15 schreef Koen66 het volgende:
wat vond je van amoras?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een stripboek en een manga bij me, en een nieuw boek om in te beginnen.
ummmmquote:
Het stomme is, ik heb het laatste boek al maanden in huis maar ik vergeet steeds dat ik het nog niet gelezen heb.quote:
ik ben niet verder dan 4 gekomen, mixed feelings, misschien moet ik ze achtereen lezen ipv toen steeds wachten op nwe release, dat deed mijn aandacht verslappenquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb het laatste boek al maanden in huis maar ik vergeet steeds dat ik het nog niet gelezen heb.
Maar 1 t/m 5 was wel oke.
Tussen mijn zesde en twaalfde was ik een echte boekenworm. Sindsdien is het niet meer wat het ooit geweest isquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.
Mooie Lorem Ipsum in de footerquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://internationalemannendag.org/
Die site alleen al
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Voor elke persoon die dit jaar niet gelezen heeft, is er een boekenworm op de wereld die dat boek wel voor jouw gelezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |