ha leuk, esperanto!quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:22 schreef Voxs het volgende:
Evidentas ke nun ekzistas pli ol du mil frazoj en la ujgura lingvo en Tatoeba!
Dat is een lekker woordquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
dat heb ik heel erg met zmrzlina
Ik had ooit een leerboekje Esperanto, helaas verdwenen.quote:
google translate ondersteunt geen oostnederlands dialectquote:
Dat was Oud Nederlands, met fur, omdat het mooi klonk prr prr en Esperanto voor koffie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
google translate ondersteunt geen oostnederlands dialect
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je hebt alcoholverslaafden, nicotineverslaafden. Hoe worden boekverslaafden genoemd?![]()
Die uitverkoopsectie van bookdepository is ook veels te verleidelijk niet?Heb je inmiddels al genoeg voor de Ienieminibieb?
![]()
Het is dat je het zegt... ik vroeg me al af wat een kuifbeer wasquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was Oud Nederlands, met fur, omdat het mooi klonk prr prr en Esperanto voor koffie.
Die zijn knuffelpunkers, Heel aaibaar,quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:37 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt... ik vroeg me al af wat een kuifbeer was
Heb je leesstress ook?quote:
wat is esperanto voor esspresso?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was Oud Nederlands, met fur, omdat het mooi klonk prr prr en Esperanto voor koffie.
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:you're one book behind schedule
Het ruikt wel goedquote:
Voor m'n Thanksgivingding vanavond.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Taart voor wie
Er was mij morgen taart beloofd, maar nu weet ik niet meer wie het komt brengen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Taart voor wie
Er was mij morgen taart beloofd, maar nu weet ik niet meer wie het komt brengen
Espreso. Wil je duobla?quote:
haha! Waar is het plezierquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leesstress? Alsin er moeten zoveel boeken uit per jaar?
Nee joh![]()
* ieniminimuis opent Goodreads
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee
Welke heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor m'n Thanksgivingding vanavond.
Ik trapte erin...quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje humor op de vrijdagmiddag
tip: saaie voetbalwedstrijden bekijken. dan moet je twee keer ongeveer 44 minuten wachten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het ruikt wel goed![]()
Maar ik moet nog 44 minuten wachten voor ik het zeker weet. Ik moet vaker zulke dingen doen
Gezellig. Komen er veel mensen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor m'n Thanksgivingding vanavond.
eerlijk antwoord geven!quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig. Komen er veel mensen?
Echt een simpele chocoladetaart met ganache en rode vruchtenquote:
Een stuk of 10 denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig. Komen er veel mensen?
Het klinkt heerlijk en ik heb geen idee. Gieten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt een simpele chocoladetaart met ganache en rode vruchten![]()
Maar ik moet nog even uitvinden hoe ik die ganache er mooi vloeiend overheen krijg en die diepvriesvruchten zien er niet uit
Ze zijn nat en lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het klinkt heerlijk en ik heb geen idee. Gieten?
Diepvriesvruchten zijn vaak wat te nattig. Maar zal vast goed smaken.
nee ristretto dopioquote:
Die vruchten zijn vaak enkel goed voor in de yoghurtquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze zijn nat en lelijk![]()
Ik heb voor de zekerheid zeebanket gehaald als alternatief, maar het wordt dan een chocoladedood ben ik bang
als je maar komtquote:
Oh fuck.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:01 schreef Koen66 het volgende:
Morgen is het internationale mannendag
Evolueren... gaan jullie in een ei zitten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://internationalemannendag.org/
Die site alleen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |