Buhquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan nog komen.
Je mag pas na een maand klagen geloof ik.
Zijn allemaal losse boeken. Ik doe eigenlijk niet zoveel aan series.quote:
Siri is ergerlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Him: because Siri/Cortana listens en reacts zou ik ervan maken![]()
Evenwel![]()
Je hebt alcoholverslaafden, nicotineverslaafden. Hoe worden boekverslaafden genoemd?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn allemaal losse boeken. Ik doe eigenlijk niet zoveel aan series.
Ze hadden gewoon goede uitverkoop
Ik was laatst bij een medemolloot die net een iPhone SE had. Ze ging Siri uittesten. Vond niet elk commentaar even goed, maar sommige waren wel leukquote:
Woordsmid Voxsquote:
Grieks 'Biblion' (Boek) en 'fiel'quote:
Ik vond ze zo 'lame' dat ik zin had de ipad door de kamer te gooien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een medemolloot die net een iPhone SE had. Ze ging Siri uittesten. Vond niet elk commentaar even goed, maar sommige waren wel leuk
Stond in de etymologiebank. Het woord kende ik uiteraard al wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit is Voxs haar uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Doe dat nog een keer als ik in de buurt ben. Vang ik hem wel opquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond ze zo 'lame' dat ik zin had de ipad door de kamer te gooien.
In het Latijn zou je een Verbarius zijn.quote:
Zoiets had ik ook wel eens ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.
Oh jouw woordkennis trek ik niet in twijfel. Zou niet durven voor zo'n talig iemandquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stond in de etymologiebank. Het woord kende ik uiteraard al wel.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het Latijn zou je een Verbarius zijn.
zijn al die uren homerus en plato vertalen toch nog ergens goed voor geweest...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef clixplicity het volgende:
[..]
zijn al die uren homerus en plato vertalen toch nog ergens goed voor geweest...
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:18 schreef clixplicity het volgende:
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentIn het Noors is molo golfbreker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentspreke ze grieks in noorwegen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |