SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ik nog niet... pas rond half 8 gok ik.quote:
En dan gelijk weer de deur uit voor nog wat werk.Bis vincit qui se vincit!![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Werkze dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik nog niet... pas rond half 8 gok ik.
En dan gelijk weer de deur uit voor nog wat werk.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
ik wou je gvd net roepen hier post je dat je in pijnbent en hulp nodigt hebt, wat is er?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was het gisteren vergeten. Maar omdat Sai er nog om vroeg, bij daglicht:
[ afbeelding ]![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ooh ja waar ik je voor moest hebben
verdachte match of niet?There's a virus in my system
Hah, ze tegelijk afspelen werkt nog ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef PeZu het volgende:
ooh ja waar ik je voor moest hebben
verdachte match of niet?🐙![]()
ja in canon kan ook evenquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hah, ze tegelijk afspelen werkt nog ook.
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En de rest is lost in transit?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.
mag het weten![]()
Kan nog komen.quote:
Je mag pas na een maand klagen geloof ik.Trotste mama van Ambar
Buhquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan nog komen.
Je mag pas na een maand klagen geloof ik.Welke serie lees je?
mag het weten![]()
Zijn allemaal losse boeken. Ik doe eigenlijk niet zoveel aan series.quote:
Ze hadden gewoon goede uitverkoop
Trotste mama van Ambar
Siri is ergerlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Him: because Siri/Cortana listens en reacts zou ik ervan maken![]()
Evenwel![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Je hebt alcoholverslaafden, nicotineverslaafden. Hoe worden boekverslaafden genoemd?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn allemaal losse boeken. Ik doe eigenlijk niet zoveel aan series.
Ze hadden gewoon goede uitverkoop![]()
Die uitverkoopsectie van bookdepository is ook veels te verleidelijk niet?Heb je inmiddels al genoeg voor de Ienieminibieb?
mag het weten![]()
Ik was laatst bij een medemolloot die net een iPhone SE had. Ze ging Siri uittesten. Vond niet elk commentaar even goed, maar sommige waren wel leukquote:
mag het weten![]()
Woordsmid Voxsquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Grieks 'Biblion' (Boek) en 'fiel'quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik vond ze zo 'lame' dat ik zin had de ipad door de kamer te gooien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een medemolloot die net een iPhone SE had. Ze ging Siri uittesten. Vond niet elk commentaar even goed, maar sommige waren wel leuk...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Stond in de etymologiebank. Het woord kende ik uiteraard al wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit is Voxs haar uitspraak en daar zult u het mee moeten doen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Doe dat nog een keer als ik in de buurt ben. Vang ik hem wel opquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vond ze zo 'lame' dat ik zin had de ipad door de kamer te gooien.
mag het weten![]()
In het Latijn zou je een Verbarius zijn.quote:I'm surrounded by morons!
Zoiets had ik ook wel eens ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.
Of als je een aantal manga's uit een serie bestelt, en je dan over de loop van anderhalve week ze achterstevoren bezorgd krijgt.
Yay deel acht! Maar ik ben nog bij drie, waar blijft de rest!🐙![]()
Oh jouw woordkennis trek ik niet in twijfel. Zou niet durven voor zo'n talig iemandquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stond in de etymologiebank. Het woord kende ik uiteraard al wel.
mag het weten![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het Latijn zou je een Verbarius zijn.
Vox +s...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
zijn al die uren homerus en plato vertalen toch nog ergens goed voor geweest...quote:Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:13 schreef clixplicity het volgende:
[..]
zijn al die uren homerus en plato vertalen toch nog ergens goed voor geweest...
Als je deze niet kon herleiden zonder al die uren...
Ja, die uren waren hard nodig voor zoiets..
stomme edit, maar moet gemaakt!
[ Bericht 8% gewijzigd door Voxs op 18-11-2016 15:24:10 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:18 schreef clixplicity het volgende:
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Evidentas ke nun ekzistas pli ol du mil frazoj en la ujgura lingvo en Tatoeba!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentIn het Noors is molo golfbreker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
En golfbreker is een prachtwoord....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
in het kader van de Trondheimse zeebonken is het interessant om te weten dat Molo in het Grieks 'zeedijk' betekentspreke ze grieks in noorwegen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And it's driving me insane
Forum Opties Forumhop: Hop naar: