SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ik nog niet... pas rond half 8 gok ik.quote:
En dan gelijk weer de deur uit voor nog wat werk.Bis vincit qui se vincit!![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Werkze dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik nog niet... pas rond half 8 gok ik.
En dan gelijk weer de deur uit voor nog wat werk.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
ik wou je gvd net roepen hier post je dat je in pijnbent en hulp nodigt hebt, wat is er?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was het gisteren vergeten. Maar omdat Sai er nog om vroeg, bij daglicht:
[ afbeelding ]![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ooh ja waar ik je voor moest hebben
verdachte match of niet?There's a virus in my system
Hah, ze tegelijk afspelen werkt nog ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:38 schreef PeZu het volgende:
ooh ja waar ik je voor moest hebben
verdachte match of niet?🐙![]()
ja in canon kan ook evenquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hah, ze tegelijk afspelen werkt nog ook.
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En de rest is lost in transit?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu het boek wat als eerste op de post ging en wat als laatste op de post ging.
mag het weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: