Ierland is ook prachtig als ik de foto's zo ziequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hahaha maar yes approved by me. Maar ik houd meer van de omgeving dan de drukte vd stad en Ierland is prachtig.
Heb je weekend of moet je nog aan de bak komende dagen?quote:
nein, weekend. Und du?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je weekend of moet je nog aan de bak komende dagen?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
KnienGa je racen bij Spa, survivalen in de ardennen? Veel plezier iig!
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.quote:
En thanks trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
KnienGa je racen bij Spa, survivalen in de ardennen? Veel plezier iig!
niceeequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.
Jij nog plannen voor dit weekend of gewoon lekker weekendje chillen en voetbal kijken?quote:
Yep, dat laatstequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog plannen voor dit weekend of gewoon lekker weekendje chillen en voetbal kijken?
Die wedstrijd heb al geprogrammeerd dat ie opgenomen wordquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen BVB - Bayern munchen
TOPquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb al geprogrammeerd dat ie opgenomen word
gewoon de DART pakken en je bent zo de stad uit, Dalkey en killiney Hill waren gaaf en Malahide ook, met name het kasteel en de tuinen, zo mooiquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ierland is ook prachtig als ik de foto's zo zieOmdat je met Ryanair vlakbij de stad bent kun je er niet echt omheen. Kan natuurlijk wel maar toch..
Hoi!quote:
Ah. Nou sleutel en finetune zequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.
Npquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En thanks trouwens![]()
Jij nog plannen voor het weekend?
* Joosie200 noteertquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon de DART pakken en je bent zo de stad uit, Dalkey en killiney Hill waren gaaf en Malahide ook, met name het kasteel en de tuinen, zo mooi
Ik lurk daar meestal alleen maar. Als ik voor een pot ga zitten wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijden volgen met een pot bier erbij. Voor VBL kijk ik te weinig voetbal.quote:
Klinkt als mooie plannen, behalve die studiegerelateerde dingen, maar dat moet helaas ook gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah. Nou sleutel en finetune ze
[..]
NpMorgen richting Wageningen
en zondag studiegerelateerd verdoen. Wellicht nog richting Fantastic Beasts and Where to Find them
Ah zo, snap ik welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lurk daar meestal alleen maar. Als ik voor een pot ga zitten wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijden volgen met een pot bier erbij. Voor VBL kijk ik te weinig voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |