Nee, dat is zeedijk.quote:
Zou ik ook doen. Veel plezier met dingsenquote:
Hierquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
er komen hoge golven aan, red ons!
ontroerend moment?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl
Nu snap ik ook waar de gooische matras vandaan komtquote:
Dusquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough
Zouden echte vossen ook niet doen.
Anyway verder met bakdingsenen
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.quote:
Precies.. Dusssquote:
Volgieten die handelquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies.. Dusss![]()
Trekmijomhoog als dessert en rumcake voor bij de thee. Want drank +1
Euh nee. Meer de mythologische / Egyptologische betekenis van de lotus.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google zegt genoeg
[..]
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname las
bizar jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!
Ik ben niet zo goed in subtiel. Maar die Scarlett ziet er niet onaardig uit inderdaad. Niet goed genoeg om nog 1:15u te blijven kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.
ik vond haar acteerwerk in Her echt fenomenaal!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.
Uhu, zuupen kreng,zuupen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgieten die handel![]()
Klinkt erg lekker.
Heeft ze de man al ontmoet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in subtiel. Maar die Scarlett ziet er niet onaardig uit inderdaad. Niet goed genoeg om nog 1:15u te blijven kijken.
Ik vond haar stemgeluid vrij irritant somsquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik vond haar acteerwerk in Her echt fenomenaal!
Bijna nooit, dus denk van niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv?
De whiskyvent? Ja, nu in de kroeg.quote:
As it should bequote:
Ik moet hard nadenken. Deed hij een whiskeyreclame? Ja he?quote:
Vooral machtig. Dus samen met tiramisu volmachtig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, zuupen kreng,zuupen!![]()
Tiramisu ken ik, rum cake not so much. Maar cake is lekker, boerenjongens ook. Dus hoe erg kan rum cake nu werkelijk zijn?
dat somt het wel goed op inderdaad!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
As it should beLekker genoten van cider, meer cider, de omgeving, Weatherspoon en Frank Turner? #livingthegoodlife
Ja, het eerst halfuur van de film ofzo gaat daarover.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken. Deed hij een whiskeyreclame? Ja he?
Das ook mijn bedoeling qua gebak. Je moet lekker voldaan zijn en niet craven naar meer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vooral machtig. Dus samen met tiramisu volmachtig.
Je bent dus goed de tijd doorgekomenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat somt het wel goed op inderdaad!
Ik geloof dat je verwachtingen net zo hoog als die bar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, het eerst halfuur van de film ofzo gaat daarover.
And still NOTHING happened....
Maar ik moet wel naar die skybar in het Hyatt heb ik nu gezien, goed uizicht daar
Van die film of van mijn reis?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik geloof dat je verwachtingen net zo hoog als die bar zijn.
Hahaha maar yes approved by me. Maar ik houd meer van de omgeving dan de drukte vd stad en Ierland is prachtig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je bent dus goed de tijd doorgekomenAls ik dat allemaal zo hoor moet ik echt ook eens Dublin bezocht hebben. En niet alleen omdat wie is de mol er is geweest
Nee omdat approved by Memo
Misschien wat stofquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog wat boeiends op tv?
Ierland is ook prachtig als ik de foto's zo ziequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hahaha maar yes approved by me. Maar ik houd meer van de omgeving dan de drukte vd stad en Ierland is prachtig.
Heb je weekend of moet je nog aan de bak komende dagen?quote:
nein, weekend. Und du?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je weekend of moet je nog aan de bak komende dagen?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
KnienGa je racen bij Spa, survivalen in de ardennen? Veel plezier iig!
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.quote:
En thanks trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
KnienGa je racen bij Spa, survivalen in de ardennen? Veel plezier iig!
niceeequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.
Jij nog plannen voor dit weekend of gewoon lekker weekendje chillen en voetbal kijken?quote:
Yep, dat laatstequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog plannen voor dit weekend of gewoon lekker weekendje chillen en voetbal kijken?
Die wedstrijd heb al geprogrammeerd dat ie opgenomen wordquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen BVB - Bayern munchen
TOPquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb al geprogrammeerd dat ie opgenomen word
gewoon de DART pakken en je bent zo de stad uit, Dalkey en killiney Hill waren gaaf en Malahide ook, met name het kasteel en de tuinen, zo mooiquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ierland is ook prachtig als ik de foto's zo zieOmdat je met Ryanair vlakbij de stad bent kun je er niet echt omheen. Kan natuurlijk wel maar toch..
Hoi!quote:
Ah. Nou sleutel en finetune zequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weekend sleutelen aan karts. Wellicht dat ik morgenmiddag nog een paar rondjes zelf kan draaien.
Npquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En thanks trouwens![]()
Jij nog plannen voor het weekend?
* Joosie200 noteertquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon de DART pakken en je bent zo de stad uit, Dalkey en killiney Hill waren gaaf en Malahide ook, met name het kasteel en de tuinen, zo mooi
Ik lurk daar meestal alleen maar. Als ik voor een pot ga zitten wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijden volgen met een pot bier erbij. Voor VBL kijk ik te weinig voetbal.quote:
Klinkt als mooie plannen, behalve die studiegerelateerde dingen, maar dat moet helaas ook gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah. Nou sleutel en finetune ze
[..]
NpMorgen richting Wageningen
en zondag studiegerelateerd verdoen. Wellicht nog richting Fantastic Beasts and Where to Find them
Ah zo, snap ik welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lurk daar meestal alleen maar. Als ik voor een pot ga zitten wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijden volgen met een pot bier erbij. Voor VBL kijk ik te weinig voetbal.
ooit wel eens elders gezien geloof ik.. ABO wellicht?quote:
Waarschijnlijk wel! Maar nooit irl gezien toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ooit wel eens elders gezien geloof ik.. ABO wellicht?
Uhu, mooi is het zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als mooie plannen, behalve die studiegerelateerde dingen, maar dat moet helaas ook gewoon gebeuren
met de DART naar Bray en de cliff wandeling naar greystones, die deed ik in augustus. Dun Laoghaire is ook 'n bezoek waard en in Dublin zelf kilmainham gaol.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 noteertNog meer suggesties?
Ik had geen speciale verwachting eigenlijk, maar "iedereen" zegt dat ik die film moet kijken.quote:
Je weet in ieder geval wel waar je het voor doet, dat verzacht het welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, mooi is het zeker.Helaas wel.
Zondag maar een mini en normaal essay schrijven naast een schrijfplan opstellen voor mijn masterscriptie. Ik zal er toch aan moeten geloven wil ik mijn masterbul halen in augustus.
* Joosie200 schrijft aandachtig mee Dan heb ik alvast genoeg moois om te doen aldaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met de DART naar Bray en de cliff wandeling naar greystones, die deed ik in augustus. Dun Laoghaire is ook 'n bezoek waard en in Dublin zelf kilmainham gaol.
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel waar je het voor doet, dat verzacht het wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had geen speciale verwachting eigenlijk, maar "iedereen" zegt dat ik die film moet kijken.
Heb het nu maar uitgezet, want als je in ruim een uur nog steeds NIKS hebt kunnen vertellen in een film dan verwacht ik niet dat de volgende drie kwartier ofzo dat wel kan.
Mooie instelling!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
Yupquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]Subtiliteit was niks voor jou, je zei het nog.
nee, dat zeker nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel! Maar nooit irl gezien toch?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
In zin en enthousiasme te vergelijken. Lekker om zo'n goed gevoel er over te hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die kan je missen. Ik verloor minstens 8 IQ punten tijdens de paar jaar dat ik nog maar op FOK! lees en voel er ook niets van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup
Volgens mij zijn er een paar hersencellen afgestorven door de traagheid in die film. Sjezus.
Ja ik ook best welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dat zeker niet
Heb echter best veel Fokkers irl ontmoet
ik houd het imago van de zolderkamernerd hoogquote:
8 maar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
In zin en enthousiasme te vergelijken. Lekker om zo'n goed gevoel er over te hebben.
[..]
Maak je niet druk, die kan je missen. Ik verloor minstens 8 IQ punten tijdens de paar jaar dat ik nog maar op FOK! lees en voel er ook niets van.
3quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb toch wel zeker
*telt op vingers*
drie FOK!kers gemeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |