Nee, dat is zeedijk.quote:
Zou ik ook doen. Veel plezier met dingsenquote:
Hierquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
er komen hoge golven aan, red ons!
ontroerend moment?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl
Nu snap ik ook waar de gooische matras vandaan komtquote:
Dusquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough
Zouden echte vossen ook niet doen.
Anyway verder met bakdingsenen
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.quote:
Precies.. Dusssquote:
Volgieten die handelquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies.. Dusss![]()
Trekmijomhoog als dessert en rumcake voor bij de thee. Want drank +1
Euh nee. Meer de mythologische / Egyptologische betekenis van de lotus.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Google zegt genoeg
[..]
Als vrouw zul je de bloem eerder als associatie hebben ja. Mooie bloem verder en mij niet onbekend. Maar het schoot niet als eerste te binnen toen ik je nickname las
bizar jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat het nog steeds bestaat!
Ik ben niet zo goed in subtiel. Maar die Scarlett ziet er niet onaardig uit inderdaad. Niet goed genoeg om nog 1:15u te blijven kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.
ik vond haar acteerwerk in Her echt fenomenaal!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Subtiliteiten, richt je daar op. En Scarlett natuurlijk.
Uhu, zuupen kreng,zuupen!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgieten die handel![]()
Klinkt erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |