ooit wel eens elders gezien geloof ik.. ABO wellicht?quote:
Waarschijnlijk wel! Maar nooit irl gezien toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ooit wel eens elders gezien geloof ik.. ABO wellicht?
Uhu, mooi is het zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als mooie plannen, behalve die studiegerelateerde dingen, maar dat moet helaas ook gewoon gebeuren
met de DART naar Bray en de cliff wandeling naar greystones, die deed ik in augustus. Dun Laoghaire is ook 'n bezoek waard en in Dublin zelf kilmainham gaol.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 noteertNog meer suggesties?
Ik had geen speciale verwachting eigenlijk, maar "iedereen" zegt dat ik die film moet kijken.quote:
Je weet in ieder geval wel waar je het voor doet, dat verzacht het welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, mooi is het zeker.Helaas wel.
Zondag maar een mini en normaal essay schrijven naast een schrijfplan opstellen voor mijn masterscriptie. Ik zal er toch aan moeten geloven wil ik mijn masterbul halen in augustus.
* Joosie200 schrijft aandachtig mee Dan heb ik alvast genoeg moois om te doen aldaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met de DART naar Bray en de cliff wandeling naar greystones, die deed ik in augustus. Dun Laoghaire is ook 'n bezoek waard en in Dublin zelf kilmainham gaol.
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel waar je het voor doet, dat verzacht het wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had geen speciale verwachting eigenlijk, maar "iedereen" zegt dat ik die film moet kijken.
Heb het nu maar uitgezet, want als je in ruim een uur nog steeds NIKS hebt kunnen vertellen in een film dan verwacht ik niet dat de volgende drie kwartier ofzo dat wel kan.
Mooie instelling!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
Yupquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]Subtiliteit was niks voor jou, je zei het nog.
nee, dat zeker nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel! Maar nooit irl gezien toch?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True. En als mijn onderwerp wordt goedgekeurd ga ik er geen moeite mee hebben want ik vind het verdraaid interessant om over te schrijven. Het voelt voor mij alsof ik die heerlijke maanden tijdens mijn profielwerkstuk voor 5 havo weer ga belevenIn niks te vergelijken die twee. Maar toch
In zin en enthousiasme te vergelijken. Lekker om zo'n goed gevoel er over te hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die kan je missen. Ik verloor minstens 8 IQ punten tijdens de paar jaar dat ik nog maar op FOK! lees en voel er ook niets van.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup
Volgens mij zijn er een paar hersencellen afgestorven door de traagheid in die film. Sjezus.
Ja ik ook best welquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dat zeker niet
Heb echter best veel Fokkers irl ontmoet
ik houd het imago van de zolderkamernerd hoogquote:
8 maar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
In zin en enthousiasme te vergelijken. Lekker om zo'n goed gevoel er over te hebben.
[..]
Maak je niet druk, die kan je missen. Ik verloor minstens 8 IQ punten tijdens de paar jaar dat ik nog maar op FOK! lees en voel er ook niets van.
3quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb toch wel zeker
*telt op vingers*
drie FOK!kers gemeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |