SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die een meisje van 13 willen hosselen.
In de handel heb je een oude wijsheid: 'Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook.'quote:Op woensdag 9 november 2016 09:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds Brexit kijk ik ook nergens meer van op.
Ik ken nog iemand die 'kont' geen probleem vondt. Maar ik zal uit respect voor je moeder hier verder niet op in gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die "vondt" geen probleem vindt
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die 'kont' geen probleem vondt. Maar ik zal uit respect voor je moeder hier verder niet op in gaan.
Goede post.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de handel heb je een oude wijsheid: 'Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook.'
Zelfde bij Trump, al die mensen worden keihard voor de gek gehouden. Roept iets extreems, domme mensen helemaal blij, uiteindelijk gebeurt er nog niet een kwart van wat hij beloofd heeft. Brexit same story. Het volk is niet meer te controleren door vrije informatieverstrekking via het internet en we zien nu eigenlijk de gevolgen met een Brexit en Trump. Populisme in opkomst. De achtergestelden hebben 'de oplossing' gevonden in een leider met populistische uitspraken die niet waargemaakt kunnen worden. Alles moet snel snel, gevat, extreem, viral, wij zijn de beste. Precies zoals veel mensen die op hem stemmen hun leven leiden. Korte termijn oplossingen, fast food, alcohol, drugs, woede, geen zelfcontrole. Totally derailed en toch een grote bek omdat hun fouten toegeven zou betekenen dat hun hele leven een leugen is geweest.
Daarom zal democratie ook uiteindelijk de ondergang betekenen van de huidige Westerse wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de handel heb je een oude wijsheid: 'Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook.'
Zelfde bij Trump, al die mensen worden keihard voor de gek gehouden. Roept iets extreems, domme mensen helemaal blij, uiteindelijk gebeurt er nog niet een kwart van wat hij beloofd heeft. Brexit same story. Het volk is niet meer te controleren door vrije informatieverstrekking via het internet en we zien nu eigenlijk de gevolgen met een Brexit en Trump. Populisme in opkomst. De achtergestelden hebben 'de oplossing' gevonden in een leider met populistische uitspraken die niet waargemaakt kunnen worden. Alles moet snel snel, gevat, extreem, viral, wij zijn de beste. Precies zoals veel mensen die op hem stemmen hun leven leiden. Korte termijn oplossingen, fast food, alcohol, drugs, woede, geen zelfcontrole. Totally derailed en toch een grote bek omdat hun fouten toegeven zou betekenen dat hun hele leven een leugen is geweest.
#GEERTGODquote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef Elan het volgende:
Wilders wil Nederland nu teruggeven aan de Nederlanders, Tja.
Waarom gelijk dan weer de ondergang?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom zal democratie ook uiteindelijk de ondergang betekenen van de huidige Westerse wereld.
Niet gelezenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou. Om de simpele reden dat er uiteindelijk nog meer ellende op de hals wordt gehaald zoals jij al schetst. De beloofde gouden bergen gaan ook van Trump niet komen. Wanneer de Trumpstemmers dat door hebben zullen zij niet opeens zo bijdehand zijn om te denken dat een Clinton figuur het dan opeens wel gaat oplossen voor ze.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gelijk dan weer de ondergang?
Het Congres is toch in handen van de Republikeinen? Genoeg hielenlikkers daar die Trump gewoon zijn zin gaan geven om zichzelf op die manier omhoog te zuigen in het systeem.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:43 schreef Elan het volgende:
Gelukkig is er zoiets als Het Congres om Trump een beetje in toom te houden kapiteintje.
Een dak bovenop Amerika?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou. Om de simpele reden dat er uiteindelijk nog meer ellende op de hals wordt gehaald zoals jij al schetst. De beloofde gouden bergen gaan ook van Trump niet komen. Wanneer de Trumpstemmers dat door hebben zullen zij niet opeens zo bijdehand zijn om te denken dat een Clinton figuur het dan opeens wel gaat oplossen voor ze.
Zij zullen dus nog meer rigoureuze maatregelen eisen waarbij in vergelijking het plaatsen van een muur een lachertje zal zijn.
Volledige focus op Amerika. Fuck het midden-oosten. Fuck de buitenlandse betrekkingen. Fuck alles dat niet met Amerika te maken heeft. Overal ons uit terugtrekken en ons volledig richten op ons Amerika.quote:
Ah ok, en hoe denken ze precies de hele wereld buiten te houden wanneer ze geen buitenland beleid hebben?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledige focus op Amerika. Fuck het midden-oosten. Fuck de buitenlandse betrekkingen. Fuck alles dat niet met Amerika te maken heeft. Overal ons uit terugtrekken en ons volledig richten op ons Amerika.
twitter:SamHarrisOrg twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:40:10The irony: 81 percent of Evangelicals just elected our first atheist president. reageer retweet
Nope. De senaat is dat. Congres moeten ze nog stemmen over 2 jaar dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het Congres is toch in handen van de Republikeinen? Genoeg hielenlikkers daar die Trump gewoon zijn zin gaan geven om zichzelf op die manier omhoog te zuigen in het systeem.
Ik denk niet dat ze zich daar druk om gaan maken denk jij wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ok, en hoe denken ze precies de hele wereld buiten te houden wanneer ze geen buitenland beleid hebben?
Ik hoor allemaal wijvenstemmen, niks aan het handje dusquote:
Hm, kan.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods van POL blijft posts van mij verwijderen als ik om excuses vraag.
Verzuurde gasten zeg
De combinatie mensen die zichzelf niet op de rit hebben en hierdoor vatbaarder zijn voor allerlei ongefundeerde wanen en extreme gedachtegoeden met de factor stemrecht vooral.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:51 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk kun je zeggen dat internet de wereld onbeheersbaar maakt.
Een soort Idiocracy die zich voltrekt. Debielen die de macht grijpen middels populisme.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging slapen toen Florida Trumps kant op leek te vallen na 92% en de Ohio nog onder de 50% was.
Dat lijkt me een vrij existentieel vraagstuk. Waarom zou de wereld de USA nog helpen Noord-Korea en Rusland in toom te houden, als de USA de wereld niet meer wil helpen?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich daar druk om gaan maken denk jij wel?
Dat zie je nu toch ook met de Wilders stemmer? Die redeneert ook volledig naar wat voor hém belangrijk is. De tyfus met die miljarden die we naar Afrika sturen. Bij mij in de straat zijn mocro-gangs actief! DOE DAAR WAT AAN. Ik kan 's avond niet meer veilig over straat omdat er hangjeugd op een pleintje hangt.
De proteststemmers worden aangetast in hun belangrijkste en primaire behoeften, namelijk veiligheid. Het is voor hen simpelweg niet te verkopen dat er miljarden naar hongernegers in Afrika gaat terwijl de belastingbetaler zich niet veilig voelt in zijn of haar eigen wijk.
Ik kan niet zonder context of kennis van de situatie daar boos lopen doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat jij ze even kan aanpakken daar achter de schermen
Waarom nietquote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder context of kennis van de situatie daar boos lopen doen.
Niemand natuurlijk. Maar persoonlijk denk ik dat die bemoeienis van Amerika in de wereld wel een toontje lager mag. En hopelijk gaat dat gebeuren met Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij existentieel vraagstuk. Waarom zou de wereld de USA nog helpen Noord-Korea en Rusland in toom te houden, als de USA de wereld niet meer wil helpen?
Dat, in combinatie met de verhuizing van Cher naar de maan, is wel het beste nieuws so farquote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
TTIP zal nu wel definitief van de baan zijn.
Dat doe je toch ook over de Eredivisie.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook over de Eredivisie.
Volgens mij is die bemoeienis sinds de laatste periode van Obama ook een toontje lager geweest en is het voornamelijk Rusland die zijn kans daardoor heeft gegrepen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk. Maar persoonlijk denk ik dat die bemoeienis van Amerika in de wereld wel een toontje lager mag. En hopelijk gaat dat gebeuren met Trump
Heel kortquote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OHHHHHquote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook over de Eredivisie.
Link naar topic, dan vraag ik om excuses voor je.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel kort
Ik werd voor alles uitgemaakt toen ik een poll tegensprak waar Clinton overduidelijk zou winnen, toen riep ik al dat ik wel op een excuses wacht na de uitslag. Dat weigeren ze
Precies toen Clinton het veld ruimde voor Kerry.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is die bemoeienis sinds de laatste periode van Obama ook een toontje lager geweest en is het voornamelijk Rusland die zijn kans daardoor heeft gegrepen.
Dat is moeilijk, weet niet meer welke het is.. Was 1/2 week geleden namelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Link naar topic, dan vraag ik om excuses voor je.
Ik kan alleen dit terugvinden..quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah de heilige polls ja, toen ik erom moest lachen werd mijn post verwijderd..
Weet iemand waar die mod eigenlijk is? Ik wacht nog op zijn excuses
Het topic waarin je op dit moment je excuses wilt bedoel ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, weet niet meer welke het is.. Was 1/2 week geleden namelijk.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het topic waarin je op dit moment je excuses wilt bedoel ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Doublepain het volgende:
Kapiteintje
Laat nooit een VBLer in de steek
Die kerel is toch ook niet meer te pruimen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha, Pechtold weer met z'n ''vergiftiging'' ''verdeeldheid''
Wat ga je stemmen volgend jaar?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kerel is toch ook niet meer te pruimen.
Die gozer voor mij met een goed onderbouwde klacht is ook meteen wegebonjourd, zo doen ze dat daarquote:Op woensdag 9 november 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Wat een figuren in die POL feedback joh
VVDquote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ga je stemmen volgend jaar?
Politiek correcte wijze toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gozer voor mij met een goed onderbouwde klacht is ook meteen wegebonjourd, zo doen ze dat daar
Hoeveel ben je nou kwijt?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat René op het werk zijn collega's voor proleten aan het uitmaken is. Ze zullen het daar vast over trump hebben.
In Nederland komen ze meestal aardig uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jongens, nooit meer peilingen geloven.
2-1 Nederlandquote:Op woensdag 9 november 2016 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Maar ik haal met nederland belgië wel wat winst weer hoor dp
Dat valt mee, ik dacht iets in de honderd ofzoquote:
Ik vind het prima hoor. Alleen die hysterie omtrent Amerika mag van mij wel stoppen.quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Alleen die hysterie omtrent Amerika mag van mij wel stoppen.
Ik denk dat ze bij de inpakdienst geen idee hebben wat een proleet is tbh.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat René op het werk zijn collega's voor proleten aan het uitmaken is. Ze zullen het daar vast over trump hebben.
maak je niet druk, laat gaan joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:02 schreef hafcfan het volgende:
Messi is echt een mongool zeg. Kijk zijn nieuwe tattoo
Sorry. MAAR HIJ WAS ZO LEKKER GEWOON.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maak je niet druk, laat gaan joh.
Ik vaar voortaan blind op opperkleurder.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jongens, nooit meer peilingen geloven.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoax in de USA hebben ze geen echt bier
Standbeeld bouwen voor Opper.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vaar voortaan blind op opperkleurder.
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.quote:
1-3quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.
Goed. Wees blij Stijn. We zijn nu eindelijk van die verkiezingen af.
M.b.t. vanavond ; Zeg het maar
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.
Goed. Wees blij Stijn. We zijn nu eindelijk van die verkiezingen af.
M.b.t. vanavond ; Zeg het maar
Ons Stijn neemt geen risico's.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.
Hier denken Saind en opper anders over.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoax in de USA hebben ze geen echt bier
Je denkt toch werkelijk niet dat dit Oranje ook maar een kans maakt he.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.
Geen kleur bekennen. Grijs muisje. Geen risico, geen winst zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn we eigenlijk wel van 'm gewend.
Dit, wat een genotquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu met een bakje popcorn Twitter te lezen. Alle leunstoelfeministen, journalisten en linkse politici.
Die hebben zich gisteren echt onsterfelijk belachelijk gemaakt. Jan Mulder.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit, wat een genotIk kijk nu die herhaling van DWDD
![]()
Als De Bruyne, Carrasco en Hazard spelen ben ik zeker van mijn zaak. Alle drie in blakende wereldvorm.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch werkelijk niet dat dit Oranje ook maar een kans maakt he.
En alle drie overtuigd homoseksueel. En daar is helemaal niets mis mee Stijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als De Bruyne, Carrasco en Hazard spelen ben ik zeker van mijn zaak. Alle drie in blakende wereldvorm.
TR gemacht. Crewbash.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En alle drie overtuigd homoseksueel. En daar is helemaal niets mis mee Stijn.
Dat doet me deugd.quote:
Is dit een persoonlijke aanval gericht aan mijn adres?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan klagen over het niveau van mijn humor
Jij bent dan ook gewoon niet grappig en met name weinig inventief.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan klagen over het niveau van mijn humor
Sow hé. Dat duurde even een poosje voordat die opgestart was. Het is weer even wennen inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Saind het volgende:
Ik vind de nieuwe layout van Spotify eigenlijk nog het kutste van deze ochtend
Zeker niet. Meer een sneer richting Kapo. Die vondt (quote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doet me deugd.
[..]
Is dit een persoonlijke aanval gericht aan mijn adres?
Vooral de next knop zit erg ver weg van waar hij wasquote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sow hé. Dat duurde even een poosje voordat die opgestart was. Het is weer even wennen inderdaad.
Dat is iets wat al een tijdje rond gaat op 9gag en facebook:quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik begreep van een collega zo juist dat er Amerikanen zijn die bang zijn dat er een soort van Hunger Games aankomen vanwege de overwinning van Trump.
Heb jij niets beters te doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is iets wat al een tijdje rond gaat op 9gag en facebook:
2014: Trump? Running for President in 2016? HA! Nice one.
2015: Well, he is going to run but he definitely wont win.
2016: Nice and all with that wall, but he is not going to win is he?
2017: Can he do that? CAN HE REALLY DO THAT?
2018: Welcome to the annual USA Hunger Games!
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder was snel uitgeteld.
Ze is niet heel goed in rekenen. Maar ze heeft zich in ieder geval geen minuut met je verveeld. Langer kon je het blijkbaar niet uithouden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder was snel uitgeteld.
Lekker dagje op de sociale werkplaats?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik begreep van een collega zo juist dat er Amerikanen zijn die bang zijn dat er een soort van Hunger Games aankomen vanwege de overwinning van Trump.
Sow, KOEKOEK.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze is niet heel goed in rekenen. Maar ze heeft zich in ieder geval geen minuut met je verveeld. Langer kon je het blijkbaar niet uithouden.
Is dit serieus een diss richting moi?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dagje op de sociale werkplaats?
Een volwassen vrouw uitleggen hoe je van 0 tot 10 telt is dan ook onbegonnen werk.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze is niet heel goed in rekenen. Maar ze heeft zich in ieder geval geen minuut met je verveeld. Langer kon je het blijkbaar niet uithouden.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit serieus een diss richting moi?
Want dan is het wel de slechtste poging die ik in jaren heb gelezen.
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem isquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
Zitten hier ook wat Amerikanen in de zaal. Die kennen niemand die op Trump heeft gestemd. Misschien is dat het probleem van de VS.
Nee is niet uniek inderdaad, maar is de schaal is totaal anders hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem is
Ongelijkheid is absoluut minder hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee is niet uniek inderdaad, maar is de schaal is totaal anders hier.
Moet nog even kijken, heb ook nog een andere afspraak waarschijnlijk. Vandaag lukt je niet he?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ongelijkheid is absoluut minder hier.
Hoe laat ben je morgen klaar voor een pint?
Leuk.quote:
Nopequote:Op woensdag 9 november 2016 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, heb ook nog een andere afspraak waarschijnlijk. Vandaag lukt je niet he?
Top laat maar wetenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laten we dat dan doen. Is hier om 18.00 klaar, maar kan eventueel eerder weg.
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem is
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse per se met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
per sequote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
goed verhaalquote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als Elan iemand traag of dom bo
Waarom quote je de halve post?quote:
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.quote:
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.
Kom je de dag een beetje door?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Adamesgod. Leef je nog kerel?
Ben jij dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je de dag een beetje door?
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
Gaat wel goed. Ben alleen pas om 7 uur thuis vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?
Want?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hahahahaha die tattoo van Messi. Ventje is helemaal de weg kwijt.
Provinciaaltjes van Zuid.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.
Producten met een hoge voedingswaarde.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
Doe niet zo grof.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
dit soort plaatjes ookquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit soort plaatjes ook
[ afbeelding ]
Man man man over vluchtelingen mocht je niks zeggen op FB en nu gaan al die linkse gekkies all out.
Zonder trumpgod zat je nu noodrantsoen te eten aangezien killary WW3 was gestart.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
Even wat plakjes rosbief bakken voor op brood
lol, wacht maar tot Trump een keer Putin beledigd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zonder trumpgod zat je nu noodrantsoen te eten aangezien killary WW3 was gestart.
beledigtquote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol, wacht maar tot Trump een keer Putin beledigd.
Dat zegt Trump:quote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol, wacht maar tot Trump een keer Putin beledigd.
njet.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat, hier, gratis cocaine?
fix jij die dingen ik wil ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Drizzt ook een leuke Trump UI nodig?
En dan loop jij te zeiken dat ik grof doequote:Op woensdag 9 november 2016 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verbaas me wel over de mensen toen met die vluchtelingen shit mocht je niks roepen of je werd aangesproken dat je te grof was ,
Maar een man die tot president is verkozen met hitler vergelijken mag nu opeens allemaal wel.
En diezelfde mensen waren dan wel voor die enge Hillary,
Mensen zijn raar geworden.
Gelukkig gaat Trump het weer fixen.
Ik heb al en hitler/trump photoshop plaatje voorbij zien komen ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan loop jij te zeiken dat ik grof doe
Rosbiefplakjes bakken...hier gaat iets gruwelijk fout.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
#deugmensenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verbaas me wel over de mensen toen met die vluchtelingen shit mocht je niks roepen of je werd aangesproken dat je te grof was ,
Maar een man die tot president is verkozen met hitler vergelijken mag nu opeens allemaal wel.
En diezelfde mensen waren dan wel voor die enge Hillary,
Mensen zijn raar geworden.
Gelukkig gaat Trump het weer fixen.
Met appelmoes?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
Boeie, het is lekker.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rosbiefplakjes bakken...hier gaat iets gruwelijk fout.
Ja, nee bedankt.quote:
Hij was eigenlijk voor:quote:Op woensdag 9 november 2016 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk! Maar GGMM moet zich nog ruim een half jaar conformeren aan zijn huidige UI
Voor GGMM zoek ik nog een 13 jarige trump volger.quote:
Laat ze lekker allemaal naar Syrië trekken dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel van die bekende Amerikanen die riepen dat ze zouden emigreren als Trump president zou worden, nu ook echt vertrekken.
Ja want de laatste jaren zijn zo heerlijk politiek correct, ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop nu met Trump in het witte huis dat er een einde komt aan dat politiek correcte gedoe van de laatste jaren.
Hoeveel BN'ers hebben daadwerkelijk een vluchteling in huis gehaald?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel van die bekende Amerikanen die riepen dat ze zouden emigreren als Trump president zou worden, nu ook echt vertrekken.
Hoh, als opvang of telt huisslaaf ook?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel BN'ers hebben daadwerkelijk een vluchteling in huis gehaald?
Misschien Natasha Froger, maar verder vast niemandquote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel BN'ers hebben daadwerkelijk een vluchteling in huis gehaald?
Neuhquote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Drizzt ook een leuke Trump UI nodig?
Inderdaad, met die kut van een Miley Cyrus vooropquote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Iedere neger Aziaat moslim homo of vrouw mocht om het kleinste wissewasje al de discriminatie kaart gebruiken. Hopelijk stopt dit nu met Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want de laatste jaren zijn zo heerlijk politiek correct, ofzo.
quote:Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je allemaal kan vinden op Twitter zeg! Ene zwarte vrouw zou compleet uit haar plaat gaan en iedereen aanklagen.
Uh, oke.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedere neger Aziaat moslim homo of vrouw mocht om het kleinste wissewasje al de discriminatie kaart gebruiken. Hopelijk stopt dit nu met Trump.
quote:
Zo een eng figuur als Sylvana kan alleen maar macht en ruimte krijgen in een enge wereld waar vrouwen als Merkel aan de macht zijn, Wa het Hillary geworden was dit allemaal nog een stukje erger geworden ik ben daarom heel blij dat het Trump is geworden en dat de wereld weer een beetje normaal gaat worden.quote:
Normaal volgens jouw standaarden.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo een eng figuur als Sylvana kan alleen maar macht en ruimte krijgen in een enge wereld waar vrouwen als Merkel aan de macht zijn, Wa het Hillary geworden was dit allemaal nog een stukje erger geworden ik ben daarom heel blij dat het Trump is geworden en dat de wereld weer een beetje normaal gaat worden.
Zo politiek correct is de VS niet hoor. Vind Obama wel een sterke president qua exposure en die deed dat altijd heel netjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop nu met Trump in het witte huis dat er een einde komt aan dat politiek correcte gedoe van de laatste jaren.
Zo'n figuur als Sylvana komt door ons en de media zo ver, als iedereen haar negeerde en niet elke zin volgde en daar op zou reageren verdween ze heel gauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo een eng figuur als Sylvana kan alleen maar macht en ruimte krijgen in een enge wereld waar vrouwen als Merkel aan de macht zijn, Wa het Hillary geworden was dit allemaal nog een stukje erger geworden ik ben daarom heel blij dat het Trump is geworden en dat de wereld weer een beetje normaal gaat worden.
Eerdmans is ex lpf. Overigens de enige goede politicus van de lpf.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Provinciaaltjes van Zuid.
Maar op zich logisch. PVV toont natuurlijk wel veel gelijkenissen met Leefbaar . Die Eerdmans is ex- PVV.
madquote:Op woensdag 9 november 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat systeem met die kiesmannen.
Clinton de "popular vote" dan zou je toch gewoon gewonnen moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOTUS![]()
meeste stemmen gelden is wel t makkelijkst jaquote:Op woensdag 9 november 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef Saind het volgende:
Is dit Xena the Warrior Princess?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOTUS
Melania natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit Xena the Warrior Princess?
Kans is dan wel groter dat de dichtbevolkte steden de pleitbeslechters zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
En nu is het 2 jaar kankeren tegen mekaar en dan Florida en Ohio laten kiezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is dan wel groter dat de dichtbevolkte steden de pleitbeslechters zijn.
Niet dat ik tegen de popular vote ben.
'Pleitbeslechters'quote:Op woensdag 9 november 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is dan wel groter dat de dichtbevolkte steden de pleitbeslechters zijn.
Niet dat ik tegen de popular vote ben.
Grappig. Texas heeft er 4 kiesmannen extra sinds de vorige volkstelling.quote:Na iedere volkstelling, die in de VS elke tien jaar wordt gehouden, wordt het aantal afgevaardigden per staat aangepast, en dus ook het aantal kiesmannen per staat.
33% latino mannen willen ook een muurquote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een klinkende overwinning van de blanken
Die zijn toch al binnen, begrijpelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
33% latino mannen willen ook een muur
Ik zit alvast klaar voor de volgende huilende diversiteitsdrammers.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond 23:00 @ Pauw, zet de popcorn maar vast klaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit alvast klaar voor de volgende huilende diversiteitsdrammers.
lekker cameratje wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
Die Chinese economie kan toch nooit stand houden als je dit bekijkt. Fueled by greed.
make america white again.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nu Nederland nog.quote:
hoeveel centjes heb je verloren?quote:
Valt wel mee door vannacht nog wat te traden en te hedgen toen trump op 8.5 stond toen Florida zn kant op begon te vallen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel centjes heb je verloren?
Geen Rottenberg? Jammer.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Dis, Heijne, Asscher en ene Barbara Baarsma.
Zeker voor een presidentsverkiezing zie ik niet in waarom je FPTP zou doen inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden is wel t makkelijkst ja
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Clinton was een drama. Trump is een ramp....
WE HAVE THE GREATEST LATINOSquote:Op woensdag 9 november 2016 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
33% latino mannen willen ook een muur
Spektrui is ook van de leg.twitter:hansspekman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:27:13De Amerikaanse verkiezingsuitslag bewijst waarom vaste contracten voor schoonmakers geen symboolpolitiek zijn - https://t.co/ImJMvCtM9k reageer retweet
Waarom Nederlandse politici niet gewoon diplomatiek optreden is me ook een raadsel.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Spektrui is ook van de leg.twitter:hansspekman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:27:13De Amerikaanse verkiezingsuitslag bewijst waarom vaste contracten voor schoonmakers geen symboolpolitiek zijn - https://t.co/ImJMvCtM9k reageer retweet
Abortus. Legalisering wiet. Wapenwet. Opstelling naar Europa. Zorg.quote:
Je noemt nu alleen punten die eigenlijk vooral positief zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Abortus. Legalisering wiet. Wapenwet. Opstelling naar Europa. Zorg.
Nogmaals Clinton was ook een drama geweest. Konden we weer invallen in MO verwachten
Waarom zijn dat positieve punten?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen punten die eigenlijk vooral positief zijn.
Ja want niet 80% van de Nederlandse schoonmakers werkt zwart.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Trump heeft perfecte punten over abortus en wapenwet.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zijn dat positieve punten?
Kunnen we nu wel eindelijk weer eens geld stoppen waar het hoortquote:Op woensdag 9 november 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Minder bemoeienis vanuit VS naar Europa zie jij als iets negatiefs?
Wiet is meer een staatsaangelegenheid ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump heeft perfecte punten over abortus en wapenwet.
'zorg" is me een te breed begrip.
Legalisering van wiet vind ik niet zo belangrijk.
En ik vind juist Trumps buitenlandbeleid erg goed, en dat is het gene wat me eigenlijk als enige interesseert.
Is dat geen chinese straaljagerquote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunnen we nu wel eindelijk weer eens geld stoppen waar het hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Federaal legaal verklaard door Roe v. Wade, maar mag beperkt worden door staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Wiet is meer een staatsaangelegenheid ook.
Abortus weet ik eigenlijk niet, is dat vooral federaal?
Dan heeft Trump er niet zo gek veel mee te maken toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Federaal legaal verklaard door Roe v. Wade, maar mag beperkt worden door staten.
Ik zie je moeder nergens tussen staanquote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunnen we nu wel eindelijk weer eens geld stoppen waar het hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad niet dat ie zich ermee gaat bemoeienquote:Op woensdag 9 november 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan heeft Trump er niet zo gek veel mee te maken toch.
8/10quote:Op woensdag 9 november 2016 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie je moeder nergens tussen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |