maak je niet druk, laat gaan joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:02 schreef hafcfan het volgende:
Messi is echt een mongool zeg. Kijk zijn nieuwe tattoo
Sorry. MAAR HIJ WAS ZO LEKKER GEWOON.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maak je niet druk, laat gaan joh.
Ik vaar voortaan blind op opperkleurder.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jongens, nooit meer peilingen geloven.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoax in de USA hebben ze geen echt bier
Standbeeld bouwen voor Opper.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vaar voortaan blind op opperkleurder.
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.quote:
1-3quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.
Goed. Wees blij Stijn. We zijn nu eindelijk van die verkiezingen af.
M.b.t. vanavond ; Zeg het maar
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.
Goed. Wees blij Stijn. We zijn nu eindelijk van die verkiezingen af.
M.b.t. vanavond ; Zeg het maar
Ons Stijn neemt geen risico's.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.
Hier denken Saind en opper anders over.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoax in de USA hebben ze geen echt bier
Je denkt toch werkelijk niet dat dit Oranje ook maar een kans maakt he.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.
Geen kleur bekennen. Grijs muisje. Geen risico, geen winst zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn we eigenlijk wel van 'm gewend.
Dit, wat een genotquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu met een bakje popcorn Twitter te lezen. Alle leunstoelfeministen, journalisten en linkse politici.
Die hebben zich gisteren echt onsterfelijk belachelijk gemaakt. Jan Mulder.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit, wat een genotIk kijk nu die herhaling van DWDD
![]()
Als De Bruyne, Carrasco en Hazard spelen ben ik zeker van mijn zaak. Alle drie in blakende wereldvorm.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch werkelijk niet dat dit Oranje ook maar een kans maakt he.
En alle drie overtuigd homoseksueel. En daar is helemaal niets mis mee Stijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als De Bruyne, Carrasco en Hazard spelen ben ik zeker van mijn zaak. Alle drie in blakende wereldvorm.
TR gemacht. Crewbash.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En alle drie overtuigd homoseksueel. En daar is helemaal niets mis mee Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |