Knutgezicht. Hoe gaat het?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik smurf lekker verder.
Lekker ding hoor.quote:
Wat verschrikkelijk dom weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ow.. ik dacht dat
Dionne de Graaf
met een zaag om de week doormidden te zagen. Die man kan alles zeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lekker ding hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ow.. ik dacht dat
Dionne de Graaf
Dat is Dione, niet Dionnequote:Op woensdag 9 november 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ow.. ik dacht dat
Dionne de Graaf
Ik had al langer het gevoel dat dit zou gebeuren. Sta er niet eens van te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:23 schreef Jojoortje het volgende:
De mensen die nu wakker worden en de tv aanzetten![]()
Caland vindt jou een mietje. Met je grieperig gevoel.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:23 schreef kapiteintje het volgende:
Boeven.Grieperig gevoel
JC toch gelijk gekregen met Trump.
tering homo ben jequote:Op woensdag 9 november 2016 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caland vindt jou een mietje. Met je grieperig gevoel.
Ik voel me overigens ook niet helemaal top. Caland vindt mij ook een mietje.
Ninja edit.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
'Het heerst'quote:Op woensdag 9 november 2016 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sinds Brexit kijk ik ook nergens meer van op.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had al langer het gevoel dat dit zou gebeuren. Sta er niet eens van te kijken.
Niet zo geforceerd onaardig doen. Staat je niet goed.quote:
Wat dan? Wie editte mijn post?quote:
'Caland vondt'quote:Op woensdag 9 november 2016 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat dan? Wie editte mijn post?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |