quote:Op woensdag 9 november 2016 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit soort plaatjes ook
[ afbeelding ]
Man man man over vluchtelingen mocht je niks zeggen op FB en nu gaan al die linkse gekkies all out.
Zonder trumpgod zat je nu noodrantsoen te eten aangezien killary WW3 was gestart.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
Even wat plakjes rosbief bakken voor op brood
lol, wacht maar tot Trump een keer Putin beledigd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zonder trumpgod zat je nu noodrantsoen te eten aangezien killary WW3 was gestart.
beledigtquote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol, wacht maar tot Trump een keer Putin beledigd.
Dat zegt Trump:quote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol, wacht maar tot Trump een keer Putin beledigd.
njet.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat, hier, gratis cocaine?
fix jij die dingen ik wil ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Drizzt ook een leuke Trump UI nodig?
En dan loop jij te zeiken dat ik grof doequote:Op woensdag 9 november 2016 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verbaas me wel over de mensen toen met die vluchtelingen shit mocht je niks roepen of je werd aangesproken dat je te grof was ,
Maar een man die tot president is verkozen met hitler vergelijken mag nu opeens allemaal wel.
En diezelfde mensen waren dan wel voor die enge Hillary,
Mensen zijn raar geworden.
Gelukkig gaat Trump het weer fixen.
Ik heb al en hitler/trump photoshop plaatje voorbij zien komen ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan loop jij te zeiken dat ik grof doe
Rosbiefplakjes bakken...hier gaat iets gruwelijk fout.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
#deugmensenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verbaas me wel over de mensen toen met die vluchtelingen shit mocht je niks roepen of je werd aangesproken dat je te grof was ,
Maar een man die tot president is verkozen met hitler vergelijken mag nu opeens allemaal wel.
En diezelfde mensen waren dan wel voor die enge Hillary,
Mensen zijn raar geworden.
Gelukkig gaat Trump het weer fixen.
Met appelmoes?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
Boeie, het is lekker.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rosbiefplakjes bakken...hier gaat iets gruwelijk fout.
Ja, nee bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |