Nee is niet uniek inderdaad, maar is de schaal is totaal anders hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem is
Ongelijkheid is absoluut minder hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee is niet uniek inderdaad, maar is de schaal is totaal anders hier.
Moet nog even kijken, heb ook nog een andere afspraak waarschijnlijk. Vandaag lukt je niet he?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ongelijkheid is absoluut minder hier.
Hoe laat ben je morgen klaar voor een pint?
Leuk.quote:
Nopequote:Op woensdag 9 november 2016 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, heb ook nog een andere afspraak waarschijnlijk. Vandaag lukt je niet he?
Top laat maar wetenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laten we dat dan doen. Is hier om 18.00 klaar, maar kan eventueel eerder weg.
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem is
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse per se met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
per sequote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
goed verhaalquote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als Elan iemand traag of dom bo
Waarom quote je de halve post?quote:
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.quote:
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.
Kom je de dag een beetje door?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Adamesgod. Leef je nog kerel?
Ben jij dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je de dag een beetje door?
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
Gaat wel goed. Ben alleen pas om 7 uur thuis vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?
Want?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hahahahaha die tattoo van Messi. Ventje is helemaal de weg kwijt.
Provinciaaltjes van Zuid.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.
Producten met een hoge voedingswaarde.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
Doe niet zo grof.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |