maak je niet druk, laat gaan joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:02 schreef hafcfan het volgende:
Messi is echt een mongool zeg. Kijk zijn nieuwe tattoo
Sorry. MAAR HIJ WAS ZO LEKKER GEWOON.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maak je niet druk, laat gaan joh.
Ik vaar voortaan blind op opperkleurder.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jongens, nooit meer peilingen geloven.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoax in de USA hebben ze geen echt bier
Standbeeld bouwen voor Opper.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vaar voortaan blind op opperkleurder.
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.quote:
1-3quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.
Goed. Wees blij Stijn. We zijn nu eindelijk van die verkiezingen af.
M.b.t. vanavond ; Zeg het maar
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een standbeeld alleen is niet voldoende. Maar het is een begin.
Goed. Wees blij Stijn. We zijn nu eindelijk van die verkiezingen af.
M.b.t. vanavond ; Zeg het maar
Ons Stijn neemt geen risico's.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.
Hier denken Saind en opper anders over.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
hoax in de USA hebben ze geen echt bier
Je denkt toch werkelijk niet dat dit Oranje ook maar een kans maakt he.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening. Pas als ik de opstellingen heb gezien vanavond.
Geen kleur bekennen. Grijs muisje. Geen risico, geen winst zeg ik maar altijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zijn we eigenlijk wel van 'm gewend.
Dit, wat een genotquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu met een bakje popcorn Twitter te lezen. Alle leunstoelfeministen, journalisten en linkse politici.
Die hebben zich gisteren echt onsterfelijk belachelijk gemaakt. Jan Mulder.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit, wat een genotIk kijk nu die herhaling van DWDD
![]()
Als De Bruyne, Carrasco en Hazard spelen ben ik zeker van mijn zaak. Alle drie in blakende wereldvorm.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch werkelijk niet dat dit Oranje ook maar een kans maakt he.
En alle drie overtuigd homoseksueel. En daar is helemaal niets mis mee Stijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als De Bruyne, Carrasco en Hazard spelen ben ik zeker van mijn zaak. Alle drie in blakende wereldvorm.
TR gemacht. Crewbash.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En alle drie overtuigd homoseksueel. En daar is helemaal niets mis mee Stijn.
Dat doet me deugd.quote:
Is dit een persoonlijke aanval gericht aan mijn adres?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan klagen over het niveau van mijn humor
Jij bent dan ook gewoon niet grappig en met name weinig inventief.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan klagen over het niveau van mijn humor
Sow hé. Dat duurde even een poosje voordat die opgestart was. Het is weer even wennen inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Saind het volgende:
Ik vind de nieuwe layout van Spotify eigenlijk nog het kutste van deze ochtend
Zeker niet. Meer een sneer richting Kapo. Die vondt (quote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doet me deugd.
[..]
Is dit een persoonlijke aanval gericht aan mijn adres?
Vooral de next knop zit erg ver weg van waar hij wasquote:Op woensdag 9 november 2016 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sow hé. Dat duurde even een poosje voordat die opgestart was. Het is weer even wennen inderdaad.
Dat is iets wat al een tijdje rond gaat op 9gag en facebook:quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik begreep van een collega zo juist dat er Amerikanen zijn die bang zijn dat er een soort van Hunger Games aankomen vanwege de overwinning van Trump.
Heb jij niets beters te doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is iets wat al een tijdje rond gaat op 9gag en facebook:
2014: Trump? Running for President in 2016? HA! Nice one.
2015: Well, he is going to run but he definitely wont win.
2016: Nice and all with that wall, but he is not going to win is he?
2017: Can he do that? CAN HE REALLY DO THAT?
2018: Welcome to the annual USA Hunger Games!
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder was snel uitgeteld.
Ze is niet heel goed in rekenen. Maar ze heeft zich in ieder geval geen minuut met je verveeld. Langer kon je het blijkbaar niet uithouden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder was snel uitgeteld.
Lekker dagje op de sociale werkplaats?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik begreep van een collega zo juist dat er Amerikanen zijn die bang zijn dat er een soort van Hunger Games aankomen vanwege de overwinning van Trump.
Sow, KOEKOEK.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze is niet heel goed in rekenen. Maar ze heeft zich in ieder geval geen minuut met je verveeld. Langer kon je het blijkbaar niet uithouden.
Is dit serieus een diss richting moi?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker dagje op de sociale werkplaats?
Een volwassen vrouw uitleggen hoe je van 0 tot 10 telt is dan ook onbegonnen werk.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze is niet heel goed in rekenen. Maar ze heeft zich in ieder geval geen minuut met je verveeld. Langer kon je het blijkbaar niet uithouden.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit serieus een diss richting moi?
Want dan is het wel de slechtste poging die ik in jaren heb gelezen.
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem isquote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
Zitten hier ook wat Amerikanen in de zaal. Die kennen niemand die op Trump heeft gestemd. Misschien is dat het probleem van de VS.
Nee is niet uniek inderdaad, maar is de schaal is totaal anders hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem is
Ongelijkheid is absoluut minder hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee is niet uniek inderdaad, maar is de schaal is totaal anders hier.
Moet nog even kijken, heb ook nog een andere afspraak waarschijnlijk. Vandaag lukt je niet he?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ongelijkheid is absoluut minder hier.
Hoe laat ben je morgen klaar voor een pint?
Leuk.quote:
Nopequote:Op woensdag 9 november 2016 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet nog even kijken, heb ook nog een andere afspraak waarschijnlijk. Vandaag lukt je niet he?
Top laat maar wetenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laten we dat dan doen. Is hier om 18.00 klaar, maar kan eventueel eerder weg.
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Net als dat ik niemand ken die zegt dat ie Wilders stemt maar ze zijn er toch echt. Denk niet dat een uniek Amerikaans probleem is
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse per se met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
per sequote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
goed verhaalquote:Op woensdag 9 november 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als Elan iemand traag of dom bo
Waarom quote je de halve post?quote:
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.quote:
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.
Kom je de dag een beetje door?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Adamesgod. Leef je nog kerel?
Ben jij dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je de dag een beetje door?
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
Gaat wel goed. Ben alleen pas om 7 uur thuis vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?
Want?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hahahahaha die tattoo van Messi. Ventje is helemaal de weg kwijt.
Provinciaaltjes van Zuid.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.
Producten met een hoge voedingswaarde.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
Doe niet zo grof.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |