Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.quote:
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed. Beperk je maar tot simpele zinnen, dan kan het haast niet fout gaan.
Kom je de dag een beetje door?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Adamesgod. Leef je nog kerel?
Ben jij dit?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan er wereldleider mee worden.
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je de dag een beetje door?
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ook niet direct jij perse met zulke mensen om gaat. Zijn stemmers veelal verzuurde provincialen zoals GGMM.
Gaat wel goed. Ben alleen pas om 7 uur thuis vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah. t is niet van harte. Bij jou?
Want?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hahahahaha die tattoo van Messi. Ventje is helemaal de weg kwijt.
Provinciaaltjes van Zuid.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
PVV was de grootste partij in Rotterdam met de provinciale verkiezingen geloof ik.
Producten met een hoge voedingswaarde.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
Doe niet zo grof.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben bezig met mijn voedselvoorraad vanwege mogelijk WW3 door meneer Trump. Wat raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |