meeste stemmen gelden is wel t makkelijkst jaquote:Op woensdag 9 november 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat systeem met die kiesmannen.
Clinton de "popular vote" dan zou je toch gewoon gewonnen moeten hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef Saind het volgende:
Is dit Xena the Warrior Princess?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOTUS
Melania natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit Xena the Warrior Princess?
Kans is dan wel groter dat de dichtbevolkte steden de pleitbeslechters zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat systeem met die kiesmannen.
Clinton de "popular vote" dan zou je toch gewoon gewonnen moeten hebben.
En nu is het 2 jaar kankeren tegen mekaar en dan Florida en Ohio laten kiezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is dan wel groter dat de dichtbevolkte steden de pleitbeslechters zijn.
Niet dat ik tegen de popular vote ben.
'Pleitbeslechters'quote:Op woensdag 9 november 2016 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is dan wel groter dat de dichtbevolkte steden de pleitbeslechters zijn.
Niet dat ik tegen de popular vote ben.
Grappig. Texas heeft er 4 kiesmannen extra sinds de vorige volkstelling.quote:Na iedere volkstelling, die in de VS elke tien jaar wordt gehouden, wordt het aantal afgevaardigden per staat aangepast, en dus ook het aantal kiesmannen per staat.
33% latino mannen willen ook een muurquote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een klinkende overwinning van de blanken
Die zijn toch al binnen, begrijpelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
33% latino mannen willen ook een muur
Ik zit alvast klaar voor de volgende huilende diversiteitsdrammers.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond 23:00 @ Pauw, zet de popcorn maar vast klaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit alvast klaar voor de volgende huilende diversiteitsdrammers.
lekker cameratje wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
Die Chinese economie kan toch nooit stand houden als je dit bekijkt. Fueled by greed.
make america white again.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nu Nederland nog.quote:
hoeveel centjes heb je verloren?quote:
Valt wel mee door vannacht nog wat te traden en te hedgen toen trump op 8.5 stond toen Florida zn kant op begon te vallen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel centjes heb je verloren?
Geen Rottenberg? Jammer.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Dis, Heijne, Asscher en ene Barbara Baarsma.
Zeker voor een presidentsverkiezing zie ik niet in waarom je FPTP zou doen inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden is wel t makkelijkst ja
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Clinton was een drama. Trump is een ramp....
WE HAVE THE GREATEST LATINOSquote:Op woensdag 9 november 2016 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
33% latino mannen willen ook een muur
Spektrui is ook van de leg.twitter:hansspekman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:27:13De Amerikaanse verkiezingsuitslag bewijst waarom vaste contracten voor schoonmakers geen symboolpolitiek zijn - https://t.co/ImJMvCtM9k reageer retweet
Waarom Nederlandse politici niet gewoon diplomatiek optreden is me ook een raadsel.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Spektrui is ook van de leg.twitter:hansspekman twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:27:13De Amerikaanse verkiezingsuitslag bewijst waarom vaste contracten voor schoonmakers geen symboolpolitiek zijn - https://t.co/ImJMvCtM9k reageer retweet
Abortus. Legalisering wiet. Wapenwet. Opstelling naar Europa. Zorg.quote:
Je noemt nu alleen punten die eigenlijk vooral positief zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Abortus. Legalisering wiet. Wapenwet. Opstelling naar Europa. Zorg.
Nogmaals Clinton was ook een drama geweest. Konden we weer invallen in MO verwachten
Waarom zijn dat positieve punten?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je noemt nu alleen punten die eigenlijk vooral positief zijn.
Ja want niet 80% van de Nederlandse schoonmakers werkt zwart.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Trump heeft perfecte punten over abortus en wapenwet.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zijn dat positieve punten?
Kunnen we nu wel eindelijk weer eens geld stoppen waar het hoortquote:Op woensdag 9 november 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Minder bemoeienis vanuit VS naar Europa zie jij als iets negatiefs?
Wiet is meer een staatsaangelegenheid ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump heeft perfecte punten over abortus en wapenwet.
'zorg" is me een te breed begrip.
Legalisering van wiet vind ik niet zo belangrijk.
En ik vind juist Trumps buitenlandbeleid erg goed, en dat is het gene wat me eigenlijk als enige interesseert.
Is dat geen chinese straaljagerquote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunnen we nu wel eindelijk weer eens geld stoppen waar het hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Federaal legaal verklaard door Roe v. Wade, maar mag beperkt worden door staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Wiet is meer een staatsaangelegenheid ook.
Abortus weet ik eigenlijk niet, is dat vooral federaal?
Dan heeft Trump er niet zo gek veel mee te maken toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Federaal legaal verklaard door Roe v. Wade, maar mag beperkt worden door staten.
Ik zie je moeder nergens tussen staanquote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kunnen we nu wel eindelijk weer eens geld stoppen waar het hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad niet dat ie zich ermee gaat bemoeienquote:Op woensdag 9 november 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan heeft Trump er niet zo gek veel mee te maken toch.
8/10quote:Op woensdag 9 november 2016 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie je moeder nergens tussen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |