Hij was eigenlijk voor:quote:Op woensdag 9 november 2016 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk! Maar GGMM moet zich nog ruim een half jaar conformeren aan zijn huidige UI
Voor GGMM zoek ik nog een 13 jarige trump volger.quote:
Laat ze lekker allemaal naar Syrië trekken dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel van die bekende Amerikanen die riepen dat ze zouden emigreren als Trump president zou worden, nu ook echt vertrekken.
Ja want de laatste jaren zijn zo heerlijk politiek correct, ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop nu met Trump in het witte huis dat er een einde komt aan dat politiek correcte gedoe van de laatste jaren.
Hoeveel BN'ers hebben daadwerkelijk een vluchteling in huis gehaald?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel van die bekende Amerikanen die riepen dat ze zouden emigreren als Trump president zou worden, nu ook echt vertrekken.
Hoh, als opvang of telt huisslaaf ook?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel BN'ers hebben daadwerkelijk een vluchteling in huis gehaald?
Misschien Natasha Froger, maar verder vast niemandquote:Op woensdag 9 november 2016 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel BN'ers hebben daadwerkelijk een vluchteling in huis gehaald?
Neuhquote:Op woensdag 9 november 2016 13:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Drizzt ook een leuke Trump UI nodig?
Inderdaad, met die kut van een Miley Cyrus vooropquote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Iedere neger Aziaat moslim homo of vrouw mocht om het kleinste wissewasje al de discriminatie kaart gebruiken. Hopelijk stopt dit nu met Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want de laatste jaren zijn zo heerlijk politiek correct, ofzo.
quote:Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je allemaal kan vinden op Twitter zeg! Ene zwarte vrouw zou compleet uit haar plaat gaan en iedereen aanklagen.
Uh, oke.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedere neger Aziaat moslim homo of vrouw mocht om het kleinste wissewasje al de discriminatie kaart gebruiken. Hopelijk stopt dit nu met Trump.
quote:
Zo een eng figuur als Sylvana kan alleen maar macht en ruimte krijgen in een enge wereld waar vrouwen als Merkel aan de macht zijn, Wa het Hillary geworden was dit allemaal nog een stukje erger geworden ik ben daarom heel blij dat het Trump is geworden en dat de wereld weer een beetje normaal gaat worden.quote:
Normaal volgens jouw standaarden.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo een eng figuur als Sylvana kan alleen maar macht en ruimte krijgen in een enge wereld waar vrouwen als Merkel aan de macht zijn, Wa het Hillary geworden was dit allemaal nog een stukje erger geworden ik ben daarom heel blij dat het Trump is geworden en dat de wereld weer een beetje normaal gaat worden.
Zo politiek correct is de VS niet hoor. Vind Obama wel een sterke president qua exposure en die deed dat altijd heel netjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop nu met Trump in het witte huis dat er een einde komt aan dat politiek correcte gedoe van de laatste jaren.
Zo'n figuur als Sylvana komt door ons en de media zo ver, als iedereen haar negeerde en niet elke zin volgde en daar op zou reageren verdween ze heel gauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo een eng figuur als Sylvana kan alleen maar macht en ruimte krijgen in een enge wereld waar vrouwen als Merkel aan de macht zijn, Wa het Hillary geworden was dit allemaal nog een stukje erger geworden ik ben daarom heel blij dat het Trump is geworden en dat de wereld weer een beetje normaal gaat worden.
Eerdmans is ex lpf. Overigens de enige goede politicus van de lpf.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Provinciaaltjes van Zuid.
Maar op zich logisch. PVV toont natuurlijk wel veel gelijkenissen met Leefbaar . Die Eerdmans is ex- PVV.
madquote:Op woensdag 9 november 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat systeem met die kiesmannen.
Clinton de "popular vote" dan zou je toch gewoon gewonnen moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOTUS![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |