SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die een meisje van 13 willen hosselen.
In de handel heb je een oude wijsheid: 'Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook.'quote:Op woensdag 9 november 2016 09:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds Brexit kijk ik ook nergens meer van op.
Ik ken nog iemand die 'kont' geen probleem vondt. Maar ik zal uit respect voor je moeder hier verder niet op in gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die "vondt" geen probleem vindt
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die 'kont' geen probleem vondt. Maar ik zal uit respect voor je moeder hier verder niet op in gaan.
Goede post.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de handel heb je een oude wijsheid: 'Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook.'
Zelfde bij Trump, al die mensen worden keihard voor de gek gehouden. Roept iets extreems, domme mensen helemaal blij, uiteindelijk gebeurt er nog niet een kwart van wat hij beloofd heeft. Brexit same story. Het volk is niet meer te controleren door vrije informatieverstrekking via het internet en we zien nu eigenlijk de gevolgen met een Brexit en Trump. Populisme in opkomst. De achtergestelden hebben 'de oplossing' gevonden in een leider met populistische uitspraken die niet waargemaakt kunnen worden. Alles moet snel snel, gevat, extreem, viral, wij zijn de beste. Precies zoals veel mensen die op hem stemmen hun leven leiden. Korte termijn oplossingen, fast food, alcohol, drugs, woede, geen zelfcontrole. Totally derailed en toch een grote bek omdat hun fouten toegeven zou betekenen dat hun hele leven een leugen is geweest.
Daarom zal democratie ook uiteindelijk de ondergang betekenen van de huidige Westerse wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de handel heb je een oude wijsheid: 'Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook.'
Zelfde bij Trump, al die mensen worden keihard voor de gek gehouden. Roept iets extreems, domme mensen helemaal blij, uiteindelijk gebeurt er nog niet een kwart van wat hij beloofd heeft. Brexit same story. Het volk is niet meer te controleren door vrije informatieverstrekking via het internet en we zien nu eigenlijk de gevolgen met een Brexit en Trump. Populisme in opkomst. De achtergestelden hebben 'de oplossing' gevonden in een leider met populistische uitspraken die niet waargemaakt kunnen worden. Alles moet snel snel, gevat, extreem, viral, wij zijn de beste. Precies zoals veel mensen die op hem stemmen hun leven leiden. Korte termijn oplossingen, fast food, alcohol, drugs, woede, geen zelfcontrole. Totally derailed en toch een grote bek omdat hun fouten toegeven zou betekenen dat hun hele leven een leugen is geweest.
#GEERTGODquote:Op woensdag 9 november 2016 09:40 schreef Elan het volgende:
Wilders wil Nederland nu teruggeven aan de Nederlanders, Tja.
Waarom gelijk dan weer de ondergang?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom zal democratie ook uiteindelijk de ondergang betekenen van de huidige Westerse wereld.
Niet gelezenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou. Om de simpele reden dat er uiteindelijk nog meer ellende op de hals wordt gehaald zoals jij al schetst. De beloofde gouden bergen gaan ook van Trump niet komen. Wanneer de Trumpstemmers dat door hebben zullen zij niet opeens zo bijdehand zijn om te denken dat een Clinton figuur het dan opeens wel gaat oplossen voor ze.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gelijk dan weer de ondergang?
Het Congres is toch in handen van de Republikeinen? Genoeg hielenlikkers daar die Trump gewoon zijn zin gaan geven om zichzelf op die manier omhoog te zuigen in het systeem.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:43 schreef Elan het volgende:
Gelukkig is er zoiets als Het Congres om Trump een beetje in toom te houden kapiteintje.
Een dak bovenop Amerika?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou. Om de simpele reden dat er uiteindelijk nog meer ellende op de hals wordt gehaald zoals jij al schetst. De beloofde gouden bergen gaan ook van Trump niet komen. Wanneer de Trumpstemmers dat door hebben zullen zij niet opeens zo bijdehand zijn om te denken dat een Clinton figuur het dan opeens wel gaat oplossen voor ze.
Zij zullen dus nog meer rigoureuze maatregelen eisen waarbij in vergelijking het plaatsen van een muur een lachertje zal zijn.
Volledige focus op Amerika. Fuck het midden-oosten. Fuck de buitenlandse betrekkingen. Fuck alles dat niet met Amerika te maken heeft. Overal ons uit terugtrekken en ons volledig richten op ons Amerika.quote:
Ah ok, en hoe denken ze precies de hele wereld buiten te houden wanneer ze geen buitenland beleid hebben?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledige focus op Amerika. Fuck het midden-oosten. Fuck de buitenlandse betrekkingen. Fuck alles dat niet met Amerika te maken heeft. Overal ons uit terugtrekken en ons volledig richten op ons Amerika.
twitter:SamHarrisOrg twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:40:10The irony: 81 percent of Evangelicals just elected our first atheist president. reageer retweet
Nope. De senaat is dat. Congres moeten ze nog stemmen over 2 jaar dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het Congres is toch in handen van de Republikeinen? Genoeg hielenlikkers daar die Trump gewoon zijn zin gaan geven om zichzelf op die manier omhoog te zuigen in het systeem.
Ik denk niet dat ze zich daar druk om gaan maken denk jij wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ok, en hoe denken ze precies de hele wereld buiten te houden wanneer ze geen buitenland beleid hebben?
Ik hoor allemaal wijvenstemmen, niks aan het handje dusquote:
Hm, kan.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods van POL blijft posts van mij verwijderen als ik om excuses vraag.
Verzuurde gasten zeg
De combinatie mensen die zichzelf niet op de rit hebben en hierdoor vatbaarder zijn voor allerlei ongefundeerde wanen en extreme gedachtegoeden met de factor stemrecht vooral.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:51 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk kun je zeggen dat internet de wereld onbeheersbaar maakt.
Een soort Idiocracy die zich voltrekt. Debielen die de macht grijpen middels populisme.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging slapen toen Florida Trumps kant op leek te vallen na 92% en de Ohio nog onder de 50% was.
Dat lijkt me een vrij existentieel vraagstuk. Waarom zou de wereld de USA nog helpen Noord-Korea en Rusland in toom te houden, als de USA de wereld niet meer wil helpen?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich daar druk om gaan maken denk jij wel?
Dat zie je nu toch ook met de Wilders stemmer? Die redeneert ook volledig naar wat voor hém belangrijk is. De tyfus met die miljarden die we naar Afrika sturen. Bij mij in de straat zijn mocro-gangs actief! DOE DAAR WAT AAN. Ik kan 's avond niet meer veilig over straat omdat er hangjeugd op een pleintje hangt.
De proteststemmers worden aangetast in hun belangrijkste en primaire behoeften, namelijk veiligheid. Het is voor hen simpelweg niet te verkopen dat er miljarden naar hongernegers in Afrika gaat terwijl de belastingbetaler zich niet veilig voelt in zijn of haar eigen wijk.
Ik kan niet zonder context of kennis van de situatie daar boos lopen doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat jij ze even kan aanpakken daar achter de schermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |