Wat ga je stemmen volgend jaar?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kerel is toch ook niet meer te pruimen.
Die gozer voor mij met een goed onderbouwde klacht is ook meteen wegebonjourd, zo doen ze dat daarquote:Op woensdag 9 november 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Wat een figuren in die POL feedback joh
VVDquote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ga je stemmen volgend jaar?
Politiek correcte wijze toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gozer voor mij met een goed onderbouwde klacht is ook meteen wegebonjourd, zo doen ze dat daar
Hoeveel ben je nou kwijt?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat René op het werk zijn collega's voor proleten aan het uitmaken is. Ze zullen het daar vast over trump hebben.
In Nederland komen ze meestal aardig uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jongens, nooit meer peilingen geloven.
2-1 Nederlandquote:Op woensdag 9 november 2016 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Maar ik haal met nederland belgië wel wat winst weer hoor dp
Dat valt mee, ik dacht iets in de honderd ofzoquote:
Ik vind het prima hoor. Alleen die hysterie omtrent Amerika mag van mij wel stoppen.quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Alleen die hysterie omtrent Amerika mag van mij wel stoppen.
Ik denk dat ze bij de inpakdienst geen idee hebben wat een proleet is tbh.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat René op het werk zijn collega's voor proleten aan het uitmaken is. Ze zullen het daar vast over trump hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |