Waarom nietquote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder context of kennis van de situatie daar boos lopen doen.
Niemand natuurlijk. Maar persoonlijk denk ik dat die bemoeienis van Amerika in de wereld wel een toontje lager mag. En hopelijk gaat dat gebeuren met Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij existentieel vraagstuk. Waarom zou de wereld de USA nog helpen Noord-Korea en Rusland in toom te houden, als de USA de wereld niet meer wil helpen?
Dat, in combinatie met de verhuizing van Cher naar de maan, is wel het beste nieuws so farquote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
TTIP zal nu wel definitief van de baan zijn.
Dat doe je toch ook over de Eredivisie.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook over de Eredivisie.
Volgens mij is die bemoeienis sinds de laatste periode van Obama ook een toontje lager geweest en is het voornamelijk Rusland die zijn kans daardoor heeft gegrepen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand natuurlijk. Maar persoonlijk denk ik dat die bemoeienis van Amerika in de wereld wel een toontje lager mag. En hopelijk gaat dat gebeuren met Trump
Heel kortquote:Op woensdag 9 november 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OHHHHHquote:Op woensdag 9 november 2016 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook over de Eredivisie.
Link naar topic, dan vraag ik om excuses voor je.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel kort
Ik werd voor alles uitgemaakt toen ik een poll tegensprak waar Clinton overduidelijk zou winnen, toen riep ik al dat ik wel op een excuses wacht na de uitslag. Dat weigeren ze
Precies toen Clinton het veld ruimde voor Kerry.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is die bemoeienis sinds de laatste periode van Obama ook een toontje lager geweest en is het voornamelijk Rusland die zijn kans daardoor heeft gegrepen.
Dat is moeilijk, weet niet meer welke het is.. Was 1/2 week geleden namelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Link naar topic, dan vraag ik om excuses voor je.
Ik kan alleen dit terugvinden..quote:Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah de heilige polls ja, toen ik erom moest lachen werd mijn post verwijderd..
Weet iemand waar die mod eigenlijk is? Ik wacht nog op zijn excuses
Het topic waarin je op dit moment je excuses wilt bedoel ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, weet niet meer welke het is.. Was 1/2 week geleden namelijk.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het topic waarin je op dit moment je excuses wilt bedoel ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Doublepain het volgende:
Kapiteintje
Laat nooit een VBLer in de steek
Die kerel is toch ook niet meer te pruimen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha, Pechtold weer met z'n ''vergiftiging'' ''verdeeldheid''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |