SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat geen antwoord krijgen. Heb het al vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
benghaziquote:Op woensdag 9 november 2016 04:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je gaat geen antwoord krijgen. Heb het al vaak geprobeerd.
Nou nou nou nou nou...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
Waarom die overacting Hans?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
Goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over 4 uur tentamen.. #geeftgeenfuck
Niet andersquote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Hoe anders was dit geweest als Sanders de nominee was geworden....
twitter:MiltonWolfMD twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:44:07I don't know who will win this election, but I do know this…Somebody at the @NYTimes is getting fired right now. https://t.co/T0j1dtJzPM reageer retweet
Achja, heb je wel wat aan je kleinkinderen te vertellen later.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over 4 uur tentamen.. #geeftgeenfuck
Hadden ze Bernie maar niet moeten naaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
De democraten gaan nu huilen, omdat het Sanders niet is geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Rockefellow het volgende:
De NOS loopt echt hopeloos achter.
Wat een wanvertoning.
Dream on.quote:
silent majorityquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amerikanen die voor Trump waren zijn keihard aangepakt de laatste weken met ingegooide ruiten en bedreigingen etc voor die mensen is dit natuurlijk geweldig.
Wij kijken op FOXSquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Rockefellow het volgende:
De NOS loopt echt hopeloos achter.
Wat een wanvertoning.
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Links in een notendop.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo teringhard aan het lachen hier heVind 't prachtig
Wat gaat dat smullen worden de komende jaren
Wachten op Michiganquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Eviljane het volgende:
Is het nu al bijna afgelopen, of is het nog wachten op Florida??
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Moira. het volgende:
Boohhh ik vind het eigenlijk prachtig ookIn your face met je kutsysteem
spirit cookingquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iets meer dan een trefwoord graag.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Hadden ze Bernie maar niet moeten naaien.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
lol ja hopelijk met weer veel aanslagen en allesquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
Een vriend van mij woont in Michigan. Daar wonen veel mensen met wapens en je weet wat dat betekent voor Trumpquote:
43,9%quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.![]()
Als het er idd zo slecht voor staat als de wetenschap zegt, en hij gaat doen wat hij zegt te gaan doen, dan hebben we allemaal (wij jongeren) een groot probleem.
Same.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.
Jij bent lekker slim dudequote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij moet altijd nog langs congressquote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijkFlabbergasted
Ga weg terrorist.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja.. klimaat is niet zo belangrijk als je zo'n coole pussygrabbende gast in het Witte Huis kunt hebben!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.![]()
Als het er idd zo slecht voor staat als de wetenschap zegt, en hij gaat doen wat hij zegt te gaan doen, dan hebben we allemaal (wij jongeren) een groot probleem.
En Arizona dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, ze moet Michigan gewoon halen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Je loopt 3 jaar achterquote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Alxander het volgende:
Hhahahaha alle objectiviteit weg bij NOS
Is het zo erg?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Type-R het volgende:
NOS gonna NOS, hoe kan ons cluppie / sweetheart nou verliezen
Gaat door bepaalde mensen veel gescholden worden iig.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Geralt het volgende:
Dit is bekeken zaak. Mijn bier is op en mn peuk ook. Genot dit. Welterusten. Ik kijk nu al uit naar alle zure reacties de komende dagen
Ik begin me af te vragen of die Maya-kalender niet gewoon een paar jaar te vroeg heeft voorspeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijkFlabbergasted
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen een kleine landelijke county die nu binnen is.
Na 1% van de stemmen geteld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh laat maar, met Nevada rood is het game over
Alleen Detroit is #teamHillary .Goodluckwithdatquote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft Trump 50% vd stemmenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, die was om zeker blauw idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh laat maar, met Nevada rood is het game over
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trutquote:
clinton is veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Clinton liep ruim voor paar uur geledenquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trut
2nd ammendement is here to stay!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in Michigan. Daar wonen veel mensen met wapens en je weet wat dat betekent voor Trump
Misschien moet je eens een avondje geen tv kijken, je bent volledig gebrainwashed.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trut
Eigenlijk is daar alleen Clark county interessant, dat is waar driekwart van alle inwoners van de staat wonen (in Las Vegas en de omringende steden).quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef KingRoland het volgende:
KLEINE COUNTY @NEVADA
even erbij vermelden
man man man
Dat lees ik nu voor de achtste keer zonder bronquote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Florida gecalled voor Trump
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja.. klimaat is niet zo belangrijk als je zo'n coole pussygrabbende gast in het Witte Huis kunt hebben!
hitler was slim...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
We weten dat jij neerkijkt op vrouwen te zien aan je nickname zegt dat al genoeg!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nog 50k verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
kekquote:
Mortaxx vindt dit heel erg leukquote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef CrashO het volgende:
Jajaja, Florida is Called
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lees ik nu voor de achtste keer zonder bron
twitter:AP_Politics twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:51:40BREAKING: Trump wins Florida. @AP race call at 10:50 p.m. EST. #Election2016 #APracecall https://t.co/dkSwqchJ1J reageer retweet
Hallo Wierd, leuk dat je meeleesttwitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:51:23Op twitter en andere online fora was populariteit Trump wel duidelijk. Ook een reminder voor reguliere media. reageer retweet
Ik blijf me verbazen over de domme opmerkingen hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nu nog de Nederlandse verkiezingen en rechts kan weer lekker ouderwets gaan potenrammen terwijl de vrouw boven een bord hachee bidt om vergiffenis.:')
Bedoel dat ze die moet pakken als ze alleen MI pakt en niet WI.quote:
nee dat is smerig een niet de menselijke natuur.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij vindt een kusje tussen twee mannen al een gevaar voor de wereldvrede..
Wat lach jij nu?quote:
Dat is toch de man van Fidan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Hallo Wierd, leuk dat je meeleesttwitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:51:23Op twitter en andere online fora was populariteit Trump wel duidelijk. Ook een reminder voor reguliere media. reageer retweet
American History Xquote:
Insgelijks.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de domme opmerkingen hier.
Zie daar de aard van hun steun: gewoon lekker rellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Parafernalia het volgende:
Typisch dat veel mensen hier meer lijken te genieten van zure reacties van Clinton stemmers dan van de winst van hun idool
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vorige keer was ook niet zo best voor de wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Slobeend het volgende:
Republikeinen aan de macht. Eng eng eng.
Gevalletje Poe's Law ditquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een republikein als president kan, maar heel DC is zometeen rood gekeurd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Slobeend het volgende:
Wierd Dukquote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nu nog de Nederlandse verkiezingen en rechts kan weer lekker ouderwets gaan potenrammen terwijl de vrouw boven een bord hachee bidt om vergiffenis.:')
Je zou er bijna links van worden inderdaad..quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
16quote:
Die reacties zijn dan ook wel erg mooi, De derde wereld oorlog is al drie keer begonnen en morgen bestaat de aarde niet meer. En maar niet slim genoeg zijn om te zien hoe eng Hillary eigenlijk is.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Parafernalia het volgende:
Typisch dat veel mensen hier meer lijken te genieten van zure reacties van Clinton stemmers dan van de winst van hun idool
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de garage? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk mannetje mens ben je als je voor een vrouw bent die geen enkel respect voor mensen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige LULLO..]
Dat zeg jij, maar lever daar maar eens bewijs voor. Gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee dat is smerig een niet de menselijke natuur.
Ik ga er vanuit dat al die pro-Trump lui hier ook erg streng in de leer en Heer zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou er bijna links van worden inderdaad..
Oh ja zekerquote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedoel dat ze die moet pakken als ze alleen MI pakt en niet WI.
denk ik welquote:
Michiganquote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke staat is nu echt belangrijk?
Weet je wat echt eng is? Internettoegang van Assange dat gekapt is door mevrouw Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Slobeend het volgende:
Mad?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nog steeds niet, maar 1.5% verschil met >99% geteld... Hoe kan het uberhaupt nog tilten naar Clinton???quote:
Snel, allemaal de Ark in!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die reacties zijn dan ook wel erg mooi, De derde wereld oorlog is al drie keer begonnen en morgen bestaat de aarde niet meer. En maar niet slim genoeg zijn om te zien hoe eng Hillary eigenlijk is.
PA, WI, MI, AR, UT, NV, NHquote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke staat is nu echt belangrijk?
Kheb stage bij hem gelopen, echt een narcistquote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aardige gast, heb er wel contact mee.
En Trump gaat dat niet doen want?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet je wat echt eng is? Internettoegang van Assange dat gekapt is door mevrouw Clinton.
Dat is pas eng.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo erg dat Mexico en Canada zelf een muur gaan bouwen.
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zou er wifi zijn in de Ark?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Snel, allemaal de Ark in!
[ afbeelding ]
Wikileaks voor hem wat bekend is geen probleem is. Voor Clinton wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En Trump gaat dat niet doen want?
TV kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk dat de les hier is dat Mainstream media echt zn macht aan het verliezen is. De Hillary shilling was ongegeneerd en nu dit..
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk dat de les hier is dat Mainstream media echt zn macht aan het verliezen is. De Hillary shilling was ongegeneerd en nu dit..
Onvergelijkbaar. Ze heet trouwens Le Pen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Ryan3 het volgende:
Je wordt wakker en Le Pain is president.
Je wordt wakker en... is president.
Le Pain?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Ryan3 het volgende:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
Godver mijn bier is op, hoelang nog te wachten
[..]
ze wilde hem laten dronen het gestoorde mensquote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet je wat echt eng is? Internettoegang van Assange dat gekapt is door mevrouw Clinton.
Dat is pas eng.
nah Trump heeft florida in the pocketquote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nog steeds niet, maar 1.5% verschil met >99% geteld... Hoe kan het uberhaupt nog tilten naar Clinton???
Ik denk dat jij goed van de koude kermis thuis gaat komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wikileaks voor hem wat bekend is geen probleem is. Voor Clinton wel.
Dan hadden ze op Clinton moeten stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Strani het volgende:
De vraag is wel hoe blij de Republikeinen hier uberhaupt mee zijn. Ja, ze hebben het huis en het senaat maar bepaald niet de president die de partij wellicht voor ogen had. Ik gok dat veel republikeinen liever hadden verloren om het over vier jaar opnieuw te proberen, met een kandidaat waar men daadwerkelijk mee kan samenwerken.
Pain du stok!quote:
Bij mij ook idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
Ok die lijkt me inderdaad de einduitslag, wie had dat kunnen denken, bizarquote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Wisconsin (56%)
49% - Trump (+3.1)
45.9% - Clinton
Michigan (45%)
48.5% - Trump (+2.1)
46.4% - Clinton
hele grote kansquote:
Supermarkt gaat om 8:00 open. Hou vol!!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
8 uur is de winkel open 3 uur dusquote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
Dat zijn de plannen van Obama en Hillary!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Nu de EU nog kapotmaken.Wat in de VS kan kan hier ook.
Als ze dan iig michigan maar pakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Wisconsin (56%)
49% - Trump (+3.1)
45.9% - Clinton
Michigan (45%)
48.5% - Trump (+2.1)
46.4% - Clinton
Beppe Grillo is presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Ryan3 het volgende:
De klap gaat echt hard aankomen daarquote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Gorraay het volgende:
“Als die bufferstaten nu maar voor haar gaan stemmen....” (NPO)
Integendeel, ik genietquote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat jij goed van de koude kermis thuis gaat komen.
Ik heb het over de partij, niet over de stemmers.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan hadden ze op Clinton moeten stemmen.
lage energie cuckquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ah2Go al eerder (vaak 6 uur op station)quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Supermarkt gaat om 8:00 open. Hou vol!!
Ja, leve de Geer en Goor-cultuur.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Mooi moment om de publieke omroep de nek om te draaien.
lol Putin gaat in zn broekie kakken van onze Trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef chroestjov het volgende:
Straks slapen met een brede grijns op mijn gezicht.
[ afbeelding ]
Clinton is ook eng ja. Maar Trump nog wel een stukkie meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is pas eng.
En mod op POL?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beppe Grillo is president
Frauke Petry is bondskanselier
Filip Dewinter is premier
Geert Wilders is minister-president
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel een beetje opgelucht. Hopelijk gaat dit echt iets doen tegen die smerige politiek correctheid van de laatste jaren.
Ben geen aanhanger van Clinton, maar vind je redelijk naïef over Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Integendeel, ik genietmaar ik gun jou als aanhanger van Clinton nog steeds veel succes. Het kan nog.
Tweede keer in 20 jaar dat demoraten de popular vote winnen, maar de EC verliezen?twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:49:21At the moment, we believe there's a 66% chance of a Democratic win in the popular vote and a Trump win in the Electoral College reageer retweet
Wordt een dikke bende.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben wel een beetje opgelucht. Hopelijk gaat dit echt iets doen tegen die smerige politiek correctheid van de laatste jaren.
kans waarop eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 05:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Trump nu >95% kans volgens NY Times.
Niet-democratisch gelegitimeerde invasies en bankencrises waren echt het schoolvoorbeeld van politieke correctheid ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
Mooi dat we er hetzelfde over denken.quote:
Was voor de kijker wel hilarisch. Zie je ook bij DENK, ik hou er wel van.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wordt een dikke bende.
Beetje zoals de LPF ooit in NL
Hij krijgt een herseninfarct of wordt omgelegd?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trump gaat zn termijn niet volmaken denk ik.
Dat is niet best, dat is n.i.e.t. best.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef EvilMarc het volgende:
CA er af, nu een iets eerlijker beeld van de tussenstand. Spoiler: trump wint nog steeds
Complot.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Fylax het volgende:
Waarom staat florida nog op 95% bij cnn?
Als hij die vier jaar uberhaupt overleeft (letterlijk).quote:Op woensdag 9 november 2016 05:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trump gaat zn termijn niet volmaken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |