Na 1% van de stemmen geteld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh laat maar, met Nevada rood is het game over
Alleen Detroit is #teamHillary .Goodluckwithdatquote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, ze moet Michigan gewoon halen.
Heeft Trump 50% vd stemmenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, die was om zeker blauw idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh laat maar, met Nevada rood is het game over
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trutquote:
clinton is veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.
Clinton liep ruim voor paar uur geledenquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trut
2nd ammendement is here to stay!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in Michigan. Daar wonen veel mensen met wapens en je weet wat dat betekent voor Trump
Misschien moet je eens een avondje geen tv kijken, je bent volledig gebrainwashed.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trut
Eigenlijk is daar alleen Clark county interessant, dat is waar driekwart van alle inwoners van de staat wonen (in Las Vegas en de omringende steden).quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef KingRoland het volgende:
KLEINE COUNTY @NEVADA
even erbij vermelden
man man man
Dat lees ik nu voor de achtste keer zonder bronquote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Florida gecalled voor Trump
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja.. klimaat is niet zo belangrijk als je zo'n coole pussygrabbende gast in het Witte Huis kunt hebben!
hitler was slim...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.
We weten dat jij neerkijkt op vrouwen te zien aan je nickname zegt dat al genoeg!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nog 50k verschil.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
kekquote:
Mortaxx vindt dit heel erg leukquote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef CrashO het volgende:
Jajaja, Florida is Called
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lees ik nu voor de achtste keer zonder bron
twitter:AP_Politics twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:51:40BREAKING: Trump wins Florida. @AP race call at 10:50 p.m. EST. #Election2016 #APracecall https://t.co/dkSwqchJ1J reageer retweet
Hallo Wierd, leuk dat je meeleesttwitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:51:23Op twitter en andere online fora was populariteit Trump wel duidelijk. Ook een reminder voor reguliere media. reageer retweet
Ik blijf me verbazen over de domme opmerkingen hier.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nu nog de Nederlandse verkiezingen en rechts kan weer lekker ouderwets gaan potenrammen terwijl de vrouw boven een bord hachee bidt om vergiffenis.:')
Bedoel dat ze die moet pakken als ze alleen MI pakt en niet WI.quote:
nee dat is smerig een niet de menselijke natuur.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij vindt een kusje tussen twee mannen al een gevaar voor de wereldvrede..
Wat lach jij nu?quote:
Dat is toch de man van Fidan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Hallo Wierd, leuk dat je meeleesttwitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:51:23Op twitter en andere online fora was populariteit Trump wel duidelijk. Ook een reminder voor reguliere media. reageer retweet
American History Xquote:
Insgelijks.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de domme opmerkingen hier.
Zie daar de aard van hun steun: gewoon lekker rellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Parafernalia het volgende:
Typisch dat veel mensen hier meer lijken te genieten van zure reacties van Clinton stemmers dan van de winst van hun idool
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vorige keer was ook niet zo best voor de wereld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Slobeend het volgende:
Republikeinen aan de macht. Eng eng eng.
Gevalletje Poe's Law ditquote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een republikein als president kan, maar heel DC is zometeen rood gekeurd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Slobeend het volgende:
Republikeinen aan de macht. Eng eng eng.
Wierd Dukquote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Nu nog de Nederlandse verkiezingen en rechts kan weer lekker ouderwets gaan potenrammen terwijl de vrouw boven een bord hachee bidt om vergiffenis.:')
Je zou er bijna links van worden inderdaad..quote:Op woensdag 9 november 2016 04:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
16quote:
Die reacties zijn dan ook wel erg mooi, De derde wereld oorlog is al drie keer begonnen en morgen bestaat de aarde niet meer. En maar niet slim genoeg zijn om te zien hoe eng Hillary eigenlijk is.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef Parafernalia het volgende:
Typisch dat veel mensen hier meer lijken te genieten van zure reacties van Clinton stemmers dan van de winst van hun idool
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de garage? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk mannetje mens ben je als je voor een vrouw bent die geen enkel respect voor mensen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige LULLO..]
Dat zeg jij, maar lever daar maar eens bewijs voor. Gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nee dat is smerig een niet de menselijke natuur.
Ik ga er vanuit dat al die pro-Trump lui hier ook erg streng in de leer en Heer zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou er bijna links van worden inderdaad..
Oh ja zekerquote:Op woensdag 9 november 2016 04:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedoel dat ze die moet pakken als ze alleen MI pakt en niet WI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |