SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat geen antwoord krijgen. Heb het al vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
benghaziquote:Op woensdag 9 november 2016 04:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je gaat geen antwoord krijgen. Heb het al vaak geprobeerd.
Nou nou nou nou nou...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
Waarom die overacting Hans?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
Goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over 4 uur tentamen.. #geeftgeenfuck
Niet andersquote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Hoe anders was dit geweest als Sanders de nominee was geworden....
twitter:MiltonWolfMD twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:44:07I don't know who will win this election, but I do know this…Somebody at the @NYTimes is getting fired right now. https://t.co/T0j1dtJzPM reageer retweet
Achja, heb je wel wat aan je kleinkinderen te vertellen later.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over 4 uur tentamen.. #geeftgeenfuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |