Hadden ze Bernie maar niet moeten naaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Hoe anders was dit geweest als Sanders de nominee was geworden....
De democraten gaan nu huilen, omdat het Sanders niet is geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Hoe anders was dit geweest als Sanders de nominee was geworden....
Wat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Rockefellow het volgende:
De NOS loopt echt hopeloos achter.
Wat een wanvertoning.
Dream on.quote:
silent majorityquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amerikanen die voor Trump waren zijn keihard aangepakt de laatste weken met ingegooide ruiten en bedreigingen etc voor die mensen is dit natuurlijk geweldig.
Wij kijken op FOXSquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Rockefellow het volgende:
De NOS loopt echt hopeloos achter.
Wat een wanvertoning.
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo teringhard aan het lachen hier heVind 't prachtig
Wat gaat dat smullen worden de komende jaren
Wachten op Michiganquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Eviljane het volgende:
Is het nu al bijna afgelopen, of is het nog wachten op Florida??
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Moira. het volgende:
Boohhh ik vind het eigenlijk prachtig ookIn your face met je kutsysteem
spirit cookingquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iets meer dan een trefwoord graag.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Hadden ze Bernie maar niet moeten naaien.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo teringhard aan het lachen hier heVind 't prachtig
Wat gaat dat smullen worden de komende jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |