SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat geen antwoord krijgen. Heb het al vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Waarom is iedereen zo in z'n nopjes met Trump die president wordt? Die man is duidelijk niet geschikt om een heel land te besturen. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat het land daadwerkelijk vooruit gaat met hem in het Witte Huis.
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:44 schreef Moofasah het volgende:
Dit topic en de poll op de frontpage bewijst wel maar weer wat voor geretardeerd volk op FOK! ronddwaalt. 43% voor Trump???![]()
Jullie sporen niet!
benghaziquote:Op woensdag 9 november 2016 04:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je gaat geen antwoord krijgen. Heb het al vaak geprobeerd.
Nou nou nou nou nou...quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jouw mening is niet gelijk aan die van mij?
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
Waarom die overacting Hans?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
JE BENT EEN DEBIEL, EEN ONRENDABELE, EEN IDIOOT, LAAG OPGELEID, JE SPOORT NIET, EEN PROFITEUR, EEN NAZI
Links in een notendop.
Goed bezigquote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over 4 uur tentamen.. #geeftgeenfuck
Niet andersquote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Hoe anders was dit geweest als Sanders de nominee was geworden....
twitter:MiltonWolfMD twitterde op woensdag 09-11-2016 om 04:44:07I don't know who will win this election, but I do know this…Somebody at the @NYTimes is getting fired right now. https://t.co/T0j1dtJzPM reageer retweet
Achja, heb je wel wat aan je kleinkinderen te vertellen later.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over 4 uur tentamen.. #geeftgeenfuck
Hadden ze Bernie maar niet moeten naaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
De democraten gaan nu huilen, omdat het Sanders niet is geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Rockefellow het volgende:
De NOS loopt echt hopeloos achter.
Wat een wanvertoning.
Dream on.quote:
silent majorityquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amerikanen die voor Trump waren zijn keihard aangepakt de laatste weken met ingegooide ruiten en bedreigingen etc voor die mensen is dit natuurlijk geweldig.
Wij kijken op FOXSquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Rockefellow het volgende:
De NOS loopt echt hopeloos achter.
Wat een wanvertoning.
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Links in een notendop.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo teringhard aan het lachen hier heVind 't prachtig
Wat gaat dat smullen worden de komende jaren
Wachten op Michiganquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Eviljane het volgende:
Is het nu al bijna afgelopen, of is het nog wachten op Florida??
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:36 schreef Moira. het volgende:
Boohhh ik vind het eigenlijk prachtig ookIn your face met je kutsysteem
spirit cookingquote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iets meer dan een trefwoord graag.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Hadden ze Bernie maar niet moeten naaien.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
lol ja hopelijk met weer veel aanslagen en allesquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
Een vriend van mij woont in Michigan. Daar wonen veel mensen met wapens en je weet wat dat betekent voor Trumpquote:
43,9%quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.![]()
Als het er idd zo slecht voor staat als de wetenschap zegt, en hij gaat doen wat hij zegt te gaan doen, dan hebben we allemaal (wij jongeren) een groot probleem.
Same.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moira. het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dit geval zeker. Geen enkel mens met ook maar een greintje intelligentie stemt op die gek. Kan niet anders als dat je zelf ook niet deugt als je daar voor kiest. Dit is net zoiets als stemmen voor Adolf Hitler.
Jij bent lekker slim dudequote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij moet altijd nog langs congressquote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijkFlabbergasted
Ga weg terrorist.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja.. klimaat is niet zo belangrijk als je zo'n coole pussygrabbende gast in het Witte Huis kunt hebben!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Probleem is alleen een beetje hoe hij kijkt naar (o.a.) het klimaatprobleem. In dat opzicht stemmen Amerikanen, met hun kutsysteem, ook voor de rest van de wereld. Voor ons dus.![]()
Als het er idd zo slecht voor staat als de wetenschap zegt, en hij gaat doen wat hij zegt te gaan doen, dan hebben we allemaal (wij jongeren) een groot probleem.
En Arizona dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, ze moet Michigan gewoon halen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:46 schreef Jane het volgende:
Je loopt 3 jaar achterquote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Alxander het volgende:
Hhahahaha alle objectiviteit weg bij NOS
Is het zo erg?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Type-R het volgende:
NOS gonna NOS, hoe kan ons cluppie / sweetheart nou verliezen
Gaat door bepaalde mensen veel gescholden worden iig.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:50 schreef Geralt het volgende:
Dit is bekeken zaak. Mijn bier is op en mn peuk ook. Genot dit. Welterusten. Ik kijk nu al uit naar alle zure reacties de komende dagen
Ik begin me af te vragen of die Maya-kalender niet gewoon een paar jaar te vroeg heeft voorspeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijkFlabbergasted
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen een kleine landelijke county die nu binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |