TV kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk dat de les hier is dat Mainstream media echt zn macht aan het verliezen is. De Hillary shilling was ongegeneerd en nu dit..
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trut
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef EvilMarc het volgende:
Ik denk dat de les hier is dat Mainstream media echt zn macht aan het verliezen is. De Hillary shilling was ongegeneerd en nu dit..
Onvergelijkbaar. Ze heet trouwens Le Pen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Ryan3 het volgende:
Je wordt wakker en Le Pain is president.
Je wordt wakker en... is president.
Le Pain?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Ryan3 het volgende:
Je wordt wakker en Le Pain is president.
Je wordt wakker en... is president.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
Godver mijn bier is op, hoelang nog te wachten
quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mond dicht mens. Waarom sta je niet in de keuken? Dat is namelijk de enige plek waar jij thuishoort volgens Trump. Wat een achterlijk vrouw mens ben je als je voor een man bent die geen enkel respect voor vrouwen heeft. Je moet je schamen. Ik kijk op je neer, minderwaardige trut
ze wilde hem laten dronen het gestoorde mensquote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet je wat echt eng is? Internettoegang van Assange dat gekapt is door mevrouw Clinton.
Dat is pas eng.
nah Trump heeft florida in the pocketquote:Op woensdag 9 november 2016 04:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nog steeds niet, maar 1.5% verschil met >99% geteld... Hoe kan het uberhaupt nog tilten naar Clinton???
Ik denk dat jij goed van de koude kermis thuis gaat komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wikileaks voor hem wat bekend is geen probleem is. Voor Clinton wel.
Dan hadden ze op Clinton moeten stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:57 schreef Strani het volgende:
De vraag is wel hoe blij de Republikeinen hier uberhaupt mee zijn. Ja, ze hebben het huis en het senaat maar bepaald niet de president die de partij wellicht voor ogen had. Ik gok dat veel republikeinen liever hadden verloren om het over vier jaar opnieuw te proberen, met een kandidaat waar men daadwerkelijk mee kan samenwerken.
Pain du stok!quote:
Bij mij ook idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
Ok die lijkt me inderdaad de einduitslag, wie had dat kunnen denken, bizarquote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Wisconsin (56%)
49% - Trump (+3.1)
45.9% - Clinton
Michigan (45%)
48.5% - Trump (+2.1)
46.4% - Clinton
hele grote kansquote:
Supermarkt gaat om 8:00 open. Hou vol!!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
8 uur is de winkel open 3 uur dusquote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Eviljane het volgende:
Dat zijn de plannen van Obama en Hillary!quote:Op woensdag 9 november 2016 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Nu de EU nog kapotmaken.Wat in de VS kan kan hier ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |